مزوژل پروسترولین ضد لک چیست

31 شهریور ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

مزوژل پروسترولین ضد لک یکی از بهترین روش هایی است که برای این مشکل استفاده می شود. تزریق این ژل که کمک شایانی به درمان لکه های پوستی ایجاد شده می کند توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت زیبایی برای خود پیدا کند.

همه شما می دانید که با افزایش سن در واقع کلاژن سازی کم شده و اسید هیالورونیک موجود در بدن کاهش پیدا می کند. در چنین شرایطی پوست شما طراوت و شادابی خود را نیز از دست خواهد داد. به همین منظور در این مقاله با کلینیک زیبایی غرب همراه باشید تا اطلاعات کاملی از مزایا، معایب، قیمت و ... آن برای غبغب و قسمت های مختلف صورت بدست آورید.

مزوژل پروسترولین ضد لکمزوژل پروسترولین ضد لک

مزوژل پروسترولین ضد لک

در واقع لکه های تیره بر روی گردن، صورت و اطراف دهان شما سبب تجمع بیش از حد ملانین و رنگدانه های پوستی می شود. این اتفاق زمانی که سلول های تولید کننده رنگدانه با آسیب مواجه می شوند آغاز به تولید ملانین و تجمع آن ها در نقاط خاص صورت می شود.

این تجمع سبب افزایش لکه های پوستی می شود. در چنین شرایطی پزشک به شما استفاده از مزوژل های ضد لک پروسترولین را پیشنهاد می دهد. این ژل ها که حاوی ویتامین، پپتید، اسید هیالورونیک و ... است سبب روشن شدن رنگ پوست شما به همراه درمان مشکلات و نواقص حاضر می شود.

همچنین این اتفاق به علت وجود آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی در مزوژل ها سبب ترمیم و تقویت بافت پوست شما می شود. به همین علت به افراد پیشنهاد می شود تا برای درمان لکه های پوستی خود از این روش بهره مند شوند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

فیلر ابرو

تفاوت مزوژل و مزوتراپی

از بین بردن لک صورت

نحوه تزریق مزوژل پروسترولین ضد لک

حال که با این ژل ها به خوبی آشنا شدید بهتر است با نحوه تزریق آن نیز به خوبی آشنایی پیدا نمایید. در جلسه درمان ابتدا پوست شما از هرگونه آلودگی به خوبی پاک شده و هیچگونه آلودگی بر روی آن باقی نخواهد ماند. بعد از آن لازم است تا با استفاده از میکروکانولا ها که دارای یک نوک گرد و سوزن کوچکی هستند، مزوژل در لایه مورد نظر تزریق شود.

در آخر لازم است تا فرصت داده شود که مواد مزوژل در محل به خوبی پخش شود. به طور کلی زمان جلسه شما نیاز به 30 الی 60 دقیقه وقت مفید خواهد داشت و پس از آن می توانید به انجام کارهای شخصی خود بپردازید.

مزوژل پروسترولین ضد لک و انواع آن

در همین اثنی که با نحوه عملکرد مزوژل پروسترولین ضد لک بیشتر آشنا شدید بهتر است از انواع آن و ترکیبات سازنده آن ها نیز بیشتر بدانید. به طور کلی ترکیبات تشکیل دهنده مزوژل پروسترولین شامل؛ الیگو پپتید، کمپلکس پپتید، اکتا پپتید، والپر اپل الیگو پپتید و فرولوئیل الیگو پپتید می باشد. همچنین در کنار این مواد اسید هیالورونیک، ویتامین ها، مواد معدنی آنزیم ها و ... نیز وجود دارند. همچنین این مزوژل ها دارای انواع متفاوتی نیز می باشند. همچون؛

  • مزوژل پروسترولین نچرال بی
  • بالانس بی
  • مزوژل پروسترولین اینربی
  • اینربی اس ای

هر کدام از انواع گفته شده با توجه به خاصیت های منحصر به فردی که دارد می تواند سبب رفع مشکل خاصی شده و جوانسازی بهتری را برایتان به ارمغان آورد. در بهترین حالت برای یک انتخاب مناسب لازم است به مرکز درمانی مناسبی مراجعه کرده و پس از معاینه و بررسی پزشک بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

انواع مزوژل پروسترولین ضد لکانواع مزوژل پروسترولین ضد لک

مزایا مزوژل پروسترولین ضد لک

با تزریق این مزوژل شما علاوه بر درمان لکه های پوستی می توانید از کاربرد ها و مزایای دیگری نیز بهره مند شوید. در حقیقت با انجام این کار با یک تیر چند نشان خواهید زد. افزایش جوانسازی پوست، ایجاد شادابی و نشاط، کاهش خطوط اخم، از بین رفتن چین و چروک های پوستی، افزایش رطوبت رسانی، رفع تیرگی ها، ایجاد خاصیت ارتجاعی و ... از جمله مزیت هایی است که شما با تزریق مزوژل پروسترولین بدست خواهید آورد.

عوارض مزوژل پروسترولین ضد لک

در واقع هر اقدام زیبایی می تواند با برخی عوارض احتمالی نیز همراه باشد. مزوژل پروسترولین نیز از این قصه مستثنی نیست. عمدتا این مزوژل ها دارای عوارض خاصی نمی باشند مگر این که در مرکزی غیر استاندارد برای مراجعه کنندگان انجام شود.

در این صورت ممکن است سبب ایجاد مشکلات متعددی بشود. اما اگر بخواهیم از عوارض احتمالی، نادر و زود گذر این تزریق بگوییم بهتر است به مواردی همچون؛ تورم، قرمزی، کبودی و ... اشاره کرد که به سرعت از بین رفته و کاملا طبیعی می باشد.

موارد منع مزوژل پروسترولین ضد لک

تزریق مزوژل های پروسترولین برای برخی از افراد با توجه به شرایط ایمنی پایین بدنشان و دیگر مشکلاتی که دارند ممنوع می باشد. در ذیل به معرفی این گروه پرداخته شده است. اگر در این دسته قرار گرفتید می توانید روش درمانی دیگری را برای رفع لکه های صورت خود انتخاب نمایید. موارد منع استفاده از مزوژل های پروسترولین عبارتند از:

  • بیماران انکولوژیکی
  • مبتلایان به دیابت، سنگ کلیه، اختلالات کبدی و صفراوی
  • بیماران قلبی، عروقی و التهابی در ناحیه مورد نظر
  • بانوان باردار و شیرده
  • افراد دچار اختلالات تشنج و لوپوس
  • مراجعه کنندگان دارای توده بدنی بیش از 30

مزایا مزوژل پروسترولین ضد لکمزایا مزوژل پروسترولین ضد لک

ماندگاری مزوژل پروسترولین ضد لک

اگر تمایل داشتید تزریق ژل پروسترولین را انجام دهید باید به میزان ماندگاری آن نیز توجه کاملی داشته باشید. به طور میانگین اثر این ژل از 9 تا 12 ماه متغیر خواهد بود. شما می توانید با رعایت اقدامات مهمی که در ذیل به آن پرداخته شده است میزان این زمان را با افزایش بیشتری همراه سازید. رعایت این قوانین به شما کمک می کند تا با مشاهده یک نتیجه بهتر رو به رو شوید.

مراقبت های لازم بعد از تزریق مزوژل پروسترولین

از جمله اقداماتی که بعد از تزریق پروسترلین به جهت ماندگاری بیشتر و جلوگیری از عوارض جانبی باید رعایت کنید عبارت است از:

  • یک هفته قبل از جلسه تزریق از نوشیدن مشروبات الکلی و استعمال دخانیات پرهیز کنید.
  • داروهای ضد التهاب خون و رقیق کننده آن را با مشورت پزشک از 2 هفته قبل قطع کنید.
  • بعد از انجام کار هرگز ناحیه تزریق را ماساژ ندهید.
  • آب کافی بنوشید و از مصرف نمک بیش از حد اجتناب ورزید.
  • در صورت داشتن تورم می توانید از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • تا 24 ساعت کامل از انجام ورزش های سنگین و فعالیت های پرفشار دوری کنید.
  • تا 72 ساعت در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • در صورت داشتن درد طبق تجویز پزشک از مسکن ها استفاده کنید.

قیمت مزوژل پروسترولین ضد لک

اگر قرار است تزریق مزوژل پروسترولین را انجام دهید بهتر است به هزینه آن نیز توجه کنید. به طور کلی عوامل مختلفی می تواند باعث ایجاد افزایش یا کاهش قیمت کار شما شود. از جمله این علت ها می توان به مواردی همچون؛ تعداد جلسات مورد استفاده، حجم تزریق، موقعیت جغرافیایی مطب، دستمزد پزشک و ... اشاره کرد. شما می توانید قبل از آن که این تزریق را انجام دهید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس برقرار نموده و پاسخ سوالات خود را به درستی از مشاوران و کارشناسان ما دریافت نمایید.

تزریق مزوژل پروسترولین ضد لک در کلینیک زیبایی آفتاب

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل مزوژل پروسترولین ضد لک پرداخته شود. اکنون شما می دانید که آیا این مزوژل مناسب درمان شماست و باید چه مراقبت هایی را به جهت مشاهده نتیجه بهتر رعایت نمایید. مراجعه کنندگان محترم می توانند انجام این اقدام زیبایی و درمانی را در کلینیک زیبایی آفتابتهران انجام داده و بهترین نتایج را دریافت نمایند.

همچنین می توانید در این مجموعه از خدمات دیگر همچون؛ هایفوتراپی، میکرودرم ابریژن، مزوتراپی، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، آر اف، تزریق ژل پروفایلو، لیزر موهای زائد و ... نیز با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا به خوبی بهره مند شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB