نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

29 دی ، 1400
کلینیک زیبایی آفتاب

جوانسازی دست و پوست یکی از اموری است که بسیاری از بانوان و خانمها به آن اهمیت وافری را میدهند. داشتن پوست دست جوان و مرطوب بسیار در زیبایی خانم ها تاثیر گذار است و از این لحاظ است که این امر برای آنها اهمیت بسزایی دارد.

روش های درمانی و پیشگیری های بسیاری برای جوان ماندن و جوانسازی پوست دست وجود دارد که ممکن است شما با انجام آنها نتیجه دلخواه را نگرفته باشید. ما در کلینیک زیبایی آفتاب تهران با ارائه این مقاله قصد داریم روشی نوین تحت عنوان نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی را برای شما شرح دهیم تا برای جوانسازی پوست دست خود اقدام کنید.

نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی چیست؟

در نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی از گل CO2 استفاده می شود . این گاز در زیر پوست فرد بیمار تزریق می شود و این تزریق باعث از بین رفتن چین و چروک های روی پوست دست می شود. عمدتاً بهترین روش برای بخشیدن طراوت به پوست و جوانسازی آن افزایش جریان خون در این است که قصد جوانسازی آن را داریم.

زمانیکه گاز CO2 به زیر پوست دست تزریق می‌شود این گاز باعث افزایش یافتن جریان خون در ناحیه مربوطه شده و در نتیجه باعث از بین رفتن چین و چروک ها و بخشیدن طراوت به آن ناحیه از پوست دست شما خواهد شد.

چین و چروک پوست دست با افزایش عمر هر چه سن شما بالاتر می رود پوست دست شما با چین و چروک ها و طرح ها و سایر عارضه های پوستی مواجه می شود. راه های بسیاری برای جلوگیری و درمان این نوع معضلات پوستی وجود دارد. تزریق چربی تزریق داروهای شیمیایی و کربوکسی تراپی از مهمترین روش ها برای طراوت بخشیدن به پوست دست می باشد.

کربوکسی تراپی برای جوانسازی پوستکربوکسی تراپی برای جوانسازی پوست

کاربردهای کربوکسی تراپی در جوانسازی پوست دست

به طور کلی کربوکس تراپی تنها برای جوانسازی پوست دست مورد استفاده قرار نمی گیرد و سایر کاربردهای کربوکسی تراپی می‌توان به جوانسازی پوست دست با کربوکسی تراپی، ترمیم سیاهی پوست، از بین بردن چین و چروک پوست، از بین بردن سلولیت، از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم و از بین بردن ترک های پوستی اشاره کرد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

رفع سیاهی و گودی زیر چشم با کربوکسی تراپی

مکانیسم جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

همانطور که گفتیم در نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست تزریق می شود. اگر کمی در مورد مکانیسم بدن اطلاع داشته باشید حتما می دانید که هر روزه بدن گاز کربن دی اکسید تولید کرده و آن را در خون جریان می‌دهد و علیرغم اینکه باعث افزایش جریان خون شده این گاز را از طریق ریه ها خارج می‌کند.

بنابراین تزریق کمی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست نه تنها ضرری برای بدن نخواهد داشت بلکه باعث افزایش خون در پوست دست شما خواهد شد و در نتیجه چین و چروک ها را از بین خواهد برد و باعث جوانسازی پوست دست شما می شود.

کاربردهای کربوکسی تراپی در جوانسازی پوستکاربردهای کربوکسی تراپی در جوانسازی پوست

مزایای انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

استفاده از این روش نوین یا همان کربوکسی تراپی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به توان علت محبوبیت این روشها با بررسی مزایایی آن پی برد. سادگی روند درمانی در نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی کم خطر بودن این روش درمانی تعداد جلسات کم درمانی و از همه مهمتر نداشتن دوره نقاهت از مزایای مهم روش جوانسازی دست با کربوکسی تراپی می باشد.

معایب جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

جوانسازی پوست دست با کربوکسی تراپی مانند هر روش درمانی دیگری می‌تواند معایبی داشته باشد اما معایب آن نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر است و در دو مورد خلاصه می شود.  داشتن احساس خارش در مکان تزریق دی اکسید کربن و احساس کبودی یا درد خفیف و گذرا تنها معایب نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای ماندگاری هرچه بهتر نتایج، بهتر است که در جلسات درمانی به صورت منظم شرکت کنید و در تمامی مراحل در صورت بروز عارضه پوستی حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید. برای کسب نتیجه مطلوب از این متد درمانی، بسته به ناحیه تحت درمان و بدن فرد، معمولا به چندین جلسه نیاز است. می توان از کربوکسی تراپی برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی مانند گودی و تیرگی زیر چشم، چین و چروک، افتادگی پوست، سلولیت و ... استفاده کرد.

سخن پایانی

هنگامی که به پوست بدن شما گاز دی اکسید کربن تزریق میشود از آنجایی که هموگلوبین های خون تمایل بیشتری به گاز دی اکسید کربن دارند گاز دی اکسید کربن بیشتری را به خود جذب کرده و اکسیژن را آزاد می‌کند در نتیجه این فرایند تولید الاستین و کلاژن پوست بیشتری را شاهد خواهیم بود و در واقع تولید این الاستین و کلاژن است که باعث افزایش طراوت و جوانی پوست دست شما خواهد شد.

جوانسازی دست با کربوکسی تراپی روشی است که در آن گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست دست شما تزریق می کنند و در نتیجه آن باعث افزایش گردش خون افزایش اکسیژن و در نهایت افزایش تولید الاستین و کلاژن جدید پوست و در نتیجه از بین رفتن چین و چروک های پوست دست شما می شوند. این رویه است که نحوه انجام جوانسازی دست با کربوکسی تراپی را به روش نوین و مدرن و محبوب تبدیل کرده است.

در پایان خاطر نشان می کنیم که این تزریق هیچ گونه عارضه خاصی را برای پوست دست شما به وجود نخواهد آورد و روشی بسیار ایمن تر و تاثیرگذارتر نسبت به روشهای دیگر سلامت پوست و مو می باشد . کربوکسی تراپی بهترین روش جوانسازی پوست دست است.

مزایای جوانسازی دست با کربوکسی تراپیمزایای جوانسازی دست با کربوکسی تراپی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB