نحوه تزریق چربی برای صورت آقایان

17 فروردین ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

عمل زیبایی تزریق چربی برای صورت آقایان یکی از جدید ترین متدهای جوانسازی پوست می باشد. که امروزه برای بازگرداندن حجم از دست رفته پوست با تزریق چربی به لایه های عمقی آن به کار می رود. اخیرا استقبال بسیار زیادی توسط آقایان از این عملکرد زیبایی شده است.

شما می توانید با انجام این اقدام زیبایی اعتماد به نفس از دست رفته خود را برگردانید. علاوه بر آن تغییر ظاهری زیبایی را تجربه کنید. در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این تزریق بدست آورید. پس از آن می توانید با رضایت خاطر کاملی برای انجام آن اقدام نموده و از مشاهده نتیجه لذت ببرید.

نحوه تزریق چربی برای صورت آقایاننحوه تزریق چربی برای صورت آقایان

نحوه تزریق چربی به صورت آقایان

عمل زیبایی تزریق چربی برای صورت آقایان اتفاق نو ظهوری از جوانسازی پوست و بازگرداندن حجم از دست رفته آن، با تزریق چربی به لایه های عمقی پوست است. از بارز ترین تغییراتی که در پی افزایش سن و کاهش کلاژن سازی به وجود می ‌آید، تحلیل رفتن چربی ‌های لایه زیرین پوست در بخش های مختلف می باشد که باعث بروز چین ‌و چروک ها می ‌شود. برای رفع این چین ‌و چروک ‌ها راهکار های زیادی وجود دارد. یکی از مناسب ‌ترین روش ‌ها تزریق چربی برای ایجاد ظاهر بهتر در پوست است.

چگونگی فرآیند تزریق

فرآیند تزریق چربی به بافت ‌های پوست نه ‌تنها برای رفع چروک، بلکه برای سایر مشکلات پوستی مانند حفره‌ ها، ناهمواری ‌ها، فرو رفتگی گونه و حتی رفع نقص فرم لب استفاده می شود. در پروسه تزریق چربی مقادیر مشخصی از بافت چربی از ناحیه‌ای از بدن فرد جدا شده و پس ‌از انجام پروسه فرآوری، به قسمت ‌هایی از پوست تزریق می‌شود. در این روش ترمیمی مهم ‌ترین مسئله این است که چربی برداشته ‌شده مربوط به همان شخص مورد درمان باشد، تا پیوند چربی به ‌طور کامل انجام شود.

مزایای تزریق چربی به صورت آقایان

 چند سالی است که بهره ‌وری از متد تزریق چربی برای رفع مشکلات فیزیکی صورت، مانند ترمیم زخم و اسکار و ضمنا به‌عنوان محرک عالی برای رشد فولیکول‌های مو به کار گرفته می‌ شود. از نظر پزشکان متخصص بافت چربی یکی از سازگار ترین انواع فیلر ها برای رفع نقص ‌های پوستی است.

پس‌ از تکمیل درمان با تزریق چربی نهایتاً بافت یک دست، نرم و طبیعی ایجاد می ‌شود. تزریق چربی برای صورت آقایان به جهت احیای بافت پوست، روشی غیر تهاجمی و ایمن است که از سوی سازمان FDA تایید شده است. با این حال هنگامی که برای این درمان زیبایی تصمیم جدی می گیرید، در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت لازم را به عمل می آورید. مراقبت های پس از عمل نیز باید به طور دقیق انجام شود. توجه داشته باشید که پیروی از رژیم غذایی مناسب می تواند روند بهبودی را تسریع کند.

جدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

پلکسر بهتر است یا بوتاکس؟

تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو؟

آیا لیزر موهای زائد روی جوش خطر دارد؟

کاربرد تزریق چربی برای صورت آقایان

نواحی مشخصی در صورت مانند گونه‌ ها با افزایش سن به تدریج بافت چربی خود را از دست می‌ دهند. در نتیجه حجم این بخش‌ از فیزیک پوست کمتر شده و حالت استخوانی به خود می ‌گیرد یا گونه‌ها افتاده به ‌نظر می ‌رسد. این حالت حتی درباره ورزشکاران حرفه ‌ای هم قابل ‌مشاهده است. البته که در چند سال اخیر مردان گرایش زیادی به مراقبت‌های درمانی ترمیمی و زیبایی پیدا کرده اند. این اتفاق، تاثیر بسزایی در استقبال آنان از موارد زیبایی داشته است.

یکی از رایج‌ترین این روش ‌های ترمیم تزریق چربی می باشد که علاوه ‌بر خاصیت پر کنندگی گونه و فک، به باز گرداندن الاستیسیته پوست که در اثر کاهش کلاژن سازی از دست ‌رفته بود کمک می کند. همچنین می تواند فرورفتگی ‌های پوست ناشی از زخم و اسکار جوش صورت را اصلاح کند. از آنجا ‌که چهره شاداب و جوان اعتماد به ‌نفس افراد را بالاتر می ‌برد انجام چنین درمان‌ های ترمیمی و اصلاحی به پیشرفت روحی افراد و موفقیت ‌های اجتماعی ‌شان نیز کمک خواهد کرد.

مزایای تزریق چربی برای صورت آقایانمزایای تزریق چربی برای صورت آقایان

هزینه تزریق چربی برای صورت آقایان

اغلب افرادی که مشتاق امتحان کردن شیوه ترمیمی درمانی هستند، درمورد هزینه تزریق چربی به صورت جویا می‌ شوند. در این ‌مورد باید گفت که عوامل متفاوتی در بر آورد هزینه تزریق چربی مؤثر است. از مهم‌ ترین آن‌ ها می‌توان به میزان چربی لازم، سطح درگیر پوست، هزینه خدمات کلینیکی و دستمزد پزشک اشاره کرد. به ‌هر حال برای تعیین هزینه ‌های کلی پیش ‌از درمان، جلسه مشاوره ‌ای با حضور پزشک برقرار می ‌شود، تا بررسی ‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

پروسه تزریق چربی به ‌صورت با هدف حجم دهی به لب، گونه، رفع چین ‌و چروک ‌ها، پر کردن حفره‌ها و فرورفتگی ‌های پوست انجام می ‌شود. در این متد جدید درمانی انتخاب پزشک متخصص و با تجربه برای ترانسفر چربی با بهترین کیفیت یکی از اصول اولیه عمل زیبایی است. این درمان ترمیمی مانند هر عمل زیبایی دیگری اگر اصولی انجام نشود عوارضی به‌ دنبال خواهد داشت.

مراقبت های لازم قبل و بعد از تزریق چربی به صورت

در صورتی که تمایل داشتید تزریق چربی را برای صورت خود انجام دهید لازم است تا از مراقبت های ویژه آن قبل و بعد از عمل نیز آگاه بوده و این موارد را رعایت نمایید. در این صورت با نتیجه خوبی مواجه خواهید شد. به عمده مراقبت های قبل و بعد از عملکرد زیبایی در ذیل اشاره شده است. همچون:

  • قبل از مراجعه برای عملکرد زیبایی تزریق چربی داروهایی همچون وافارین و آسپرین را قطع نمایید. در صورت الزام به مصرف با پزشک خود هماهنگی های لازم را انجام داده و طبق نظر او پیش بروید.
  • اگر دارای بیماری هایی همچون قند خون، فشار و ... هستید به پزشک متخصص زیبایی که قرار است تزریق شما را انجام دهد قبل از انجام اطلاع دهید.
  • قبل از تزریق از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات دوری کنید.
  • اگر مکررا از تب خال زدن رنج می برید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • بعد از تزریق در صورت مواجه شدن با کبودی ها، از کمپرس آب سرد استفاده نمایید.
  • در هنگام خواب، سر را بالاتر از بدن نگه دارید. این کار با یک متکا امکان پذیرا است.
  • در مقابله نور خورشید و گرما شدید قرار نگیرید.
  • ورزش های سنگین را به مدت یک هفته قطع نمایید.
  • داروهای تجویز شده را به درستی مصرف نموده و از مایعات زیاد استفاده کنید.
  • سایر مواردی که در این قسمت گفته نشده است را طبق دستور پزشک خود به خوبی انجام دهید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

تزریق چربی برای صورت  چه افرادی ممنوع است؟

با توجه به آن که تزریق چربی برای صورت آقایان این روز ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، عده ای مجاز به انجام این تزریق زیبایی نیستند و از طرف پزشک خود منع شده اند. این قبیل از کیس ها می توانند پس از مشورت با پزشک خود از روش دیگری برای جوان سازی و باز گرداندن حجم به صورت خود بهره مند شوند. افراد منع مصرف تزریق چربی به صورت عبارتند از؛

  • افرادی که دچار اختلالات و بیماری های شدید داخلی بوده و دارای مشکلات انعقادی خون هستند.
  • افرادی که دارای عفونت های حاد یا نارسایی اعضای داخلی هستند.
  • مراجعه کنندگانی که ضعف در سیستم ایمنی، ایدز و ... دارند.
  • بیماران خیلی لاغر و دارای عروق کرونری نیز برای این تزریق منع شده اند.
  • متقاضیانی که سابقه آمبولی ریوی یا ترومبوز ورید های عمقی دارند.

عوارض تزریق چربی برای صورت آقایان

با توجه به مزایا و کاربرد های گفته شده، معایبی نیز برای این اتفاق وجود دارد. نه تنها برای این موضوع بلکه برای تمام جراحی های زیبایی ممکن است عوارض محدودی برای مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی رخ دهد.

از جمله عوارض این اتفاق می توان به درد، تورم در ناحیه تزریق، تغییر رنگ دائمی در صورت پاره شدن رگ ها، لخته شدن خون و ... در محل درمان اشاره کرد. برای آن که از وقوع این خطرات جلوگیری کنید، لازم است به مرکز پوست معتبر تحت نظر دکتر متخصص مراجعه نمایید. در این شرایط امکان بروز خطرات و عوارض های احتمالی کم تر شده و قابل کنترل بیشتری خواهد بود.

ماندگاری تزریق چربی برای صورت آقایان

یکی دیگر از سوالاتی که تمامی مراجعه کنندگان یک نظر از ما می پرسند این است: ماندگاری تزریق چربی برای صورت چقدر است؟ به همه ی آن ها نیز پاسخی مشابه گفته می شود. این تزریق به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. از جمله مهم ترین آن منابع چربی با کیفیت در بدن خود فرد است. علاوه بر آن استفاده از ابزار و تجهیزات پزشکی معتبر و بروز نیز می تواند هم باعث ماندگاری شده و خطر عوارض احتمالی را برای شما کمتر کند.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از نحوه تزریق چربی برای صورت آقایان به همراه مزایا، معایب و کاربرد های آن پرداخته شود. شما می توانید با در نظر گرفتن تمام موارد برای سلامت خود و جذب زیبایی بیشتر اقدام کنید.

کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مفتخر است اقدامات زیبایی همچون؛ تزریق چربی، تزریق ژل،هایفوتراپی، مزوتراپی، بوتاکس، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، زاویه سازی صورت و ... را برای مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان زیبایی همیشه همراه خود ارائه دهد.

شما می توانید در زمان مشخص از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان کلینک زیبایی ما ارتباط برقرار نموده و پاسخ کاملی از عملکرد زیبایی مورد نظر خود بدست آورید. این مجموعه مفتخر است تا تمامی اقدامات را به شما عزیزان ارائه داده و خدمت رسان بزرگواران باشد. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB