تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی

29 شهریور ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی؟ اگر شما هم به دنبال انجام این اقدام زیبایی باشید حتما پاسخ به سوال گفته شده از اهمیت فراوانی برایتان برخوردار خواهد بود. معمولا افرادی که از لب های کوچکی بهره مند هستند ترجیح می دهند برای داشتن زیبایی بیشتر تزریق ژل یا چربی را انجام دهند. اما این که کدام یک بهتر است و مناسب ترین نتیجه را دریافت خواهند کرد ذهن آن ها را درگیر کرده است.

ژل ها از مواد مختلفی تشکیل شده اند. عصاره های مختلف، اسید هیالورونیک، ویتامین ها و ... برخی از آن ها می باشند. چربی ها نیز که از بدن خود فرد عمدتا گرفته می شوند اما خاصیت متفاوت دیگری دارند. به همین منظور در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی از این موضوع بدست آورده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

برای لب تزریق ژل بهتر است یا چربیبرای لب تزریق ژل بهتر است یا چربی

تزریق ژل به لب

برای آن که بدانید تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی، باید به بررسی ماهیت هر کدام به صورت جداگانه بپردازید. در واقع در تزریق ژل به لب، اسید هیالورونیک که ماده طبیعی ای درون بدن انسان است به بافت لب ها تزریق شده و سبب افزایش حجم آن می شود. اما کسی که تزریق اسید هیالورونیک را به لب های خود انتخاب کند در حقیقت با یک تیر چند نشان زده است.

زیرا این ماده سبب تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین می شود که در نهایت افزایش جوانسازی پوست آن قسمت را نیز به همراه خواهد داشت. این روش تقریبا بسیار رایج تر از روش های دیگر می باشد. لازم است بدانید انواع برندهایی که برای تزریق ژل به لب استفاده می شوند نیز هر کدام دارای مزایای مختلفی هستند که شما می توانید با بررسی آن بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مزایای تزریق ژل به لب

اکنون که از ماهیت تزریق ژل ها به لب مطلع شدید بهتر است با دانستن مزایای آن پاسخ مناسبی برای سوال تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی داشته باشید. به طور کلی مزایای این اقدام زیبایی عبارت است از:

  • ایجاد فرم و شکل مورد نظر
  • دارای نتیجه کاملا طبیعی
  • کنترل حجم ژل تزریقی
  • امکان تزریق در چند جلسه
  • رفع نواقص ظاهری لب ها

معایب تزریق ژل به لب

هر اقدام زیبایی به یقین علاوه بر مزایا، معایبی را نیز در بر می گیرد. تزریق ژل نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما تقریبا می توان گفت دارای عوارض احتمالی زود گذر و طبیعی است. از این موارد می توان به بروز کبودی، تورم، خونریزی کوتاه در محل، واکنش آلرژیک به ماده تزریق شده و ... اشاره نمود.

اما این نکته را از یاد نبرید که تزریق ژل به لب ها اگر در یک مکان معتبر انجام نشود ممکن است باعث بروز عوارض ناگوار و اذیت کننده ای برای تان بشود. به همین منظور حتما به مرکز درمانی و کلینیکی مراجعه کنید که از بهترین برندها بهره مند بوده و دارای شرایط استاندارد تزریق باشد.

تزریق ژل یا چربی به لبتزریق ژل یا چربی به لب

تزریق چربی به لب

حال که می دانید تزریق ژل به لب از چه مزایا و معایبی برای شما برخوردار خواهد بود بهتر است به بررسی تزریق چربی نیز بپردازیم. در این صورت می توانید تصمیم بگیرید که تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی مناسب شما می باشد.

در این روش همانطور که در بالاتر گفته شد از چربی موجود در بدن فرد همچون ران با استفاده از روش ساکشن برداشته شده و به بافت لب تزریق می شود. همانطور که از توضیح آن پیداست این اقدام تقریبا تهاجمی بوده و افراد کمتر از آن استقبال می کنند.

مزایای تزریق چربی به لب

برای تصمیم گیری بیشتر لازم است به بررسی مزایای این مدل تزریق نیز بپردازیم. به یقین با دانستن مزیت ها و کاربرد های هر یک شما بهتر می توانید تصمیم گیری نمایید. به طور کلی مزایای تزریق چربی به لب عبارت است از مواردی که در ذیل به آن اشاره شده است. همچون؛

  • سازگاری با بدن فرد
  • عدم بروز واکنش و حساسیت به مواد تشکیل دهنده
  • عدم بروز واکنش سیستم ایمنی بدن
  • دارای نتایج تقریبا طبیعی

معایب تزریق چربی به لب

برای اعلام پاسخ به این سوال که تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی لازم است معایب این مدل دوم را نیز بررسی کنید. از معایب و عوارض تزریق چربی به لب می توان به موارد ذیل اشاره نمود. همچون؛

  • احتمال عدم تقارن به دلیل ویسکوزیته بالا
  • احتمال ایجاد عفونت و خونریزی
  • تورم طولانی مدت و نکروز بافت چربی
  • دارای نقاهت طولانی مدت
  • درد در ناحیه ساکشن
  • احتمال حرکت چربی در صورت
  • امکان آب شدن آن با توجه به ورزش و فعالیت های پر فشار بدنی

مزایای تزریق ژل به لبمزایای تزریق ژل به لب

تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی؟

همانطور که مطلع شدید؛ با توجه به مزایا و معایب بیان شده هر کدام از روش ها، تقریبا تزریق چربی دیگر منسوخ شده و بیشتر افراد به دنبال تزریق ژل برای افزایش لب های خود هستند. زیرا که تزریق چربی علاوه بر عوارضی که دارد سبب درد شده و یک عمل تهاجمی محسوب می شود.

به طور کلی پیشنهاد می شود به تزریق ژل برای لب های خود بپردازید، زیرا علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد عوامل متعدد دیگری هستند که در ادامه می خوانیم و از تفاوت های بارز تزریق ژل و چربی به لب ها بیشتر آشنایی پیدا خواهید نمود.

ماندگاری تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی؟

برای آن که بهتر بتوانید تصمیم بگیرید بررسی مدت زمان دوره نقاهت و میزان ماندگاری در هر دو حالت نیز حائز اهمیت است. به طور کلی تزریق ژل به لب نیاز به دوره نقاهت نداشته و دقیقا پس از تزریق شما متوجه نتیجه مثبتی از کار خواهید شد. ماندگاری آن نیز چیزی حدود 6 ماه تا یک سال خواهد بود. که البته با توجه به مراقبت های ضروری که رعایت کنید می توان این زمان را کاهش یا افزایش داد.

در تزریق چرب به لب ها اما چند روزی شما به جهت بهبود زخم های ایجاد شده درگیر دوره نقاهت خواهید بود. ماندگاری آن اما بیشتر از ژل بوده و از یک سال بیشتر عمر مفید خواهد داشت. که البته باز هم به رعایت اصولی مراجعه کننده نیز بسیار بستگی خواهد داشت.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب مدل چاک دار

هزینه تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی؟

فاکتور دیگری که باید قبل از تزریق به آن نیز توجه کنید، قیمت کار می باشد. در حقیقت هر اقدام زیبایی دارای فاکتور هایی است که می تواند سبب نوسان قیمت برای مراجعه کننده بشود. در تزریق ژل این موارد شامل؛ برند انتخابی، حجم مورد نظر، تعداد جلسات مورد نیاز، موقعیت جغرافیایی، اجرت کار پزشک و ... می باشد.

اما در تزریق چربی هزینه ها سبک دیگری دارد. شما ابتدا باید هزینه برداشت چربی از بدن خودتان را بدهید و بعد از آن نوبت به نحوه انجام کار و دستمزد پزشک خواهد بود. به عبارتی شما در این مدل مبلغی بابت برند محصول و انواع آن نخواهید پرداخت.

به طور کلی بهتر است برای آن که تصمیم بگیرید بهترین گزینه برایتان با توجه به بررسی موارد گفته شده و البته بودجه مورد نظر چیست، بهتر است از طریق راه های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان مجموعه تماس برقرار نموده و پاسخ تمام سوالات خود را به درستی دریافت نمایید.

تزریق ژل به لب در کلینیک زیبایی آفتاب

در این مقاله سعی شد به بررسی کامل تزریق ژل به لب بهتر است یا چربی پرداخته شود. اکنون شما مطلع هستید که کدام روش برایتان مناسب خواهد بود. کلینیک زیبایی آفتابنیز مفتخر است این اقدام زیبایی را با بهره مندی از جدیدترین متد روز دنیا انجام داده و شاهد رضایت خاطر کامل شما باشد.

از یاد نبرید که در این مجموعه می توانید از خدمات دیگر همچون؛ هایفوتراپی، مزوتراپی، آر اف تراپی ، لیزر موهای زائد، کربوکسی تراپی، پلاسما جت و ... نیز به خوبی بهره مند شوید. خرسندیم که می توانیم هم قدم با شما در دستیابی به سلامتی و زیباییتان باشیم. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB