روش آر اف برای از بین بردن لک صورت

29 مرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

استفاده از روش آر اف برای از بین بردن لک صورت به شما کمک می کند تا با اطمینان خاطر سبب بازگشت زیبایی از دست رفته تان بشوید. با پیشرفت تکنولوژی روش های متعددی پدید آمدند که مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی برای درمان توانستند از آن ها به خوبی بهره مند شوند.

آر اف تراپی نیز یکی از این راه حل های جادویی و موثر به شمار می آید. عمدتا لک های صورت بر اساس علت های مختلفی به وجود می آیند که با استفاده از آر اف فرکشنال می توانید این درمان را به خوبی انجام داده و نواقص صورت خود را همچون انواع لکه های پوستی را به خوبی درمان کنید. به همین منظور در این مقاله با کلینیک زیبایی غرب تهران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این درمان کسب نمایید.

آر اف تراپی و کاربردهای آنآر اف تراپی و کاربردهای آن

آر اف تراپی چیست؟

قبل از آن که با نحوه از بین بردن لک صورت با آر اف تراپی آشنا شوید و دریابید چطور مورد استفاده قرار می گیرد لازم است با این نوع درمان ابتدا آشنا شوید. در حقیقت در این روش انرژی ساطع شده فرکانس های رادیویی به لایه درم پوست تابیده می شود.

در آن منطقه پوست شروع به تحریک نموده و با کلاژن سازی سبب تولید الاستین می شود. در چنین شرایطی سبب افزایش طراوت، شادابی و جوانسازی پوست می شود. در واقع در این روش درمانی با استفاده از ایجاد حرارت بر لایه عمیق پوست سبب درمان آن می شوند.

از بین بردن لک صورت با روش آر اف

حال که با ماهیت درمان با آر اف تراپی آشنا شدید بهتر است از تجربه از بین بردن لک صورت با آن نیز بیشتر بدانید.

در این درمان با استفاده از نور و انرژی حرارتی به گرم کردن بافت های زیرین سطح پوست پرداخته و با تحریک آن سبب بازسازی طبیعی در منطقه مورد نظر می شوند. در چنین شرایطی افزایش جریان خون در زیر پوست آغاز شده و با کلاژن سازی ایجاد شده با گرمای ساطع شده سبب تبخیر  ملانین اضافی پوست می شوند.

در نهایت رنگدانه های پوست روشن تر می گردد. این روش درمانی که کاملا غیر تهاجمی بوده با استفاده از یک دستگاه  به صورت دستی بر روی پوست حرکت کرده و کاملا بدون درد سبب تغییر سلول های رنگدانه می شود. البته که لازم است این درمان در تعداد جلسات گفته شده طبق صلاحدید پزشک انجام شده و نتیجه رضایت بخشی را برای افراد به ارمغان آورد.

از بین بردن لک های صورت با آر اف تراپی

از بین بردن لک های صورت با آر اف تراپی

مزایای استفاده از روش آر اف برای از بین بردن لک صورت

درمان لک های صورت با آر اف فرکشنال دارای مزایای بسیاری است که سبب می شود روزانه مراجعه کنندگان بسیاری برای استفاده از آن به مراکز درمانی مراجعه نمایند. به طور کلی از مزیت های این درمان می توان به مواردی که در ذیل به آن اشاره شده است توجه نمود. همچون؛

  • اثر گذاری بر روی منطقه آسیب دیده و عدم تاثیر بر بافت های اطراف
  • دارای ایمنی بالا و تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا
  • بهره مند از دوره ی نقاهت کوتاه
  • کاملا غیر تهاجمی
  • بدون محدودیت برای انواع پوست با رنگدانه های مختلف
  • درمان لکه های پوستی
  • دارای هزینه مقرون به صرفه
  • رفع تمامی لک های صورت

عوارض استفاده از روش آر اف برای از بین بردن لک صورت

همه شما می دانید که هر عملکرد زیبایی به یقین از عوارض محدودی نیز برخوردار می باشد. استفاده از روش آر اف نیز برا درمان لک های صورت از این قاعده مستثنی نبوده و ممکن است سبب بروز عوارض محدودی شود. اما از یاد نبرید که اگر برای انجام آن به مرکز غیر معتبری مراجعه کنید ممکن است عوارض مختلفی دامن گیرتان شود.

به طور کلی اما این اقدام تقریبا بدون بروز عوارض بوده و در شرایط نادر احتمال ایجاد درد خفیف، سوزن سوزن شدن پوست، قرمزی، خشکی پوست و ... می شود. تمامی این عارضه ها محدود بوده و با پایان دوره نقاهت به اتمام خواهد رسید. اما اگر متوجه اتفاق مرتبط دیگری شدید سریعا با پزشک خود ارتباط برقرار نموده و طبق دستور او پیش بروید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

آر اف تراپی چیست

تفاوت آر اف فرکشنال با co2

ماندگاری استفاده از روش آر اف برای از بین بردن لک صورت

وقتی برای یک درمان به نزد پزشک مراجعه می کنیم تمایل داریم از روشی استفاده شود که بهترین نتیجه را با ماندگاری بالا برایمان به ارمغان آورد. مزیت ویژه استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال نیز ماندگاری طولانی مدت با توجه به مراقبت های اصولی به از آن پیروی می کنید می باشد.

البته که می دانید سلول های پوستی دائما در حال تکثیر بوده و سبب تغییرات متفاوت خواهند شد. اما خبر خوب آنجاست که با انجام این روش کلاژن سازی تا ماه ها ادامه داشته و نتیجه این درمان تا 3 سال ادامه خواهد داشت.

ماندگاری آر اف تراپی برای از بین بردن لک صورتماندگاری آر اف تراپی برای از بین بردن لک صورت

مراقبت های مهم بعد استفاده از روش آر اف برای از بین بردن لک صورت

برای آن که ماندگاری و نتیجه درمان خود را طولانی تر کنید لازم است از مراقبت های مهمی که در ذیل به آن اشاره شده به خوبی پیروی نمایید تا یک نتیجه منحصر به فرد را در از بین رفتن لک های صورت خود مشاهده کنید. این مراقبت ها عبارتند از:

  • تا یک هفته پس از درمان از رفتن به سونا، جکوزی و سولاریوم پرهیز کنید.
  • در طول دوره نقاهت ابدا از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • انجام فعالیت های سنگین ورزشی را که سبب تعریق شما می شود تا 3 روز بعد از درمان به تاخیر بیندازید.
  • در برابر نور مستقیم اشعه خورشید قرار نگیرید.
  • در طول روز از کرم ضدآفتاب دارای spf بالای 30 استفاده کنید.
  • انجام روش های لایه برداری خانگی و شیمیایی را در تا مدتی کنار بگذارید.
  • در صورت تجویز پزشک به استعمال کرم های مخصوص در زمان مقرر از آن مصرف نمایید.

هزینه استفاده از روش آر اف برای از بین بردن لک صورت

یکی از مهم ترین مسئله هایی که باید بعد از انتخاب این روش درمانی برای از بین بردن لک های صورت خود به آن توجه کنید هزینه انجام این اقدام درمانی و زیبایی می باشد. آر اف تراپی در واقع ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته و دارای نوسان قیمت باشد.

این عوامل شامل؛ حجم کار، تعداد جلسات مورد نیاز، منطقه مورد نظر تحت درمان، دستمزد پزشک و ... می باشند. به طور کلی می توانید قبل از آن که از این روش درمانی استفاده کنید تمامی سوالات خود را از طریق برقراری تماس با راه های ارتباطی ذکر شده انجام داده و پاسخ مناسبی از مشاوران و کارشناسان مجموعه ما دریافت نمایید. پس از آن می توانید بهترین تصمیم گیری را لحاظ کنید.

آر اف صورت در کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل استفاده از روش آر اف برای از بین بردن لک صورت پرداخته شود. اکنون شما از مزایا، معایب و ... این روش به خوبی در جریان هستید. کلینیک زیبایی آفتابنیز مفتخر است با ارائه بهترین خدمات این اقدام را برای شما انجام داده و سبب افزایش رضایت خاطر کامل شما شود.

همچنین از یاد نبرید که در این مجموعه می توانید از خدمات دیگری همچون؛ هایفوتراپی، مزوتراپی، پلاسما جت، کربوکسی تراپی، زاویه سازی فک و صورت، تزریق ژل به صورت و بوتاکس، لیزر موهای زائد و ... نیز به درستی بهره مند شوید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB