تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ

12 اسفند ، 1400
کلینیک زیبایی آفتاب

تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ در جوانسازی پوست باعث شده است تا هر کدام به طور پیوسته مورد توجه مراجعه کنندگان زیبایی قرار گیرد. به طور خلاصه در ابتدا از تفاوت این دو مورد بخواهیم بگوییم؛ کافی است بدانید آر اف فرکشنال موجب تحریک کلاژن می‌شود و میکرونیدلینگ علاوه بر تولید کلاژن در از بین بردن لکه‌ها مفید است.

در این مقاله وقت آن است تا با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید. تا بتوانید اطلاعات جامع و کاملی از آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ و تفاوت های هر دو مورد با هم بدست آورید. پس از آن می توانید با رضایت خاطر کاملی با توجه به نیاز ناحیه درمان خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.با ما همراه باشید.

آر اف فرکشنال یا میکرونیدلینگ؟آر اف فرکشنال یا میکرونیدلینگ؟

معرفی آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ

در ابتدا قبل از آن که به تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ بپردازیم؛ لازم است بدانید هر یک از این روش ها چیست و چه کاربردی دارند. در ادامه به توضیح مختصری از هر یک پرداخته شده است.

آر اف فرکشنال چیست؟

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال که این روز ها متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده است؛ با اشعه رادیو فرکانسی آر اف می تواند کلاژن سازی بیشتری را در ناحیه تحت درمان به شما هدیه دهد. با انجام روش آر اف تراپی می توان کاهش چین و چروک ها، رفع اسکار، جای زخم، سفت کردن و روشن کردن پوست، رفع جای جوش و منافذ پوستی، لیفت گردن و صورت و بهبود بافت های پوستی را برای خود به ارمغان آورید.

دیگر مقالات کلینیک زیبایی آفتاب را در این بخش دنبال نمایید

آر اف بهتر است یا بوتاکس؟

تفاوت میکرودرم ابریژن با میکرونیدلینگ

کاربردها و مزایای میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ چیست؟

اگر به دنبال جوان سازی پوست به صورت عمقی هستید تا تولید بیشتر کلاژن را در کنار از بین بردن لکه های متفاوت تجربه کنید، کافی است از روش میکرونیدلینگ بهره ببرید. همان طور که می دانید افزایش تولید کلاژن سبب جوان سازی شده و پوست زیباتری را به شما تحویل می دهد. از روش میکرونیدلینگ برای رفع جای جوش و اسکار، بهبود ترک های چاق و لاغری، رفع ترک های زایمان، بهبود چین ها، چروک ها و ... می توانید بهره مند شوید.

تفاوت های آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ

اکنون که با هر دو روش آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ آشنا شدید؛ وقت آن است تا به تفاوت های هر دو روش از منظر های متفاوت پرداخته شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت اصولی این دو روش را با هم مقایسه کرده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

تفاوت آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگتفاوت آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ

جوان سازی پوست در آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ

فارغ از جنسیت، تمامی افراد به دنبال پوستی شاداب و بدون چین و چروک هستند. روش های بسیار متعددی برای جوان سازی پوست وجود دارد. از جمله روش های جوان سازی پوست، باید به روش آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ اشاره نمود.

با افزایش سن، سطح کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می‌کند و پوست صورت و بدن شل و افتاده می شود. اما با شناخت تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ می توانید، بهترین و مناسب ترین گزینه را برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنید و پوستی صاف و بدون لکه داشته باشید. 

ماندگاری آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ

از تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ از نظر ماندگاری باید بدانید که معمولاً دوام روش آر اف فرکشنال، بین ۲ تا ۳ سال است. این روش از ماندگار ترین روش های مراقبت پوستی به شمار می‌ رود. در روش میکرونیدلینگ، ماندگاری این روش به دو عامل بستگی دارد.

اولین عامل نوع زخم و چروک است. دومین عامل نوع پوست فرد است. در این روش هر چه پوست آسیب کمتری دیده باشد، ماندگاری میکرونیدلینگ بیشتر خواهد شد. نتایج های میکرونیدلینگ دائمی نیستند و متخصصین برای ماندگاری بیشتر این روش، توصیه می کنند که پروسه درمانی هر سه ماه یک بار تکرار شود.

کاربرد های آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ

در میزان تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ از نظر کاربرد، باید عنوان شود که از روش آر اف فرکشنال برای برطرف کردن چروک های اطراف چشم و برطرف نمودن چروک های سطحی پوست استفاده می شود. همچنین این روش، برای سفت کردن پوست گردن و دست ها هم استفاده می گردد.

درمان شل بودن پوست و لیفتینگ صورت، با استفاده از این روش امکان پذیر است. روش میکرونیدلینگ از روش‌هایی است که در درمان مشکلات رنگ پوست، آکنه و یا چین و چروک موثر می باشد. همچنین از دیگر کاربردهای این روش، می‌توان به رساندن ویتامین c به عمق پوست اشاره نمود. این امر در برطرف نمودن جای جوش ها تاثیر زیادی می گذارد. 

تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ از نظر عوارض

از نظر میزان عوارض، روش آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ متفاوت هستند. در بحث تفاوت آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ از لحاظ عوارض، باید به عارضه هایی مانند قرمزی و تورم پوست در روش آر اف فرکشنال اشاره نمود. البته این  میزان تورم پس از دو الی سه هفته از بین می رود.

در روش میکرونیدلینگ، حتماً باید بیمار چکاپ شود که در هیچ نقطه از بدن او عفونت فعال وجود نداشته باشد. این روش در تشدید عفونت های فعال بدن تاثیر گذار است. از دیگر عوارض روش میکرونیدلینگ، باید به التهاب پوست تا ‌چند‌ روز اشاره کرد. البته لازم به ذکر است برخی از عوارض ممکن است در صورت عدم تجربه کافی کارشناس مورد نظر رخ دهد. پس به یاد داشته باشید با انتخاب بهترین مرکز سلامتی و درمانی، مانع از بروز خطرات احتمالی جبران ناپذیر شوید.

تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ

تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ

تفاوت قیمت آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ

در تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ از نظر قیمت، باید عنوان کرد که هزینه روش آر اف فرکشنال به سری دستگاه و همچنین تعداد جلسات درمانی بستگی دارد. اما در روش میکرونیدلینگ، هزینه بر اساس تعداد جلسات درمان و همچنین میزان آسیب دیدگی پوست تعیین می شود. علاوه بر آن با انتخاب مرکز درمانی و کلینیک پوستی هزینه های شما متفاوت تر خواهد بود. چرا که هر مرکز قیمت ویژه خود را بر اساس پزشک متخصص، دستگاه های به روز و ... دارد.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد اطلاعات کاملی از تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ خدمت شما مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی ارائه شود. در این میان با مراجعه به کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران می توانید هر یک از یک موارد دلخواه را انجام دهید.

در این مجموعه خدمات دیگری همچون؛ مزوتراپی، هایفو تراپی، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، تزریق ژل و فیلر، میکرودرم، زاویه سازی صورت، آبریژن، بوتاکس و ... نیز زیر نظر پزشک متخصص دکتر علی مخبر با جدیدترین دستگاه های استاندارد برای همراهان گرامی ارائه می شود. همچنین شما می توانید از طریق راه های ارتباطی، تماس حاصل فرموده و از کارشناسان و مشاوران ما سوالات خود را جویا شوید. خرسندیم که در اقدامات زیبایی شما، همراهتان هستیم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB