آر اف برای چه سنی مناسب است

30 بهمن ، 1400
کلینیک زیبایی آفتاب

آر اف برای چه سنی مناسب است؟ سن مناسب آر اف چقدر است؟ این سوالاتی است که همه متقاضیان انجام عملکرد زیبایی آر اف به دنبال پاسخ آن هستند. روش آر اف، از روش های جدید جوانسازی پوست است. در این روش با استفاده از دستگاه های فرکشنال، می توان جوان سازی پوست را انجام داد.

برای افرادی که می‌خواهند در مدت زمان کم، نتیجه مطلوبی بگیرند استفاده از روش آر اف مناسب است. در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این مورد بدست آورده و با سن مناسب برای انجام این عمل اقدام نمایید.

سن مناسب  برای آر اف، از سوی متخصصان پوست و مو با توجه به نوع پوست تعیین می شود. پس از تعیین سن مناسب هر فرد برای انجام آر اف، ابتدا باید به دنبال سوزن های مناسب بود. مثلا لازم به ذکر است که برای افراد با سن بیشتر سوزن های فوق العاده ریز که عمق آنها حدود سه و نیم میلی متر است، استفاده می‌شود.

اما استفاده از آر اف در افرادی که سن کمتری دارند، نتیجه بهتری خواهد داشت. روش آر اف، به طور مستقیم لایه کلاژن پوست را مورد هدف قرار داده و موجب برطرف نمودن چروک های پوستی می شود.

سن مناسب برای انجام آر اف تراپیسن مناسب برای انجام آر اف تراپی

آر اف چیست؟

قبل از آن که از سن مناسب آر اف تراپی اطلاعات کافی بدست آورید، لازم است با خود این عملکرد زیبایی نیز آشنایی نسبی داشته باشید. روش درمانی آر اف که این روز ها مورد توجه مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی قرار گرفته است، از روش های نوین و جدید جوان سازی پوست می باشد.

در این درمان، امواج رادیویی باعث تحریک منطقه تحت درمان شده و کلاژن سازی را رونق می دهد. در نهایت منجر به جوان سازی بیشتر و رفع مشکل می گردد. این روش که به افزایش الاستین پوست و کلاژن سازی کمک می کند، به ناحیه درم پوست نفوذ کرده و بر آن تاثیر می گذارد. این لایه همان قسمتی است که فرآیند پیری و میان سالی پوست از آن جا آغاز می شود. و در نهایت سلول های آسیب دیده، اسکار ها و ... را از بین برده و سبب زیبایی مجدد می شود.

سن مناسب آر اف

برای آن که بخواهید آر اف را انجام دهید در ابتدا لازم است سن مناسبی داشته باشید. برای انجام این عملکرد زیبایی باید حدود 35 سال به بالا داشته باشید. اما اگر در سنین قبل از آن و 25 تا 30 سالگی از مشکلات شدید پوستی رنج می برید، لازم است با پزشک خود مشورت نموده و برای این عمل زیبایی اقدام کنید. در این حالت می توانید با خیال راحت درمان را انجام داده و از نتیجه آن آرامش خاطر داشته باشید.

دیگر مقالات کلینیک زیبایی آفتاب را در این بخش دنبال نمایید

منظور از آر اف (RF) تراپی چیست؟

آشنایی با جوانسازی پوست موی سر با روش آر اف (RF)

برای جوانسازی پوست هایفو بهتر است یا آر اف فرکشنال

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام آر اف با سنین متفاوت

روش آر اف فرکشنال، از روش های ایمن و بدون دردسر برای تعویق روند پیری پوست است. آر اف با استفاده از امواج رادیویی انجام می شود. این امواج، به لایه های میانی پوست نفوذ می کند و موجب تحریک کلاژن سازی در پوست می گردد.

روش آر اف فرکشنال برای اینکه با بهترین نتیجه انجام شود، حداکثر ۵ جلسه نیاز است. در سن مناسب آر اف، می توان هر دو ماه یک بار هم این جلسات را انجام داد و پوستی بدون چین و چروک داشت. البته که عمدتا مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی ترجیح می دهند جلسات را به صورت ماهانه و مداوم انجام داده تا سریع تر نتایج را مشاهده کنند. پس از انجام تمام جلسات این روش، افراد می توانند در هر سال یک بار این کار را برای ترمیم انجام دهند.

کاربردهای آر اف در سن مناسب

در همین حال که با سن مناسب آر اف آشنا می شوید، بهتر است از کاربرد های این اقدام زیبایی نیز بیشتر مطلع شوید. از کاربرد های این عملکرد زیبایی می توان به موارد ذیل اشاره نمود. از جمله؛

  • بهبود افتادگی و شل شدگی پوست
  • از بین برنده آکنه
  • رفع منافذ باز پوست
  • رفع چین و چروک ها و بهبود سطحی آن
  • بهبود مشکلات ایجاد شده بر اساس رنگ پوست
  • رفع ترک های پوستی

کاربردهای آر اف تراپی چیستکاربردهای آر اف تراپی چیست

مزایای دستگاه فرکشنال در سن مناسب آر اف

اثرات درمانی دستگاه آر اف فرکشنال، بسیار زیاد است. این روش برای رفع منافذ باز پوستی نیز مناسب است. همچنین از روش آر اف، می توان برای برطرف نمودن خطوط و چین و چروکهای ظریف هم استفاده کرد. اگر افراد در سن مناسب آر اف ، از دستگاه‌های فرکشنال استفاده کنند، قطعاً شامل مزایایی مانند ماندگاری بیشتر اثرات این روش بر روی پوست خود می شوند. از نظر سنی، بیشتر افراد در سنین بین ۵۰ تا ۷۰ سالگی تمایل به استفاده از این روش دارند. استفاده از آر اف در این سن، موجب سفت تر شدن بافت پوست می شود.

از مزایای استفاده از این عملکرد زیبایی در سن مناسب آر اف، باید به شفافیت پوست و برطرف نمودن لکه های پوستی اشاره کرد. همچنین برای پیشگیری از افتادگی پوست صورت هم، می توان از این روش درمانی استفاده کرد. با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال، شما عزیزان می توانید پروسه درمان خود را سریعتر نمایید. در این روش بدون داشتن درد و دوره نقاهت، پوستی جوان خواهید داشت .

کلینیک زیبایی آفتابتهران

در این مقاله سعی شد به اطلاعات جامع و کاملی از سن مناسب آر اف پرداخته شود. در این میان شما با داشتن اطلاعات کافی و سن مناسب می توانید برای درمان خود از روش آر اف بهره مند شوید. کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب در تهران مفتخر است تمامی خدمات زیبایی از قبیل هایفو تراپی، آر اف تراپی، میکرودرم آبریژن، زاویه سازی صورت، لیزر موهای زائد، تزریق ژل و فیلر، پلاسما جت، بوتاکس و ... را زیر نظر دکتر علی مخبر با بهره مندی از جدید ترین دستگاه های روز دنیا برای شما مراجعه کنندگان ارائه دهد. علاوه بر آن شما می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار نموده و از بهترین روش درمانی برای مشکلات پوستی خود مشاوره های لازم را دریافت نمایید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB