معرفی و بررسی انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست

30 مرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

بررسی انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست به شما کمک می کند تا قبل از مراجعه برای انجام این اقدام درمانی و زیبایی اطلاعات  کاملی از آن کسب کرده و بهترین نوع را انتخاب کنید. این روزها با رشد بسیار چشمگیر صنعت زیبایی افراد معمولا به دنبال رفع نواقص چهره و ظاهر خود هستند.

همچنین دسته ای دیگر نیز سعی دارند یک عملکرد زیبایی را برای افزایش شادابی و نشاط به همراه جوانسازی پوست خود انجام دهند. به همین منظور روش آر اف فرکشنال را انتخاب نموده و از تاثیرات و مزایای ویژه آن به درستی بر اساس هدف خود بهره مند می شوند. در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید تا توضیحات کاملی از این دستگاه بدست آورید. 

انواع دستگاه های آر افانواع دستگاه های آر اف

انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست چگونه کار می کند؟

اگر تمایل داشتید که از یک روش ایمن برای درمان مشکل پوستی خود، رفع شل شدگی آن، افزایش جوانسازی پوست و ... استفاده کنید، بهترین گزینه برای شما دستگاه آر اف تراپی است که می تواند نیاز های اصلی شما را پاسخ داده و به موثر ترین حالت ممکن واقع شود.

این عملکرد درمانی که بر اساس انرژی الکترومغناطیسی تعبیه شده است، گرما و حرارت را به لایه درم پوست شما انتقال داده و با تاثیر بر بافت فیبری سبب تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین می شود. این اتفاق به رفع چین و چروک های پوستی، درمان شل شدگی پوست، بهبود ضایعه های پوستی و ... کمک کرده و درمان را به خوبی انجام می دهد.

در حقیقت لازم است بدانید که این دستگاه رادیو فرکانسی، یک نوع انرژی می باشد که بر اساس طول موج بر ثانیه اندازه گیری می شود و این امواج حاضر دارای 450 کیلو هرتز انرژی می باشد. که از قضا انرژی و گرما موجود است که می تواند به جوانسازی پوست صورت و سایر موارد گفته شده کمک کند. 

انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست

حال که اطلاعات مناسبی از عملکرد کلی انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست به دست آوردید وقت آن است تا با بررسی تمامی این دستگاه ها به مناسب ترین آن با توجه به کار خود پی ببرید. هر دستگاه با توجه به کارکرد خود، مزایا و معایبی که دارد دارای اثر گذاری های متفاوت است. به همین منظور ضرورت دارد تا با انواع آن آشنا شده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. انواع این دستگاه به شرح ذیل است: 

انواع دستگاه آر اف تراپیانواع دستگاه آر اف تراپی

دستگاه آر اف سوزنی

اگر بخواهیم برایتان از کم تهاجمی ترین انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست صحبت کنیم باید به مدل سوزنی آن اشاره نماییم. استفاده از این مدل عموما برای درمان جای جوش، ضایعات پوستی، رفع اسکار و ... استفاده می شود. کارکرد این مدل نیز به صورت سوزن زدن به پوست با استفاده از انرژی و فرکانس رادیویی می باشد.

به طور کلی این سوزن های بسیار ریز دستگاه با ضربه به لایه درم  راه را برای ورود ویتامین ها، سرم ها و ... باز کرده و درمان را با کلاژن سازی پوست در ناحیه مورد نظر پیش می برد. مدت زمان انجام این درمان با توجه به نوع دستگاه و حجم مشکل حدود 10 تا 45 دقیقه متغیر خواهد بود. 

دستگاه آر اف خانگی

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که به دنبال یک راه حل خانگی برای استفاده از آر اف فرکشنال هستید. خبر خوب این است که این دستگاه دارای یک مدل خانگی است که می توانید برای جوانسازی پوست صورت خود و افزایش گردش خون از آن استفاده کنید. در نهایت نیز شادابی و نشاط را به همراه طراوت خوبی به پوست شما هدیه می دهد. 

دستگاه آر اف سه بعدی

اگر به دنبال درمان سلولیت، اسکار ها و لیفت پوست خود هستید می توانید یکی از بهترین انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست را انتخاب کنید. مدل سه بعدی این دستگاه به شما کمک می کند تا انرژی رادیو فرکانسی بتواند به لایه های عمیق تری از پوست شما نفوذ نموده و سبب افزایش تصاعدی درجه حرارت سلول های چربی در پوست شما شود. در نهایت این اتفاق درمان سلولیت و اسکار را به نحو احسن برایتان پیاده سازی می کند. 

دستگاه آر اف ترماژ

مدل ترماژ را می توان در دسته بی خطر ترین و سریع ترین دستگاه های آر اف قرار داد. این دستگاه که برای بدن فرد مناسب است با انجام اقدامات تخصصی خود به کلاژن سازی پوست در محل مورد نظر کمک شایانی می کند. پس از 6 ماه نیز باید برای جلسه ترمیمی با این دستگاه مجددا مراجعه نمایید. 

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

منظور از آر اف تراپی

تفاوت آر اف فرکشنال با co2

تفاوت آر اف ترماژ و فرکشنال

دستگاه آر اف رافوس

یکی دیگر از انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست مدل رافوس است. این مدل به لاغری فرد کمک زیادی کرده  و بیشتر به همین منظور به متقاضیان پیشنهاد می شود. البته که در حوزه جوانسازی پوست نیز از آن استفاده شده و دارای نتایج موثری می باشد. 

دستگاه آر اف تری پلار

اگر بخواهید بخش عمیق و وسیعی از پوست خود را تحت درمان قرار دهید، می توانید از دستگاه آر اف تری پلار استفاده کنید. این دستگاه نیز به منظور درمان غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست، رفع چین و چروک های پوستی، لیفت صورت، کم رنگ نمودن خطوط اسکاری و ... قابل استفاده می باشد. 

کاربرد های انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست

اکنون که اطلاعات کاملی از انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست بدست آوردید وقت آن است تا از کاربرد های این دستگاه ها نیز به خوبی اطلاع پیدا کرده و با آرامش خاطر مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور کلی اگر بخواهیم برایتان از کاربرد های این دستگاه ها بگوییم باید به مواردی که در ذیل اشاره شده است توجه کنیم. همچون؛ 

  • کلاژن سازی 
  • ترمیم و شادابی پوست 
  • فعال کردن فیبروپلازی برای درمان ضایعات پوستی 
  • جوانسازی پوست و رفع چین چروک های آن 
  • درمان آکنه، اسکار، ترک های پوستی و ... 
  • لیفت پوست 
  • درمان شل شدگی پوست 
  • یکنواخت نمودن رنگدانه های پوستی 

کاربردهای انواع دستگاه آر افکاربردهای انواع دستگاه آر اف

مزایای انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست

دانستن مزیت های انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست به شما کمک می کند تا بتوانید با آرامش خاطر بهترین گزینه را انتخاب نموده و بدون داشتن استرس منتظر مشاهده پایان کار خود باشید. این مزایا عبارتند از: 

  • درمانی ایمن و بی خطر 
  • بدون داشتن بیهوشی و عدم نیاز به جراحی 
  • ایجاد خاصیت ارتجاعی 
  • تحریک پوست به ساخت کلاژن و تولید الاستین 
  • افزایش گردش خون 
  • قابل استفاده برای تمامی نواحی پوست 

هزینه انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست

ممکن است اکنون به دنبال دانستن هزینه های دستگاه ها باشید. لازم است به شما بگوییم هر دستگاه با شرایط عملکردی متفاوتی که دارد می تواند با قیمت های افزایشی یا کاهشی متفاوتی رو به رو باشد. به طور کلی لازم است ابتدا تحت معاینه و بررسی پزشک قرار گرفته و طبق صلاحدید او بهترین مدل دستگاه را برای خود انتخاب نمایید.

همچنین از یاد نبرید که عوامل متعددی می تواند بر قیمت انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست تاثیر گذاشته و آن را با افزایش یا کاهش برایتان مواجه سازد. به طور کلی عواملی همچون؛ موقعیت جغرافیایی مطب، اجرت کار پزشک، برند انتخابی دستگاه، حجم کار و ... می تواند در قیمت آن موثر باشد.

البته که از یاد نبرید در صورت نیاز برای مشاوره و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس برقرار نموده و اطلاعات کاملی را از کارشناسان و مشاوران متبحر و آموزش دیده ما دریافت نمایید. 

هزینه انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوستهزینه انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست

عوارض انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست

هر اتفاق زیبایی به یقین با کوچک ترین عارضه هایی نیز همراه است. در آر اف فرکشنال نیز این اتفاق وجود دارد. در صورتی که دستگاه انتخابی شما مناسب نباشد یا توسط کارشناسی نابلد برایتان درمان صورت گرفته باشد ممکن است شما دچار عوارضی همچون؛ قرمزی، التهاب، خارش، تورم، سوزش، خشکی پوست، فرورفتگی جزئی و ... بشوید.

اما تمام این موارد پس از پایان دوره نقاهت به خوبی از بین رفته و سلامت شما را تهدید نمی کند. اما پیشنهاد ما به شما این است به مرکز درمانی و کلینیک زیبایی مراجعه کنید که سبب اتفاقات ناگوار برایتان نشود. 

انجام آر اف فرکشنال در کلینیک زیبایی آفتابتهران

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل انواع دستگاه آر اف برای جوانسازی پوست پرداخته شود. اکنون شما می دانید که این درمان با چه مدل دستگاه هایی قابل انجام است. کلینیک زیبایی آفتابنیز مفتخر است این اقدام درمانی و زیبایی را ارائه جدیدترین متد روز دنیا در اختیار شما قرار دهد.

همچنین از یاد نبرید که در این مجموعه می توانید از خدمات دیگری همچون؛ هایفوتراپی، میکرونیدلینگ، مزوتراپی، پلاسما جت، زاویه سازی فک و صورت، تزریق ژل و بوتاکس، پروفایلو، لیزر موهای زائد و ... استفاده نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB