آشنایی با لیفت میدفیس با تزریق فیلر

30 مرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

آشنایی با لیفت میدفیس با تزریق فیلر به شما کمک می کند تا با تزریق ژل به صورت و فیلر ها در قسمت یک سوم میانی صورت بیشتر آشنا شوید. با افزایش سن، برخورد نامناسب با عوامل غیر طبیعی، بیماری ها و ... چین و چروک های مختلفی بر روی صورت افراد نمایان می شود.

عمدتا مراجعه کنندگان بسیاری این روزها مهمان مراکز زیبایی و درمانی شده تا برای رفع این مشکلات اتفاق تازه ای را رقم بزنند. راهکار های بسیاری برای درمان چین و چروک های بدن، خطوط ایجاد شده و ... وجود دارد که میدفیس یکی از آن ها می باشد. به همین منظور در این مقاله با کلینیک زیبایی در غرب تهران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از نحوه عملکرد، مزایا، معایب و... آن بدست آورید.

لیفت میدفیس چیستلیفت میدفیس چیست

تزریق میدفیس چیست؟

همه شما می دانید که علل مختلف سبب کاهش حجم پوست و خاصیت انعطاف پذیری آن می شود. در این شرایط قدرت پوست کم شده و با ضعیف شدن آن دیگر توانایی بالا نگه داشتن ساختار های تشکیل دهنده بافت های زیرین کاهش پیدا خواهد نمود.

ساده اگر بگوییم در واقع قدرت جاذبه پوست در آن منطقه از بین رفته و پوست، آویزان می شود. در چنین شرایطی با انجام تکنیک تزریق فیلر به قسمت یک سوم میانی صورت یا همان مید فیس مانع از این اتفاق شده و دوباره فرد را به حالت قبلی بر می گردانند. در نهایت؛ لیفت میدفیس با تزریق فیلر توسط پزشکان سبب جوانسازی پوست و کاهش ویژگی های غیر مطلوب صورت می کنند.

اما اگر بخواهیم برایتان دقیق تر توضیح دهیم لازم است بدانید که لیفت میانی صورت در واقع تزریق فیلر به قسمت مورد نظر یعنی درست از فضای بالای لب تا گوشه چشم را هدف قرار داده و سبب سفت شدن پوست می شود. 

نحوه انجام لیفت میدفیس با تزریق فیلر

حال که با تزریق میدفیس آشنا شدید بهتر است از نحوه انجام و نوع عملکرد این اقدام نیز آشنایی های لازم را بدست آورید. روز درمان در ابتدا پزشک قسمت هایی از صورت را که باید توسط تزریق فیلر های پوستی برجسته سازی شود، انتخاب نموده و آن محل را به جهت آمادگی بیشتر با مواد آنتی باکتری تمیز می کند.

همزمان با این تمیز شدن، محل مورد نظر بی حس نیز می شود. در انتها با دقت فراوان با استفاده از یک سرنگ مخصوص به ناحیه مورد نظر فیلر تزریق می شود.

مزایای لیفت میدفیس با تزریق فیلر

هر اقدام زیبایی به یقین دارای مزایای بسیاری برای مخاطبان و مراجعه کنندگان خود م باشد. تزریق فیلر میدفیس نیز خارج از این قانون نمی باشد. در واقع بهتر است بدانید که شما در لیفت میدفیس با تزریق فیلر از مزایایی که در ذیل به آن اشاره شده است به خوبی بهره مند خواهید شد. همچون:

  • درمان افتادگی صورت
  • افزایش حجم در قسمت میانی صورت
  • دارای ماندگاری اولیه و ثانویه به علت تحریک پوست برای ساخت کلاژن
  • ایجاد فرم طبیعی برای صورت و گونه ها
  • رفع افتادگی بخش تحتانی صورت
  • کم شدن عمق خنده
  • جوانسازی و آبرسانی پوست

مزایای لیفت میدفیس با تزریق فیلرمزایای لیفت میدفیس با تزریق فیلر

معایب لیفت میدفیس با تزریق فیلر

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد برای لیفت میدفیس نیز اگر در مرکزی غیر معتبر و توسط کارشناسانی آموزش ندیده به درستی تزریق فیلر انجام شود می تواند سبب بروز عوارض ناگوار برای افراد گردد. پس ضرورت دارد برای انجام این اقدام زیبایی و درمانی ابتدا به تحقیق و بررسی کامل پرداخته و مرکزی معتبر را انتخاب نمایید تا مانع از رخ دادن اتفاقات تلخ برای خود بشوید. از عوارض محدود و قابل درمان این عملکرد می توان به؛ ورم، التهاب، قرمزی، خارش پوست، واکنش های آلرژیک و ... اشاره کرد.

ماندگاری لیفت میدفیس با تزریق فیلر

دانستن میزان ماندگاری عملکرد لیفت میدفیس به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین تصمیمات را گرفته و با آرامش بیشتر برای این اقدام درمانی مراجعه نمایید. در حقیقت فیلر های تزریق مناسب برای میدفیس بین 12 تا 14 ماه عمر می کنند. بعد از آن با توجه به مراقبت هایی که افراد در طول دوره انجام می دهند می توان این بازه را کمتر یا بیشتر دانست.

به طور کلی از یاد نبرید که پرکننده های حاضر در این تزریق ها، اسید هیالورونیک، ویتامین ها، آنزیم ها و ... هستند که اگر به صورت اصولی از محل مورد نظر مراقبت به عمل آورید ماندگاری درمان شما بیشتر خواهد شد. زیرا که این مواد سبب تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین می شوند. در نهایت جوانسازی خوبی را برای پوست شما به ارمغان آورده و سبب رضایت خاطر کاملی می شوند.

افراد منع لیفت میدفیس با تزریق فیلر

لیفت میدفیس نیز همچون دیگر اقدامات زیبایی ممکن است برای عده ای مناسب نبوده و باعث بروز مشکلات متعدد دیگر برای آن ها شود. به طور کلی افرادی که از انجام این تزریق منع شده اند عبارتند از:

  • افراد دارای حساسیت های پوستی
  • کیس های دارای اختلالات خونریزی
  • مبتلایان به بیماری های خاص و مزمن
  • زنان باردار و شیرده

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

فیلر ابرو

هیر فیلر بهتر است یا پی ار پی

مراقبت های مهم بعد از لیفت میدفیس با تزریق فیلر

بعد از آن که لیفت میدفیس را با تزریق فیلر ها انجام دادید نوبت به رعایت اقدامات مهم می رسد. این مراقبت ها به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری را از تزریق خود دریافت نمایید. تمام مواردی که در ادامه به آن پرداخته شده است را به خوبی مورد بررسی قرار داده تا با رعایت آن به دریافت نتایج بیشتر برسید. این موارد عبارتند از:

  • انجام حمام های طولانی مدت تا 3 هفته اول پس از لیفت صورت با فیلر ممنوع می باشد.
  • پس از تزریق ژل در قسمت میدفیس شما نمی توانید تا یک ماه از سونای خشک، بخار؛ جکوزی طولانی مدت استفاده کنید.
  • استفاده از لوازم آرایش و کرم های ضدآفتاب به مدت 24 ساعت برای شما ممنوع می باشد.
  • در دوره نقاهت و دریافت نتیجه مصرف نمک را به حداقل رسانده، آب کافی بنوشید و از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید.
  • برای کاهش تورم می توانید تا سه روز اول پس از لیفت صورت با فیلر از کیسه آب سرد استفاده نمایید. در سه روز دوم نیز مجاز به استفاده از کیسه آب گرم هستید.
  • ابدا قسمت مورد نظر را تحت فشار و ماساژ قرار ندهید.
  • از انجام فعالیت های سنگین، ورزش های پرفشار و ... در مدت زمان سپری شدن دوره نقاهت خود اجتناب کنید.
  • در دوره نقاهت لیفت صورت با تزریق ترجیحا در برابر اشعه آفتاب مستقیم قرار نگیرید. در صورت ضرورت از کرم ضد آفتاب استفاده کرده و از وسایل ضروری همچون، کلاه آفتابی، عینک دودی و ... به درستی بهره مند شوید.

هزینه لیفت میدفیس با تزریق فیلر

اگر شما هم تصمیم دارید لیفت میدفیس  را با  استفاده از تزریق فیلر انجام دهید وقت آن است تا با توجه به بودجه مورد نظر خود نگاهی به هزینه های این کار بیندازید. به طور کلی قیمت این اقدام پزشکی ممکن است تحت تاثیر نوسانات قرار گیرد.

زیرا با توجه به عوامل مختلف، هزینه کار شما نیز متفاوت خواهد بود. برخی از این عوامل تاثیر گذار شامل؛ اجرت کار پزشک، حجم کار، برند فیلر مصرفی، موقعیت جغرافیایی، تعداد سرنگ استفاده شده تزریق و ... می باشند. از یاد نبرید که می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس برقرار نموده و پاسخ تمامی سوالات خود را از مشاوران و کارشناسان ما دریافت نمایید.

لیفت میدفیس با تزریق فیلر در کلینیک زیبایی آفتاب تهران

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل لیفت میدفیس با تزریق فیلر پرداخته شود. اکنون شما از اطلاعات کاملی برای این اتفاق با خبر هستید. از یاد نبرید که می توانید این عملکرد را در کلینیک زیبایی آفتاببا استفاده از جدیدترین متد روز دنیا انجام داده و از نتیجه مطلوبی بهره مند شوید.

همچنین این مجموعه با ارائه بهترین خدمات در زمینه های دیگر همچون؛ فیشیال صورت، هایفوتراپی، تزریق ژل پروفایلو، پلاسما جت، کربوکسی تراپی، لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس، میکرودرم ابریژن و ... آماده خدمت رسانی به شما مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان زیبایی نیز می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB