تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو

30 بهمن ، 1400
کلینیک زیبایی آفتاب

تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو؟ چه تفاوتی با هم دارند؟

این سوالی است که ذهن مخاطبان زیبایی را به خود درگیر کرده است. این روزها مراجعه کنندگان بسیاری به دنبال انجام اقدامات زیبایی هستند. برخی از آن ها بر اساس نیاز احساس شده می خواهند تا چین، چروک ها، افتادگی و شل شدگی پوست، رفع لک های به وجود آمده به دلیل مشکلات متعدد و دیگر موارد را بر طرف کنند.

در این میان آن ها به دنبال بهترین روش برای رفع این مشکلات هستند تا زیبایی خود را مجدد بدست آورند. عمدتا از همه آن ها سوالات ویژه ای شنیده می شود. هر یک با دغدغه خاص خود به دنبال بهترین روش ایجاد جوانسازی پوست هستند. در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید تا به همه این سوالات پاسخ داده شده و بتوانید بهترین راه را انتخاب کنید.

تفاوت ژل پروفایلو یا هایفوتفاوت ژل پروفایلو یا هایفو

تفاوت تزریق ژل پروفایلو و هایفو

روش های هایفوتراپی و تزریق ژل پروفایلو، از دو روش عالی برای جوان سازی پوست هستند. اما از جمله سوالاتی که برای مراجعه کنندگان به دنبال روش های جوانسازی پوست هستند پیش می آید، این است که تفاوت تزریق ژل پروفایلو با هایفو در چیست؟ روش هایفو جزء روش هایی است که به صورت غیر تهاجمی و با استفاده از امواج فرا صوت، مشکلات پوستی را درمان می کند. هایفوتراپی عملکرد ایجاد گرما را در نقطه تابش انجام می دهد. این گرما، موجب از بین بردن کلاژن های قدیمی پوست شده و آنها را بازسازی می نماید. در نهایت جوانسازی پوست شکل می گیرد و مخاطب به ظاهر دلخواه خود در قسمت تحت درمان می رسد.

این روش، برای سفت کردن پوست یا از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی بسیار موثر است. تزریق ژل پروفایلو اما موجب رفع چین و چروک پوست می‌شود و حالت ارتجاعی پوست را باز می گرداند. ماده اصلی در این ژل جادویی، هیالورونیک  اسید است. این ماده در بدن انسان نیز وجود دارد، به همین خاطر است که به هنگام استفاده از این روش نتیجه کاملا طبیعی خواهد بود.

در واقع تزریق این ژل باعث می شود، تا تولید کلاژن پوست بیشتر شده و ساختار پوست بازسازی گردد. از یاد نبرید که ژل پروفایلو برای بازسازی پوست بیشتر در این روز ها مورد استقبال قرار گرفته است. البته برای رفع چین، چروک ها و ... در حد ظریف و نازک نیز موثر است. اما روش هایفو تراپی برای بهبودی گسترده و تجمعی تاثیرات بهینه و چشم گیر تری را برای متقاضیان و مراجعه کنندگان عزیز رقم خواهد زد. پس با توجه به عمق مشکل باید روش مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفوتزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو

تاثیر تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو؟

تا به این جا اطلاعات اولیه ای از این دو روش بدست آورده اید. اکنون اما در پاسخ به این سوال  باید عنوان شود که روش هایفو تراپی برای افراد سن بالا توصیه می گردد. زیرا که استفاده از این روش موجب درمان چروک های پوستی می شود.

البته لازم به ذکر است که تفاوت در این روش بر میزان تاثیرگذاری روش هایفو، برای افراد جوان تر نیز بیشتر خواهد بود. در واقع تزریق ژل پروفایلو، برای افراد مسن سبب آن می‌شود تا چین و چروک های عمیق پوستی آنها نیز از بین برود. 

برای جوانسازی پوست تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو؟

اگر فقط هدف شما جوانسازی پوست صورت است و از مشکل و موضوع خاصی رنج نمی برید. پیشنهاد ما به شما استفاده از ژل های پروفایلو می باشد. چرا که این ژل ها می توانند نشاط از دست رفته را به پوست شما برگردانده و نیاز شما را پاسخ دهند.

در این تفاوت باید گفت، عملکرد زیبایی هایفو تراپی بیشتر برای رفع مشکلات ظاهری، چین و چروک، افتادگی و شل شدگی پوست، رفع جای زخم و ... مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است و تاثیر خود را ایجاد می کند. البته از یاد نبرید در هر دو روش جوانسازی صورت می گیرد. در ژل پروفایلو با تزریق اسید هیالورونیک این اتفاق رخ می دهد و در هایفو تراپی تابش گرما کلاژن سازی را سرعت می بخشد.

دیگر مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر در چیست؟

هایفو تراپی چیست و چه کاربردهایی و مزایایی دارد؟

برای جوانسازی پوست هایفو بهتر است یا آر اف فرکشنال؟

تفاوت ژل پروفایلو و هایفو از نظر ماندگاری

بهتر است بدانید که در هر دوی این روش ها میزان ماندگاری به نوع پوست، ژنتیک افراد و همچنین میزان آسیب پوست بستگی دارد. در نظر داشته باشید که تفاوت در ماندگاری با نتیجه تزریق ژل پروفایلو در مدت زمان کوتاه نمایان می شود. اما ماندگاری هایفو بسیار بیشتر است.

در کل میزان ماندگاری ژل پروفایلو تا حداکثر 6 ماه می باشد و پس از آن نیاز به ترمیم و تکرار دارد. با انجام روش هایفو تراپی اما از 6 ماه تا یک سال مدت زمان ماندگاری متغیر است. این مدت زمان با توجه به نگهداری و برخورد شما با ناحیه تحت درمان ممکن است تغییر کرده و کمتر از 12 ماه ماندگار باقی بماند. پس از یک سال شما نیز باید هایفو تراپی را تکرار کرده تا از نتایج آن بهره لازم را ببرید.

کاربرد تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو؟

از دیگر تفاوت هایی که در مورد تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو، باید بدانید این است که، این دو روش جوان سازی دارای کاربرد های متفاوت هستند. در پاسخ به این سوال کاربران که کاربرد  تزریق ژل پروفایلو بیشتر و بهینه تر است یا روش هایفو تراپی موثر تر واقع می شود، باید به محل مورد نظر بر روی پوست اشاره کرد و ناحیه تحت درمان را مورد توجه قرار داد. معمولاً تزریق ژل پروفایلو در کنار لاله گوش، نواحی گونه و چانه انجام می گردد. البته که میزان تزریق این ژل زیبایی، بر اساس تصمیم پزشک می باشد. و این تصمیم گیری نیز برای تزریق به میزان چین و چروک و افتادگی پوست بستگی دارد.

خوب است بدانید که از ژل پروفایلو برای برطرف کردن چین و چروک ناحیه گردن هم نیز استفاده می شود. اما متقاضیانی که برای هایفوتراپی اقدام می کنند، معمولا این روش را برای نواحی صورت و گردن مورد انتخاب قرار می دهند. افرادی که به دنبال لیفت کامل صورت و ابرو هستند نیز می توانند از روش‌ هایفوتراپی استفاده کنند. علاوه براین با این روش می توان زیبایی دلخواه خود را بدست آورده و تن به کاشت های دردناک و طاقت فرسا ندهند.

تفاوت کاربرد در تزریق ژل پروفایلو و هایفوتراپیتفاوت کاربرد در تزریق ژل پروفایلو و هایفوتراپی

تفاوت تزریق ژل پروفایلو و هایفو از نظر قیمت

 برای بسیاری از افراد، هزینه انجام خدمات زیبایی بسیار حائز اهمیت است. در مورد این گزینه مهم که هزینه تزریق ژل زیبایی پروفایلو مناسب تر است؟ یا آیا هایفو تراپی قیمت ارزان تری دارد؟ چه تفاوت هایی در صرف هزینه دارند؟ باید عنوان شود که تعیین میزان هزینه این روش ها، بر اساس عوامل متعدد انجام می شود. عوامل موثر در تعیین هزینه انجام این خدمات زیبایی، به  دستمزد پزشک و همچنین تعداد جلسات بستگی دارد.

البته در مورد ژل پروفایلو میزان ژلی که برای پوست استفاده می شود نیز، در تعیین قیمت آن موثر است. معمولاً هزینه انجام هایفوتراپی کمتر از تزریق ژل پروفایلو می باشد. برای دانستن بهترین و بهینه ترین روش زیبایی می توانید در جلسه مشاوره قبل از انجام این عملکرد های تخصصی از کارشناس مربوطه سوالات خود را به صورت کامل پرسیده و اطلاعات دقیق و بهینه ای را بدست آورید. پس از آن می توانید بهترین روش را انتخاب نموده و پس از انجام رضایت خاطر مناسبی بدست آورید. 

فواید تزریق ژل پروفایلو و هایفو

تا به این جا اطلاعات مفیدی از هر دوش بدست آوردید. اکنون اما وقت آن است تا از مزایا و معایب هر دو روش و تفاوت هایشان نیز دانش و آگاهی مناسبی داشته باشید. در ادامه به معرفی فواید تزریق ژل پروفایلو و هایفو تراپی پرداخته شده است.

فواید تزریق ژل پروفایلو

  • افزایش قابل توجه حجم از دست رفته صورت
  • جوانسازی، سفت شدن پوست و صورت
  • رفع چین و چروک های سطحی و ظریف
  • جوانسازی و دستیابی به نشاط برای پوست صورت

فواید انجام هایفوتراپی

از فواید این عملکرد ویژه زیبایی که امروزه مراجعه کنندگان بسیاری دارد، می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • لیف صورت، گردن و بالای سینه
  • کلاژن سازی عمیق توسط گرما تابش شده
  • ماندگاری طولانی مدت
  • جلسات کوتاه، بدون درد و خونریزی
  • امکان جوانسازی واژن با هایفو واژینال
  • رفع خطوط خنده و مشکل آفرین در زیبایی
  • هزینه مناسب تر از اقدامات دیگر زیبایی
  • و ...

فواید انجام هایفوتراپیفواید انجام هایفوتراپی

عوارض تزریق ژل پروفایلو و هایفو تراپی

در هر دو این روش ها ممکن است در صورت انتخاب مرکز پوستی غیر استاندارد، کاربر آموزش ندیده و ... با عوارض پوستی و مشکلات خطر آفرین مواجه شوید. پس در انتخاب مرکز درمانی و پزشک مورد نظر خود کمال دقت را به خرج داده تا مانع از بروز هر حادثه ای شوید.

تزریق ژل پروفایلو و هایفو تراپی ممکن است پس از انجام با کمی قرمزی، تورم و از این قبیل مشکلات شما را متوجه خود سازد. هرگز نگران نباشید. چرا که تمام این موارد قابل رفع بوده و پس از سپری شدن دوره نقاهت مشکل برطرف خواهد شد.

تزریق ژل پروفایلو و هایفو

در این مقاله سعی شد اطلاعات جامع و پر کاربردی برای شما ارائه شود. و پاسخ مناسبی برای سوال تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو؟ چه تفاوتی با هم دارند؟ به دست آورید. کلینیک زیبایی و سلامت غرب تهران مفتخر است علاوه بر خدمات درمانی و زیبایی تزریق ژل پروفایلو و هایفو تراپی، دیگر مزایایی همچون؛ میکرو نیدلینگ، کربوکسی تراپی، آر اف فرکشنال، زاویه سازی صورت،  بوتاکس، لیزر موهای زائد و ... را خدمت شما مراجعه کنندگان محترم ارائه دهد. در تمام ایام سال می توانید با مراجعه و ارتباط از طریق راه های تماس با این مرکز پوستی معتبر، از مشاوره های لازم برای انجام اقدامات زیبایی خود بهره ببرید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB