چرا قبل از لیزر موهای زائد باید شیو انجام شود

31 شهریور ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

قبل از لیزر موهای زائد باید شیو انجام شود؟ پاسخ صحیح برای این سوال به افراد بسیار زیادی کمک می کند تا قبل از آن که برای جلسه لیزر آماده شوند بهترین اقدام را انجام دهند. افراد بسیار زیادی این روز ها به دنبال از بین بردن موهای زائد خود با استفاده از روش های جانبی همچون لیزر درمانی هستند.

به همین منظور اهمیت دارد که از اقدامات مهم قبل از لیزر اطلاعات کاملی بدست آورید. شیو کردن موها قبل از لیزر نیز یکی از این اقدامات است. در این مقاله با کلینیک پوست غرب تهران همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی از این موضوع بدست آورید.

شیو قبل از لیزر موهای زائدشیو قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

قبل از آن که با اهمیت شیو کردن پیش از انجام لیزر موهای زائد آشنا شوید، بهتر است کمی به ماهیت انجام این عملکرد نیز توجه  نمایید. لیزر موهای زائد این روزها یکی از مهم ترین اقداماتی است که توسط افراد بسیاری مورد توجه قرار گرفته است.

دستگاه های مختلفی همچون؛ کندلا، الکس، دایود و ... با طول موج های مختلف با توجه به رنگدانه های پوستی هر فرد و ضخامت موهای بدن در حال استفاده می باشند. هر فردی با هدف از بین بردن موهای زائد بدن خود به مرکز های درمانی مراجعه کرده و برای قسمتی مشخص لیزر درمانی را انتخاب می کند.

 بهتر است بدانید که برای از بین بردن موهای زائد محل مورد نظر شما در حقیقت این فولیکول های مو هستند که تحت تاثیر پرتوی نوری قرار می گیرند. با توجه به تعداد جلسات متفاوت در نهایت لیزر موهای شما انجام شده و از بهترین نتیجه بهره مند خواهید شد.

البته که مسئله مهم بهره مندی از شرایط استاندارد و رعایت اصول مهم مراقبتی قبل و بعد از لیزر می باشد. به همین منظور قرار است در این مقاله به سوال اساسی که توسط متقاضیان زیبایی و مراجعه کنندگان اکثرا پرسیده می شود، پاسخ داده شود. در نهایت شما خواهید دانست که قبل از لیزر موهای زائد باید شیو انجام شود یا راه حل دیگری دارد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

لیزر یا اپیلاسیون

پماد بی حسی برای لیزر

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

شیو قبل از لیزر موهای زائد

حال که با فناوری لیزر آشنا شدید بهتر است به جواب کامل سوال بپردازیم. در واقع در روش لیزر موهای زائد، شما باید شب قبل از انجام لیزر موهای قسمت مربوطه را به درستی اصلاح نمایید. توجه کنید که حتما از روش شیو کردن برای اصلاح موهای خود استفاده کنید. زیرا که روش های دیگر همچون؛ موم انداختن، وکس و ... ممنوع می باشد. اگر فراموش کردید این کار را شب گذشته انجام دهید می توانید چند ساعت مانده به لیزر نیز شیو را انجام دهید.

اهمیت شیو قبل از لیزر موهای زائد

اکنون که در حال بدست آوردن پاسخ برای این سوال هستید که آیا قبل از لیزر موهای زائد باید شیو انجام شود، بهتر است بدانید که این اتفاق یک امر مهم محسوب می شود. زیرا با انجام شیو قبل از لیزر موهای زائد شما سبب می شوید تا درمان با مزایای بسیاری همراه شود. همچون؛

  • عملکرد آسان و روان دستگاه بر روی پوست
  • دسترسی اشعه ساطع شده به فولیکول های مو بدون مانع
  • حذف موها به عنوان لایه حفاظتی پوست برای جذب بهتر اشعه و عملکرد صحیح دستگاه
  • رعایت کامل بهداشت و آمادگی برای حضور در جلسه

دلایل شیو کردن قبل از لیزر موهای زائددلایل شیو کردن قبل از لیزر موهای زائد

روش مناسب شیو کردن قبل از لیزر موهای زائد

حال که به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر هستید و می دانید که قبل از لیزر موهای زائد باید شیو انجام شود، بهتر است با روش مناسب و اصولی این کار نیز بیشتر آشنا شوید. در حقیقت از یاد نبرید که شیو کردن موها با تیغ های مناسب و بهداشتی باید انجام شده سپس پوست خود را با آب و صابون به خوبی بشویید.

مراقبت کنید که اثری از صابون و مواد شوینده خود بر روی پوست باقی نماند. زیرا ممکن است در هنگام انجام لیزر سبب بروز عوارضی همچون؛ حساسیت، التهابات شدید پوستی و ... گردد. همچنین از یاد نبرید که در روند کار، شما پیش از هر جلسه باید موهای خود را حتما به دستی شیو نمایید.

شیو کردن موها قبل از انجام لیزر

برخی از افراد  علاوه بر این که به دنبال یک پاسخ کامل برای این سوال هستند که آیا قبل از لیزر موهای زائد باید شیو انجام شود یا نه، می خواهند بدانند که می توان بلافاصله قبل از لیزر همان جا نیز شیو کرد؟ به این دسته از متقاضیان باید گفت در حقیقت بهتر است میان دو اقدام شیو کردن موها و لیزر درمانی اندکی فاصله باشد. زیرا شما باید شیو را با تیغ انجام دهید.

استفاده از تیغ یک لایه نازک از پوست شما را برداشته و سبب نازک شدن آن می شود. این نازک شدن ممکن است با قرار گیری در برابر اشعه لیزر سبب آسیب های پوستی شده و سبب اذیت شدن مراجعه کننده بشود. به همین جهت بهتر است فاصله زمانی قابل قبولی را پشت سر بگذارید تا از عوارض احتمالی به دور باشید.

بین جلسات لیزر چند بار مجاز به شیو هستیم؟

در همین اثنی که دانستید قبل از لیزر موهای زائد باید شیو انجام شود، بهتر است بدانید که در فاصله بین هر دو جلسه شما تنها مجاز هستید 2 تا 3 بار موهای اندام مربوطه خود را از طریق تیغ زدن اصلاح نمایید. این امر یک اتفاق مهم بوده و شما را برای جلسه بعدی آماده می کند.

اهمیت شیو قبل از لیزراهمیت شیو قبل از لیزر

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی آفتاب تهران

در این مقاله سعی شد به بررسی موضوع قبل از لیزر موهای زائد باید شیو انجام شود پرداخته شد. اکنون مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان زیبایی می دانند که برای انجام لیزر موهای زائد خود یکی از اصل های مهمی که باید رعایت کنند شیو نمودن موهای قسمت مورد نظر می باشد.

از یاد نبرید که شما می توانید برای انجام لیزر موهای زائد خود به کلینیک زیبایی آفتابتهران مراجعه نموده و از بهترین خدمات بهره مند شوید. همچنین این مجموعه مفتخر است خدمات دیگری همچون؛ هایفوتراپی، مزوتراپی، پلاسما جت، کربوکسی تراپی، زاویه سازی فک و صورت، تزریق ژل و فیلر، تزریق بوتاکس و ... را با حضور کادری مجرب و آموزش دیده برای شما همراهان ارائه دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB