مقایسه برندهای مختلف دستگاه هایفوتراپی

30 بهمن ، 1400
کلینیک زیبایی آفتاب

برندهای مختلف دستگاه هایفوتراپی این روزها مورد توجه بسیاری از متقاضیان انجام این عملکرد زیبایی قرار گرفته است. همان طور که اطلاع دارید، دستگاه ‌های هایفوتراپی از پیشرفته ترین نوع تکنولوژی ها هستند. از این دستگاه‌ها برای جوانسازی صورت، لیفتینگ و همچنین برطرف نمودن چین و چروک های گردن استفاده می شود.

در مقایسه برندهای متفاوت دستگاه هایفوتراپی، باید بدانید که این دستگاه ها بر اساس تاثیرات، کاربرد و همچنین هزینه دارای اختلاف های زیادی هستند. از برند های مشهور این نوع دستگاه ها باید به دستگاه هایفو اولترا، دستگاه هایفو دابلو و دستگاه هایفو اولترا فورمر ۳ اشاره کرد.

ما در ادامه این مطلب در مورد مقایسه این دستگاه ها توضیحات کامل تری را ارائه نموده ایم، پس با ادامه این مقاله با کلینیک پوست غرب تهران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی بدست آورید و بتوانید بهترین نوع دستگاه هایفوتراپی را انتخاب نمایید.

بهترین دستگاه های هایفوتراپیبهترین دستگاه های هایفوتراپی

انواع دستگاه های هایفوتراپی

در این میان که قرار است اطلاعات کاملی از مقایسه برندهای مختلف دستگاه هایفوتراپی بدست آورید. لازم است در ابتدا با انواع دستگاه های هایفو تراپی و کارکرد آن ها به صورت مختصر آشنا شوید. در ذیل به انواع این دستگاه ها اشاره شده است.

  • دستگاه سه بعدی

از سری نسل های جدید دستگاه های هایفوتراپی می توان به دستگاه های سه بعدی اشاره کرد. این دستگاه ویژگی بارزش، سرعت بالای کارایی می باشد. چنان که مراجعه کننده نهایتا 20 دقیقه زمان را صرف انجام هایفوتراپی خواهد نمود.

  • دستگاه چهار بعدی

جدید ترین دستگاهی که این روز ها در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است، دستگاه های 4 بعدی می باشد. این دستگاه علاوه بر آن که افراد بیشتری امکان استفاده از آن را دارند، از سرعت بالایی نیز بهره مند است. همچنین کم هزینه تر بودن آن نیز باعث شده تا بیشتر مورد توجه مخاطبان و مراجعه کنندگان قرار گیرد.

  • دستگاه اولترا و دلتا

پیشرفته ترین دستگاه هایفوتراپی اما، دستگاه اولترا و دلتا می باشد. که دارای دو مدل 600 واتی و 800 واتی می باشد. در هر دو دستگاه البته هند پیس و کارتریج مشابه وجود دارد. همچنین قیمت هر دو دستگاه با یک دیگر متفاوت است. و البته تعداد شات های هر دو با هم برابری می کند.

  • دستگاه سالنی وی مکس

اگر به دنبال یک روش مناسب برای از بین بردن سلول های چربی زیر پوست، رفع چین و چروک های صورت و بهبود خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست خود هستید، بهترین انتخاب دستگاه های هایفوتراپی سالنی وی مکس است. این دستگاه بر خلاف دیگر مدل های معرفی شده دارای قیمت پایین تری بوده و به صورت نقطه ای عمل می کند. این گزینه خود باعث زمان تر شدن جلسات هایفوتراپی بیمان تحت درمان می گردد.

  • دستگاه مینی هایفو

این دستگاه که از توان کمتری بهره مند است، این روز ها با پسوند "خانگی" نیز نامش شنیده می شود. به علت خفیف تر بودن عملکرد و کارایی برای رفع چروک های دور چشم و خطوط ظریف از آن نیز بهره گرفته شده است.

انواع دستگاه های هایفوتراپی و کاربردهای آن

انواع دستگاه های هایفوتراپی و کاربردهای آن

مقایسه برندهای مختلف دستگاه هایفوتراپی از نظر کاربرد

برای جوانسازی پوست با روش هایفوتراپی، بهتر است با مقایسه برندهای مختلف دستگاه هایفوتراپی بهترین دستگاه و روش را انتخاب کنید. در این مقایسه از نظر کاربرد، باید عنوان نمود که معمولاً دستگاه هایفو اولترا دارای ۵ سری کارتریج می باشد. هر کدام از سری های کارتریج این دستگاه، با اندازه ها و عمق های نفوذ مختلف هستند. معمولاً از عمق کمتر آنها، برای صورت و گردن استفاده می شود. کارتریج های با عمق بیشتر در این دستگاه، برای بدن مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه هایفو دابلو، از جدیدترین نسخه های این دستگاه است. این مدل دستگاه، دارای عملکرد و کیفیت کاملا قابل اطمینان میباشد.

دستگاه هایفوتراپی دابلو دارای 4 سری کارتریج است که عمق های آنها با فرکانس ۷ و فرکانس ۴ هستند. از این نوع دستگاه، می توان برای برطرف نمودن چین و چروک های عمیق پوستی استفاده کرد. معمولاً چین و چروک های دور چشم، با استفاده از این روش به راحتی از بین می روند.

دستگاه اولترا فورمر، جدید ترین محصول هایفوتراپی است. این تکنولوژی در کشور کره جنوبی ساخته شده و دارای ۵ سری متعدد می باشد. از کاربرد این دستگاه، باید به استفاده از آن در ناحیه های گردن و صورت اشاره کرد. البته که این نمونه دستگاه، کارتریج های مناسب برای نواحی متعدد از بدن شامل پهلو و شکم را دارا می باشد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو

هایفو تراپی چیست و چه کاربردهایی و مزایایی دارد

برای جوانسازی پوست هایفو بهتر است یا آر اف فرکشنال

تاثیر انواع برند های مختلف دستگاه های هایفوتراپی بر پوست

دستگاههای هایفوتراپی برای مراجعه‌کنندگانی که قصد جوانسازی پوست را دارند، بهترین گزینه هستند. در میان روش های گوناگون جوانسازی پوست، این دستگاه ها تاثیرات بیشتری بر روی پوست می گذارند.  جوانسازی پوست با دستگاه هایفوتراپی، حدود دو تا سه سال ماندگاری دارد.

اما در مقایسه برندهای مختلف دستگاه هایفوتراپی از نظر تاثیر گذاری، باید بدانید که دستگاه اولترا فورمر با دارا بودن امواج فراصوتی در مدت زمان کوتاهی تمامی چین و چروک های پیشانی را از بین می برد.

البته که لازم است بدانید تاثیر این دستگاه در قسمت پیشانی بیشتر است. دستگاه هایفو دابلو بیشتر برای خطوط لبخند و چین و چروک های دور چشم استفاده می شود. و خطرات این آن در این نواحی بسیار کم می باشد. دستگاه هایفو اولترا فورمر 3 با دستگاه اولترا شباهت‌های زیادی دارد و البته میزان تاثیرات آن مانند این برند است. 

قیمت برندهای مختلف دستگاه های هایفوتراپی

در تعیین هزینه برای هایفوتراپی باید به دستگاه ها اشاره کرد. در برندهای مختلف دستگاه‌ هایفوتراپی، هزینه جوانسازی پوست متفاوت می باشد. دستگاه اولترا از مدل های قدیمی دستگاه هایفوتراپی است. این مدل دستگاه، هزینه کمتری را برای جوان سازی پوست در بر خواهد داشت.

اما دستگاه‌های دابلو و اولترا فورمر از تکنولوژی‌های جدید تر هستند که ماندگاری بیشتری دارند. در نتیجه میزان هزینه پرداختی برای انجام جوانسازی پوست با این دستگاه ها، بیشتر است. البته از عامل های دیگر در برآورد هزینه دستگاه هایفوتراپی، سری کارتریج و میزان زمان انجام عمل جوانسازی است.

همچنین نکته کوتاه دیگری که ممکن است تاثیر شگرفی بر هزینه شما بگذارد، مرکز سلامت و پوستی است که قرار است آن جا تحت درمان قرار گیرید. این گزینه خودت بر روند کاهشی یا افزایشی هزینه ها تاثیر به سزایی دارد.

قیمت انواع دستگاه های هایفوتراپیقیمت انواع دستگاه های هایفوتراپی

کلینیک زیبایی آفتابتهران

در این مقاله سعی شد اطلاعات جامع و مفیدی از مقایسه برندهای مختلف دستگاه هایفوتراپی خدمت شما مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان این عملکرد زیبایی ارائه شود. کلینیک زیبایی آفتابدر تهران، مفتخر است با ارائه جدید ترین خدمات با بهره مندی از نوین ترین دستگاه های جهان در خدمت شما مراجعین عزیز باشد. در این مرکز شما می توانید از خدمات متفاوتی همچون؛ زاویه سازی صورت، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، تزریق ژل و فیلر، مزو تراپی، آر اف فرکشنال و ... بهره مند شوید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB