درمان کک و مک

اگر اهل فیلم دیدن باشید یا به کشورهای آمریکایی و اروپایی سفر کرده باشید، خانم‌ها و آقایان بسیاری را می‌بینید که روی پوست صورتشان لک یا کک و مک وجود دارد. کک و مک در دنیا بیماری یا عارضه پوستی محسوب نمی‌شود و برخی از ایرانیان نیز کک و مک روی پوست بدن یا صورتشان دارند. کک و مک و لکه صورت آزاردهنده نیست و لکه های پوستی هیچ آسیبی به سلامتی نمی‌زنند؛ حتی در برخی مواقع جنبه‌ی زیبایی نیز دارند.

اگر به‌دنبال درمان کک و مک و پاکسازی کک و مک از روی پوست خود هستید، ما در کلینیک پوست و زیبایی آفتاب برای اولین‌بار در ایران و فقط در یک جلسه برای رفع لک صورت از امواج رادیوفرکوئنسی استفاده می‌کنیم. این متن پاسخ مناسبی برای افرادی است که می‌پرسند «آیا لک صورت درمان دارد»؟

پاکسازی کک و مک صورت

درمان کک و مک صورت

کک و مک چیست و چرا به وجود می آید؟

سؤال بسیاری از افراد این است که «کک و مک چیست و چگونه درمان میشود؟» که ما در این قسمت به آن پاسخ می‌دهیم. احتمالاً افرادی را بین دوستان و فامیل، کوچه و خیابان یا در فیلم‌های سینمایی دیده‌اید که روی پوستشان لکه های پوستی دارند. به لکه های پوستی قهوه ای که به‌صورت منظم یا نامنظم روی دست، بدن، گردن یا صورت افراد به وجود می‌آیند کک و مک می‌گویند. لک پوست یکی از شایع‌ترین موارد در بین افرادی است که به مراکز درمانی و زیبایی پوست مراجعه می‌کنند. ایجاد لکه صورت یا کک و مک به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مهم‌ترین این عوامل را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • مشکلات هورمونی
  • حضور داشتن زیر نور خورشید در زمان‌های طولانی
  • مشکل ارثی و ژنتیکی
  • افزایش سن
  • نداشتن تغذیه و برنامه غذایی مناسب
  • کمبود ویتامین ب 9 و ب 12

لکه های پوست معمولاً روی صورت و پوست افراد سفیدپوست بیشتر از افراد گندمی‌پوست مشاهده می‌شود. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با کک و مک صورت خود کنار آمده‌اید باید به شما تبریک بگوییم، اما برخی از انواع لکه های پوستی روی صورت اعتمادبه‌نفس افراد را برای ارتباط‌های اجتماعی کاهش می‌دهد. اصلاً نگران نباشید، درمان کک و مک صورت در گروه درمانی آفتاب با پیشرفته‌ترین امکانات امکان‌پذیر است.

درمان لکه های پوستی قهوه ای صورت

رفع کک و مک

لکه های پوست معمولاً روی صورت و پوست افراد سفیدپوست بیشتر از افراد گندمی‌پوست مشاهده می‌شود. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با کک و مک صورت خود کنار آمده‌اید باید به شما تبریک بگوییم، اما برخی از انواع لکه های پوستی روی صورت اعتمادبه‌نفس افراد را برای ارتباط‌های اجتماعی کاهش می‌دهد. اصلاً نگران نباشید، درمان کک و مک صورت در گروه درمانی آفتاب با پیشرفته‌ترین امکانات امکان‌پذیر است.

انواع لکه های پوستی؛ از لکه های ساده تا کک و مک آفتاب سوختگی

کک مک انواع مختلفی دارد که قبل از درمان لکه های قهوه ای صورت یا بدن بهتر است آن را بدانید. در ادامه، انواع کک و مک را برای از بین بردن لکه های صورت برای شما توضیح داده‌ایم.

کک و مک ساده؛ متداول در میان سفیدپوستان اروپایی و آسیایی

یکی از انواع لکه های پوستی، کک و مک ساده نام دارد که در بین جوانان آسیایی، اروپایی و آمریکایی با رنگ پوست سفید شایع‌تر است. کک و مک ساده معمولاً بر اثر ژنتیک، مشکلات هورمونی، تغذیه نامناسب و حضور طولانی‌مدت زیر نور خورشید به وجود می‌آید. کک و مک ساده را می‌توان روی پوست صورت، گردن و روی دست‌ها مشاهده کرد.

کک و مک آفتاب سوخته؛ از عوارض افزایش سن

معمولاً افرادی که بالای 40 سال دارند، کک و مک آفتاب‌سوخته روی پوستشان نمایان می‌شود. اندازه‌ی این لکه های پوستی بزرگ‌تر از کک و مک ساده است و نامنظم‌تر روی پوست شکل گرفته‌اند.  

انواع روش های درمان لک صورت؛ از لیزر تا امواج رادیوفرکوئنسی

برای از بین بردن لک صورت راه‌های درمانی بسیاری وجود دارد. اگر به‌دنبال راه‌های درمان لک صورت هستید، در ادامه انواع روش‌های درمانی آن را برای شما توضیح می‌دهیم تا دید بهتری نسبت‌به این درمان داشته باشید.

  • روش رادیوفرکوئنسی برای پاکسازی کک و مک
  • لیزر لکه های قهوه ای پوست
  • روش IPL (آی پی ال)
  • پیلینگ پوست یا لایه‌برداری برای از بین بردن لک صورت
  • میکرودرم ابریژن
  • استفاده از داروهای شیمیایی
  • درمان خانگی کک و مک

ما به شما توصیه می‌کنیم از روش رفع کک و مک خانگی و رفع کک و مک در خانه استفاده نکنید، چراکه بسیاری از این روش‌ها علمی نیستند و ممکن است مشکلات دیگری را برای شما به وجود بیاورند. در کلینیک‌های پوست و زیبایی ایرانی معمولاً از روش لیزر صورت برای لک استفاده می‌کنند اما در کلینیک آفتاب روش درمانی جدیدی برای از بین بردن لک صورت و کک و مک استفاده می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است. معروف‌ترین درمان کلینیک آفتاب، درمان کک و مک روی پوست به‌وسیله‌ی دستگاه رادیوفرکوئنسی است.

درمان تخصصی کک و مک

نمونه درمان لک صورت به صورت تخصصی در کلینیک زیبایی آفتاب

پاکسازی کک و مک در یک جلسه؛ درمان قطعی لک صورت با روش امواج رادیوفرکوئنسی

اگر به‌دنبال درمان لک صورت یا همان کک و مک صورت خود هستید اصلاً نگران و مضطرب نباشید. سال‌هاست افراد گوناگونی از سراسر ایران با ما تماس می‌گیرند و نسبت‌به کک و مک صورت خود گلایه دارند. بسیاری از مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌ پوست و زیبایی آفتاب از ما می‌پرسند «درمان قطعی لک صورت چیست؟» می‌دانیم که بسیاری از شما هزینه‌های بسیار بالایی برای از بین بردن لکه صورت داده‌اید و به‌دلیل تکرار جلسات در فواصل زمانی طولانی خسته و ناامید شده‌اید. هزینه درمان لک صورت با لیزر نیز بسیار بالاست و بسیاری از افراد توانایی پرداخت این قیمت‌های گزاف را ندارند. گروه درمانی آفتاب، اولین کلینیک پوست و زیبایی در ایران است که به‌طور قطعی و تضمینی به درمان کک و مک بدون بازگشت می‌پردازد.

متأسفانه درمان لکه های صورت با لیزر روشی قطعی نیست و ممکن است بعد از اتمام درمان، دوباره کک و مک در صورت شما ظاهر شود. برای اولین‌بار در ایران، گروه درمانی آفتاب به‌عنوان اولین مرکز تخصصی رفع کک و مک از روش درمانی امواج رادیوفرکوئنسی Radio Frequency Waves استفاده می‌کند. با روش درمانی رادیوفرکوئنسی فقط در یک جلسه با کک و مک صورت خود خداحافظی کنید.

امواج رادیوفرکوئنسی چیست؟

رادیوفرکوئنسی یا RF یک روش درمانی نوین به‌صورت تخصصی با میزان تهاجمی بودن بسیار پایین است. درمان با روش امواج رادیوفرکوئنسی به این معناست که انرژی فرکانس رادیویی باعث درمان شما می‌شود. این روش در بسیاری از کشورهای دنیا برای برطرف کردن درد ستون فقرات و کاهش دردهای کمر نیز استفاده می‌شود.

از دستگاه پاکسازی صورت با امواج رادیوفرکوئنسی یا آر اف برای لاغری و کاهش چربی‌های بدن، جوانسازی پوست و سفت کردن پوست استفاده می‌شود. ما در کلینیک زیبایی آفتاب دستگاه رادیوفرکوئنسی را وارد ایران کرده‌ایم و تنها گروه درمانی برای زیبایی و پوست هستیم که از روش RF برای رفع کک و مک پوست استفاده می‌کنیم.

امواج رادیوفرکوئنسی برای درمان کک و مک پوست

امواج رادیوفرکوئنسی برای درمان کک و مک پوست 

استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی برای درمان کک و مک پوست؛ بهترین نتیجه و کمترین هزینه

احتمالاً این سؤال در ذهن شما شکل گرفته است که مگر می‌شود از بین بردن لکه های صورت و رفع کک و مک فقط در یک جلسه آن‌هم بدون لیزر انجام شود؟ در پاسخ به شما باید بگوییم که بله! حذف کک مک ها در یک جلسه فقط با برداشتن کامل سر رنگدانه‌های تشکیل‌شده‌ی آن امکان‌پذیر است. در روش منحصربه‌فرد درمان با امواج رادیوفرکوئنسی، کک و مک ها که حدود 95% آن‌ها در لایه‌ی اپیدرم وجود دارند مانند یک جسم خارجی  به‌صورت کاملاً میکروسکوپی تراشیده و اکسید می‌شوند. بافت زیر کک و مک ها نیز با مکانیسم منحصربه‌فرد این فناوری به نام کواگولیشن حالت انعقاد مویرگی پیدا می‌کند.

این روش درمانی به‌هیچ‌عنوان مشابه لیزر، پلکسر، پلاسما جت، درمان کک و مک با پلاسما، فیلینگر و کوتر نیست. بحث بسیار پراهمیت در این درمان، انجام مراقبت‌های بسیار ساده ولی پیگیرانه بعد از انجام رادیوفرکوئنسی است که در این مجموعه درمانی پس از ماه‌ها  تحقیق و بررسی میدانی به روش‌های مراقبت بعد از آن رسیده‌ایم که برای شما در مجموعه به‌طور کامل توضیح خواهیم داد.  اگر لکه های قهوه ای روی دست، خال های قهوه ای روی پوست و لک های صورتتان شما را اذیت می‌کند، برای از بین بردن لک صورت و سایر نقاط بدن از روش رادیوفرکوئنسی استفاده کنید.

کاربرد دستگاه رادیوفرکوئنسی در کلینیک آفتاب؛ از پاکسازی کک و مک تا رفع زگیل

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توان با دستگاه RF انجام داد از بین بردن کک و مک است، اما از این دستگاه فقط برای درمان قطعی کک و مک استفاده نمی‌شود. در روش رادیوفرکوئنسی با بهره‌گیری از ترکیب چند مکانیسم متفاوت و طراحی مراقبت‌های ساده پس از درمان، در یک  جلسه همه‌ی زائده های پوستی را درمان می‌کنیم. در ادامه، لیست مواردی را که در کلینیک درمانی آفتاب با دستگاه آر اف انجام می‌دهیم لیست کرده‌ایم.

  • اسکین تک
  • زگیل
  • خال‌های گوشتی
  • لانژکتازی
  • سیرنگوما
  • گزانتها تلسما

درمان لک های صورت به روش رادیو فرکانسی با تکیه بر توانایی‌های علمی و بهره‌گیری از بهترین متد درمانی در گروه درمانی آفتاب استفاده می‌شود و از روش رفع کک و مک با لیزر بسیار بهتر و کارآمدتر است. درمان کک و مک صورت با روش لیزر درمانی به این صورت است که از طریق پالس‌های نوری شدید، لکه های صورت را درمان می‌کنند. لیزر پوست صورت برای پاکسازی کک و مک و از بین بردن لکه های صورت در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود اما روشی صددرصدی نیست. درنظر داشته باشید گزارش‌هایی مبنی‌بر موفق نبودن روش پاکسازی کک و مک صورت با لیزر شده است و این روش، درمان قطعی کک ومک نیست.

با پاکسازی صورت از کک و مک، اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با چهره‌ی خندان و زیبای خود به دیگران انرژی مثبت هدیه دهید.

برای لکه صورت چکار کنیم

درمان قطعی لک صورت 

هزینه از بین بردن کک و مک چقدر می شود؟

بسیاری از مشتریان کلینیک آفتاب از ما قیمت درمان کک و مک را می‌پرسند. تعداد جلسات لیزر لکه های صورت معمولاً بین 4 تا 6 جلسه به طول می‌انجامد و هر جلسه‌ی درمان برای شما هزینه‌های گزافی را در پی دارد. به‌دلیل طولانی بودن پروسه‌ی درمان کک و مک با لیزر، هزینه رفع لک صورت با روش لیزر به‌صرفه نیست و بسیاری از مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌های زیبایی از درمان منصرف می‌شوند. خوشبختانه روش درمانی از بین بردن کک و مک صورت با امواج رادیوفرکوئنسی در یک جلسه انجام می‌شود و علاوه‌بر درمان قطعی کک و مک، هزینه‌ی منطقی و معقولی دارد. برای اطلاع از قیمت درمان کک و مک با روش امواج فرکوئنسی با گروه درمانی آفتاب تماس بگیرید. 

بهترین و جدیدترین درمان کک و مک و داشتن پوستی شاداب و جوان با دستگاه RF

بسیاری از شما هنگام مراجعه به کلینیک‌های زیبایی از ما می‌پرسید که «برای لکه صورت چکار کنیم؟» ما در این متن سعی کردیم به شما بگوییم که کک و مک چگونه درمان میشود. برای درمان لک صورت راه‌های گوناگون و متنوعی وجود دارد که ازجمله آن لیزر درمانی و دستگاه RF است. عوارض لیزر لک های صورت و عوارض لیزر پوست صورت انکارنشدنی است. بهترین راه برای رفع لکه های صورت، درمان لک روی گونه و انواع پاکسازی کک و مک، روش رادیوفرکوئنسی یا آر اف است.

گروه درمانی آفتاب باافتخار برای اولین‌بار در ایران از دستگاه RF برای درمان کک و مک استفاده می‌کند و مراجعه‌کنندگان ما نتایج شگفت‌انگیزی را از این روش درمانی گرفته‌اند. اگر به‌دنبال درمانی برای لک صورت و پاکسازی کک و مک هستید، دستگاه RF برای رفع لکه های صورت درمانی قطعی محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره برای درمان کک و مک و اطلاع از هزینه‌ها با کلینیک آفتاب تماس بگیرید.

نمونه درمان های تخصصی کک و مک

مبحث از بین بردن کک و مک یکی از پرچالش‌ترین درمان‌های زیبایی به‌شمار می‌آید و هزینه‌های گزاف و تعداد جلسه‌های متعدد برای رفع آن، بسیاری از متقاضیان را از درمان قطعی کک و مک ناامید و خسته می‌کند. ما در کلینیک پوست و زیبایی آفتاب، اولین مرکز تخصصی رفع کک و مک در یک جلسه، مفتخریم که همه‌ی زائده‌های پوستی ازجمله کک و مک ژنتیکی و غیرژنتیکی را درمان می‌کنیم. حذف کک و مک با تکیه بر توانایی‌های علمی و بهره‌گیری از متد درمانی خاص، فقط در یک جلسه با برداشتن کامل سر رنگدانه‌های تشکیل‌شده‌ی آن با دستگاه رادیوفرکوئنسی یا FR امکان‌پذیر است.

نمونه درمان تخصصی کک و مک

نمونه درمان کک و مک با رادیوفرکوئنسی در کلینیک زیبایی آفتاب

تست رایگان پاکسازی کک و مک

گروه درمانی آفتاب برای اطمینان خاطر شما عزیزان از نتیجه قطعی و فرآیند درمانی پاکسازی کک و مک، برای کلیه‌ی متقاضیان تست رایگان رفع کک و مک صورت و بدن انجام می‌دهد. ما اولین مرکز در ایران هستیم که فقط در یک جلسه با دستگاه رادیوفرکوئنسی یا اف آر درمان قطعی کک و مک را انجام می‌دهیم.
اگر به‌دنبال پاکسازی کک و مک صورت و بدن هستید اما هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته‌اید یا نسبت به روش درمانی با امواج رادیو فرکانسی مردد هستید، برای انجام تست رایگان در کلینیک پوست و زیبایی آفتاب با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول با درمان کک و مک

برخی اوقات لکه های قهوه ای روی پوست نمایان می‌شوند که گاهی به‌صورت منظم و گاهی به‌صورت نامنظم هستند. به این لک های قهوه ای که پشت دست، روی صورت، روی گردن و گاهی روی بدن ظاهر می‌شوند کک و مک می‌گویند.

دلایل متعددی برای ایجاد کک و مک روی پوست وجود دارد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به افزایش سن، مشکلات ارثی، کمبود ویتامین ب 9 و ب 12، مشکلات هورمونی، نداشتن تغذیه مناسب و حضور طولانی‌مدت زیر نور خورشید اشاره کرد.

برای رفع کک و مک راه‌های گوناگونی وجود دارد و در ایران روش لیزر درمانی بسیار متداول است، اما کلینیک آفتاب اولین کلینیک پوست و زیبایی در ایران است که با استفاده از دستگاه رادیوفرکوئنسی به درمان قطعی کک و مک می‌پردازد. روش IPL، استفاده از داروهای شیمیایی، پیلینگ پوست، درمان خانگی کک و مک و میکرودرم ابریژن ازجمله انواع روش‌های درمان از بین بردن کک و مک محسوب می‌شوند.

استفاده از دستگاه رادیوفرکوئنسی یا آر اف RF بهترین روش برای پاکسازی کک و مک محسوب می‌شود. روش درمانی رادیوفرکوئنسی فقط در کلینیک پوست و زیبایی آفتاب انجام می‌شود و تابه‌امروز مشتریان ما از این راه درمانی رضایت کامل را داشته‌اند.

در روش درمانی RF کک و مک ها به‌صورت کاملاً میکروسکوپی تراشیده و اکسید می‌شوند. بافت زیر کک و مک‌ها نیز با مکانیسم منحصربه‌فرد این فناوری به نام کواگولیشن حالت انعقاد مویرگی پیدا می‌کند. با استفاده از RF می‌توان کلیه‌ی زائده های پوستی را از بین برد.

خیر! کلیه‌ی زوائد پوستی ازجمله زگیل، خال‌های گوشتی، سیرنگوما، لانژکتازی و اسکیت تک با امواج رادیوفرکوئنسی درمان می‌شوند.

6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB