چه کسانی نمی توانند هایفو انجام دهند

29 شهریور ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

چه کسانی نمی توانند هایفو انجام دهند؟ افراد منع از هایفو چه کسانی هستند؟ تا به حال به پاسخ این سوالات فکر کرده اید؟ با پیشرفت تکنولوژی درمان های بسیاری برای رفع مشکلات پوستی پدید آمد. افراد با ورود به مرز 40 سالگی و یا حتی زودتر از آن متوجه بروز علامت های مختلفی بر روی پوست خود می شوند که نشان از پیری زودرس، بروز چین و چروک ها، آسیب های پوستی و ... دارد.

هایفوتراپی یکی از راهکار های پر بازده ای بود که با استقبال مخاطبان بسیار زیادی مواجه شد. عملکردی جدید که با داشتن کوتاه ترین دوره نقاهت و به صورت غیر تهاجمی با ایمنی کامل سبب جوانسازی پوست افراد شد. در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید تا بدانید این اقدام درمانی و زیبایی برای چه گروهی از افراد مناسب نبوده و نمی توانند آن را انجام بدهند.

هایفو و افرادی مناسب برای انجام این عملهایفو و افرادی مناسب برای انجام این عمل

هایفوتراپی چیست؟

قبل از آن که بدانید افراد منع از هایفو چه کسانی هستند بهتر است از ماهیت این عملکرد زیبایی نیز بیشتر اطلاع پیدا نمایید. هایفوتراپی در واقع یک روش موثر برای جوانسازی پوست و جایگزین لیفت صورت است. در این عملکرد درمانی با استفاده از امواج اولتراسوند، لایه های عمیق پوست تحت درمان قرار گرفته و با تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین سبب سفت شدن پوست، لیفت و ترمیم آن می شوند.

این اقدام زیبایی که خاصیت ضد پیری نیز دارد می تواند سبب انعطاف پذیری پوست صورت شما شده و تمامی چین و چروک ها را کاملا از بین ببرد. از مزایای ویژه این عملکرد می توان به؛ رفع سیاهی دور چشم، بسته شدن منافذ بزرگ پوست، درمان لکه های پوستی و ... اشاره کرد.

چه کسانی نمی توانند هایفو انجام دهند؟

حال که اطلاعات مناسبی از این اقدام زیبایی و درمانی کسب کردید وقت آن است تا به بررسی افراد منع از هایفو بپردازیم. همه اقدامات زیبایی برای عده ای مناسب هستند و گروهی دیگر با توجه به مشکلات دیگری که دارند از انجام آن عمل منع می شوند.

در هایفوتراپی نیز قصه به همین منوال است. اگر شما هم شرایطی که در ذیل اعلام شده است را دارا می باشید برای انجام هایفو کیس مناسبی نبوده و بهتر است به جهت درمان مشکلات خود راه حل دیگری را انتخاب نمایید. این موارد عبارتند از:

دارندگان زخم های باز، اسکار های فعال، تبخال، آکنه و التهابات پوستی

اگ به دنبال این هستید که چه کسانی نمی توانند هایفو انجام دهند؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا شرایط عمومی بدن خود را چک کنید. آیا در سلامتی کامل به سر می برید؟ دارای سن حداقل 30 سال هستید؟ اگر پاسخ به تمامی این سوالات مثبت بود باید به عدم حضور زخم های باز، آکنه ها و التهابات پوستی خود نیز توجه کاملی داشته باشید.

زیرا اگر بر روی پوست شما که قرار است هایفوتراپی انجام شود این مشکلات وجود داشته باشد باعث بروز عوارض دیگر همچون؛ خونریزی، تورم و ... می شود. پس قبل از انجام ابتدا به درمان خود توجه کنید.

افراد دچار بیماری های پوستی و حساسیت های شدید

اگر دارای حساسیت های شدید پوستی و بیماری های این گونه هستید ابدا کیس مناسبی برای انجام این عمل نمی باشید. ابتدا باید به درمان پوست خود و رفع بیماری موردنظر پرداخته، سپس برای انجام هایفوتراپی اقدام نمایید.

افراد مجاز به انجام هایفوتراپیافراد مجاز به انجام هایفوتراپی

افرادی دارای کاشتنی های پیس میکر، ایمپلنت

برای آن که یک پاسخ دقیق به سوال چه کسانی نمی توانند هایفو انجام دهند؟ ابتدا نگاهی به بدن خود بیاندازید. آیا برای درمان دیگری تحت عمل جراحی قرار گرفته اید؟ از کاشتنی های خاصی همچون ایمپلنت، استنت های فلزی، ضربان ساز ها و ... استفاده می کنید؟ اگر جزو این دسته از افراد هستید شما مجاز به انجام این اقدام نمی باشید زیرا همچون بیماران قلبی امکان بروز عوارض خطر های متفاوتی برایتان وجود دارد.

زنان باردار و شیرده

گروه دیگری که از انجام هایفو منع شده اند زنان باردار و شیرده می باشند. با این که امواج اولتراسوند تقریبا بی ضرر شناخته شده است اما پزشکان گوشزد می کنند انجام این درمان را به پس از پایان دوره شیردهی خود موکول نمایید.

افراد دچار بیماری های خود ایمنی

اگر دچار بیماری های خود ایمنی همچون؛ دیابت، صرع و ... هستید قبل از انجام این اقدام درمانی ابتدا از پزشک خود مشورت گرفته و طبق دستور او پیش بروید. زیرا ممکن است بسیاری از افراد در حال مصرف داروهای خود ایمنی و سرکوب کننده ای باشند که مانع استفاده آن ها از هایفوتراپی باشد. به همین منظور بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

هایفو بهتره یا بوتاکس

محل های مناسب انجام هایفوتراپی

ممنوعیت هایفو برای افرادی که در حال شیمی درمانی

همانطور که مطلع شدید هایفوتراپی بر مبنای امواج اولتراسوند عمل می کند. اگر در حال شیمی درمانی هستید این امواج با اتفاقات و درمانی که سپری می کنید مناسب شما نمی باشد و بهتر است راه حل دیگری را برای خود برگزینید.

افراد دارای پوست های خیلی خشک

برای آن که هایفوتراپی کنید ابتدا به نوع پوست خود نگاه کنید. شما تقریبا مجاز به انجام هایفوتراپی هستید اما اگر پوست خیلی خشک و حساسی دارید از چند روز قبل از انجام این اقدام زیبایی در صدد آبرسانی و ایجاد رطوبت پوست خود برآیید. می توانید از کرم های مرطوب کننده و آبرسان های معتبر و شناخته شده به خوبی بهره مند شده و آماده جلسه درمان شوید.

مصرف کنندگان داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن

اگر در حال مصرف داروهای خود ایمنی برای درمان مشکل دیگری هستید ابدا به شما پیشنهاد نمی شود که در حال حاضر به انجام هایفوتراپی بپردازید. زیرا این داروها با توجه به عوارضی که دارند ممکن است سبب بروز مشکلات جانبی دیگری برای شما بشوند.

هایفو و موارد منع آن برای افرادهایفو و موارد منع آن برای افراد

ممنوعیت هایفو تراپی برای افراد دچار کم کاری تیروئید

اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید که چه کسانی نمی توانند هایفو انجام دهند؟ باید به شما بگوییم اگر در حال دمان تیروئید خود هستید شما کیس مناسب برای انجام عملکرد هایفوتراپی نیستید. زیرا این داروها با هورمون هایی که تولید می کند سبب کمک رسانی به سیستم ایمنی بدن شما می شوند و هایفوتراپی دقیقا نقطه مقابل این اتفاق قرار گرفته است.

همانطور که مطلع هستید عدم تعادل در هورمون های تیروئیدی سبب بروز آسیب های بسیار از جمله خشکی شدید پوست برای شما می شود. بهتر است این اقدام زیبای و درمانی را پس از پایان دوره درمان دارویی هیپوتیروئیدی انجام دهید.

افرادی که به تازگی تزریق ژل و بوتاکس انجام داده اند

اگر به تازگی تزریق ژل یا بوتاکس انجام داده اید شما نیز درسته کسانی هستید که نمی توانند هایفو انجام دهند. زیرا هایفو با تحریک عضلات و لایه پوست سبب صاف شدن پوست شده و تمامی چروک ها را از بین می برد. اما دقیقا اگر به تازگی بوتاکس کرده باشید شما به غیر فعال کردن عضله خود پرداخته اید. و هر دو عملکرد در برابر هم قرار گرفته و هیچ کدام تاثیر خوبی برایتان نخواهند داشت.

مصرف کنندگان داروهای رقیق کننده خون نباید هایفو انجام دهند!

اگر شما هم در حال مصرف داروهای این چنینی هستید، در دسته افراد منع از هایفو قرار می گیرید. زیرا این داروها سبب می شوند تا خون در بدن شما لخته نشود. اما اگر تحت تاثیر هایفوتراپی قرار بگیرید قصه دقیقا بالعکس خواهد بود. زیرا بدن متوجه آسیب وارد شده به بدن می شود و شدت خونریزی بالا می گیرد. به همین منظور حتما قبل از انجام هایفوتراپی با پزشک خود مشورت نمایید.

هایفوتراپی در کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به توضیح کامل این که چه کسانی نمی توانند هایفو انجام دهند؟ افراد منع از هایفو چه کسانی هستند، پرداخته شد. حال شما می دانید که برای انجام این اقدام درمانی مجاز هستید یا باید از روش درمانی دیگری بهره مند شوید. شما می توانید برای انجام هایفو تراپی به کلینیک زیبایی آفتابمراجعه نموده و از این اقدام زیبایی به خوبی بهره مند شوید.

همچنین در این مجموعه با حضور کادری مجرب و آموزش دیده خدمات دیگری همچون؛ مزوتراپی، تزریق ژل و بوتاکس، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، تزریق ژل پروفایلو، آر اف فرکشنال، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت و فک، میکرودرم ابریژن و ... با استفاده از جدیدترین متدها برای شما قابل انجام می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB