عوامل موثر در قیمت فیشیال پوست کدامند

28 خرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

قیمت فیشیال پوست به عوامل متعددی بستگی دارد. هر کدام از این علت ها می تواند سبب افزایش یا کاهش هزینه های شما گردد. پس قبل از آن که برای انجام این عملکرد زیبایی اقدام کنید لازم است از تمامی نکات و عوامل موثر بر قیمت فیشیال پوست با خبر بوده و با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب همراه باشید تا کامل ترین اطلاعات را از فیشیال و هزینه آن بدست آورده و برای انجام آن مراجعه نمایید. با ما همراه باشید.

فیشیال پوست و هزینه آنفیشیال پوست و هزینه آن

فیشیال پوست چیست؟

این روزها یکی از بهترین روش هایی که برای پاکسازی پوست صورت، دست و ... از آن استفاده می شود فیشیال است. این اقدام به شما کمک می کند تا با انجام چند مرحله از شر آلودگی ها خلاص شده و جوانسازی پوست خود را به ارمغان آورید. این جلسه درمانی که حدود یک ساعت زمان می برد می تواند به خوبی درمان برخی مشکلات پوستی را رقم بزند.

فیشیال صورت می تواند به درستی جوش های سر سیاه و کومدون ها را از بین برده و طراوت بسیاری به صورت شما ببخشد. همچنین در آینده با انجام پیگیرانه این عملکرد زیبایی می توانید مانع از پیری زودرس و بروز چین و چروک ها شوید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

آموزش انواع تراپی های پوست و مو

فیشیال پوست چیست و چه کاربردهایی دارد؟

نحوه زاویه سازی صورت گرد و چاق چگونه است؟

قیمت فیشیال پوست با توجه به نوع پوست

این که شما از چه نوع تایپ پوستی بهره مند هستید می تواند به صورت غیر مستقیم بر روی هزینه فیشیال پوست شما تاثیر بگذارد. زیرا در هر مدل پوست لازم است اقدامات متفاوتی صورت بگیرد که سبب افزایش یا کاهش نرخ شما می شود. در ذیل به معرفی فیشیال انواع پوست پرداخته شده است.

فیشیال پوست چرب

برای فیشیال این دسته از افراد لازم است حتما از محصولات ارگانیک و طبیعی استفاده شود. زیرا پوست این افراد به صورت ویژه ای مستعد بروز جوش و آکنه است. به همین منظور ممکن است هزینه ها کمی متفاوت باشد. از مزیت ویژه فیشیال برای این تایپ پوستی می توان به بسته شدن و کوچک تر شدن منافذ پوستی اشاره کرد.

فیشیال پوست مختلط

این گروه از افراد به دلیل آن که دارای تایپ پوستی چرب، خشک و نرمال به صورت همزمان هستند باید از محصولات با قابلیت های ویژه استفاده شود تا مانع از بروز حساسیت و مشکل در آن ها شود. به همین منظور ممکن است قیمت فیشیال پوست این دسته از افراد با دیگران متفاوت باشد. از یاد نبرید که ضرورت دارد تا برای این گروه حتما از محصولات ملایم استفاده شده تا بهترین نتیجه را دریافت نمایند.

فیشیال پوست نرمال

در حقیقت برای انجام فیشیال پوست عادی و خشک تقریبا هزینه ها به مراتب بهتر پیش می رود. زیرا این پوست ها نیاز به استفاده از برند و محصول مشخصی ندارند که مانع از بروز حساسیت و نتیجه های بالعکس شود. به همین دلیل با یک پاکسازی، لایه برداری و استفاده از مرطوب کننده ها و ... کار به اتمام می رسد.

قیمت فیشیال پوست بر اساس نوع پوستقیمت فیشیال پوست بر اساس نوع پوست

قیمت خدمات فیشال پوست

با توجه به آن که کدام یک از خدمات فیشیال پوست را انتخاب کنید قیمت آن متفاوت خواهد بود. در ذیل به ترتیب به معرفی ارزان ترین به گران ترین خدمات در فیشیال پوست پرداخته شده است. همچنین شما می توانید بفهمید هر یک از اقدامات دارای چه مراحلی هستند. همچون؛

فیشیال دور چشم

از ارزان ترین روش های فیشیال می توان به این مورد اشاره کرد که شامل مراحل مشخصی همچون؛ سرم دور چشم، آر اف تراپی، ماسکو کرم دور چشم می باشد.

فیشیال دست

یکی از فیشیال هایی که این روزها با توجه به استفاده از مواد بهداشتی و شوینده بسیار مورد توجه قرار گرفته است فیشیال دست است. این فیشیال شامل مراحلی همچون؛ اسکراب، آبرسانی، ماسک و ماساژ می باشد.

فیشیال تخصصی

این روش که تقریبا تخصصی برای فرد انجام می شود دارای فیشیال صورت به همراه استفاده از کوکتل ها با نور درمانی می باشد. از مزیت های بسیار ویژه ای برای متقاضیان برخوردار است.

فیشیال با مواد کربوکسی

این اقدام زیبایی با توجه به مواد کربوکسی برای افراد انجام شده و نتایج رضایت بخشی را به همراه دارد.

فیشیال VIP صورت

اگر بخواهید به صورت کامل از اثرات فیشیال بهره مند شوید انتخاب این مورد برای شما بهترین حالت است. زیرا در این مدل فیشیال صورت، فیشیال تخصصی، دور چشم و لب ها برای فرد صورت گرفته و تکمیل ترین مدل می باشد. به همین منظور قیمت فیشیال پوست در این گروه بیشتر از  سایر موارد است.

عوامل موثر در قیمت فیشیال پوستعوامل موثر در قیمت فیشیال پوست

عوامل موثر در قیمت فیشیال پوست

علاوه بر مواردی که در بالاتر ذکر گردید این که شما به کدام کلینیک و مرکز درمانی مراجعه کنید می تواند قیمت کار شما را با نوسان هزینه همراه سازد. از یاد نبرید که فیشیال پوست با توجه به آن که از کدام مدل با نوع پوست مشخص استفاده شود قابل تغییر است. همچنین محصولاتی که برای شما انتخاب می شود با برند های متفاوت قابل ارائه است که خود می تواند افزایش یا کاهش قیمت فیشیال شما را به همراه داشته باشد.

همچنین اجرت کار پزشک یا اپراتور مورد نظری که قرار است این اقدام را برایتان انجام دهد خود مزید بر علت است. شما می توانید پس از بررسی از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما تماس حاصل نموده و از بهترین قیمت ها با توجه به انتخاب مناسب آگاه شوید.

همچنین لازم به ذکر است وسوسه هزینه مناسب برخی از آرایشگاه ها و مراکز غیر استاندارد نشوید. زیرا ممکن است از مواد ارزانی استفاده کنند که برای سلامتی پوست شما مفید نبود و سبب بروز جوش، آکنه و لکه های پوستی می شود. پس برای سلامت پوست خود ارزش قائل شده و بهترین را با توجه به بودجه مورد نظرتان انتخاب نمایید.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از عوامل موثر در قیمت فیشیال پوست پرداخته شود. اکنون شما از تمام نکات مهم با خبر بوده و می توانید برای انجام آن به کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مراجعه نموده و این عملکرد زیبایی و درمانی را انجام دهید.

همچنین این مجموعه مفتخر است خدمات دیگری همچون؛ هایفوتراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، تزریق ژل و بوتاکس، لیزر موهای زائد و ... را با بهترین متد های بروز جهان توسط متخصصان متعهد و کار آزموده برای شما انجام داده و سبب رضایت خاطر شما گردد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB