تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست چیست

29 مرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست در چیست؟ حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال یک پاسخ مناسب برای این سوال باشید تا بدانید کدام روش می تواند دارای نتیجه موثر و بهینه برایتان باشد. همه ما روزانه به دلیل حضور در فضا های متفاوت در مقابل آلودگی، آفتاب و ... قرار می گیریم و یا در صورت بروز بیماری های مختلف، استرس و ... ممکن است پوستمان دچار تغییرات متفاوتی شود.

به همین منظور لازم است تا یک روتین منظم پوستی داشته باشیم و از بروز آکنه، جوش، چین و چروک ها، لکه های پوستی و ... جلوگیری کنیم. علاوه بر آن ضرورت دارد تا حداقل چند بار در سال از روش های مراقبتی جانبی نیز برای پوستمان استفاده کنیم. در این مقاله با کلینیک زیبایی غرب همراه باشید تا اطلاعات کاملی از تفاوت این دو مورد دریافت نموده و بهترین را استفاده کنید. 

تفاوت فیشیال و پاکسازی پوستتفاوت فیشیال و پاکسازی پوست

فیشیال صورت چیست؟

برای آن که از تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست به خوبی آگاه شوید باید به توضیح مختصر و مفید هر کدام پرداخته و با توجه به تفاوت هایی که مطرح می شود شما پاسخ مناسبی برای سوال خود دریافت کنید. در واقع اگر بخواهیم به صورت جامع از فیشال صورت برایتان بگوییم لازم است بدانید که فیشیال همان پاکسازی پوست است. اما حرفه ای تر و با اجرا یک مرحله بیشتر انجام می شود.

انجام ماساژ تخصصی درست بعد از مراحل اصولی پاکسازی، لایه برداری، بخور پوستی، استخراج جوش ها و ... می تواند حسن ختام ویژه این تفاوت بزرگ باشد. زیرا که افراد اگر قرار باشد به صورت حرفه ای برای سلامت پوست خود اقدام کنند باید با انجام این ماساژ به افزایش خون رسانی، ترمیم و جوانسازی پوست، احیای پوست آسیب دیده و ... کمک شایانی نمایند.

در حقیقت این روزها فیشیال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا می تواند سبب اثر گذاری بهتر و موثرتر برای سلامت پوست مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی شود. 

فیشیال صورت چیستفیشیال صورت چیست

پاکسازی پوست چیست؟

اگر فردی هستید که به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و برای داشتن زیبایی بیشتر تلاش می کنید، به یقین نباید پاکسازی پوست خود را فراموش کنید. گاها افراد با داشتن یک روتین مراقبتی پوست از پاکسازی صحیح آن غافل شده و درمان موثری را پیش نمی برند.

در حقیقت زمانی شما از مشکلات پوستی همچون؛ جوش، آکنه، سیاهی دور چشم، لکه های مختصر پوستی و ... رها می شوید که اصول پاکسازی پوست را به خوبی بهره مند شده باشید. برای بهره وری کامل از پاکسازی حرفه ای شما باید علاوه بر انجام مراقبت های پوستی حداقل 4 بار در سال از این روش استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

هزینه فیشیال صورت 1401

فیشیال درمانی چیست

فیشیال چیست

پاکسازی صورت در خانه با 6 گام ساده

مراحل اصلی فیشیال صورت و پاکسازی پوست

برای آن که از تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست بیشتر اطلاع پیدا کنید بهتر است از مراحل اصولی این دو عملکرد درمانی که 90 درصد مشترک هستند بیشتر بدانیم. در قدم ابتدایی پاکسازی پوست، فرد متصدی اقدام به تمیز کردن پوست متقاضی با محصولات ملایم و دارای ph پایین می کند.

اهمیت بهره مندی از این مرحله به دلیل حذف چربی های سطحی و عمقی پوست است که بر اثر آلودگی های محیطی بر روی صورت شما نشسته است. در نهایت با آب ولرم و صابون محصولات استفاده شده شسته می شود.

در قدم بعدی با استفاده از ماسک های مناسب مدل پوست شما، لایه برداری عمیق انجام می شود تا سلول های مرده پوست به طور کامل از بین رفته و درمان شکل بگیرد. پس از آن برای مراجعه کننده از یک بخور مطبوع استفاده می گردد تا تمام منافذ پوست او به خوبی باز شده و قدرت تخلیه منافذ چرکی، سر سیاه و ... شکل بگیرد. در نهایت در مرحله آخر پاکسازی پوست تخلیه منافذ گفته شده انجام می شود و برای فرد از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب برای اثرگذاری بهتر کار استفاده می گردد.
 
اما اگر قرار باشد فیشیال پوست انجام دهید کار پس از تخلیه منافذ باز پوست پایان نمی گیرد. زیرا اکنون نوبت رسیدگی به آرامش پوست است. درست متوجه شدید با انجام یک ماساژ حرفه ای توسط اپراتور مورد نظر خون رسانی زیر پوست شما شدت گرفته و در نهایت سبب جوانسازی و شادابی پوستتان می شود.

پس از آن نیز باید از کرم های ضروری که در بالاتر ذکر گردید برای اثر گذاری بهتر کار استفاده نمایید. در نهایت به این صورت فیشیال و پاکسازی پوست صورت شما کامل انجام خواهد شد. 

مراحل اصلی فیشیال صورت و پاکسازی پوستمراحل اصلی فیشیال صورت و پاکسازی پوست

تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست از نظر بهترین زمان انجام

اکنون که از تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست به خوبی آگاه شدید وقت آن است تا از بهترین زمان انجام هر کدام نیز آگاه شوید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را اتخاذ نمایید. به طور کلی اگر سلامت پوستیتان برایتان مهم است باید از پاکسازی پوست هر 3 هفته یک بار و از فیشیال پوست هر 2 ماه یک بار به درستی بهره مند شوید تا برای درمان مشکلات پوستی شما اثر گذار واقع شود.

از نظر میزان زمانی که باید در هر جلسه صرف این کار کنید لازم است بگوییم حدود 60 تا 90 دقیقه متغیر خواهد بود. البته که لازم به ذکر است اگر نمی توانید هر 3 هفته یک بار برای پاکسازی پوست مراجعه کنید می توانید پایان هر فصل برای انجام آن به یک مرکز معتبر مراجعه نموده و از بهترین خدمات مناسب پوست خود بهره مند شوید. 

تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست از نظر هزینه

اگر قرار باشد به تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست از نظر قیمت آن نگاهی بیندازیم به مراتب هزینه پاکسازی پوست از فیشیال صورت ارزان تر است. زیرا در فیشیال صورت ماساژ با استفاده از ماسک های مختلف مغذی انجام می شود. گاها دیده شده از برخی دستگاه های مرتبط نیز برای انجام این مرحله توسط فرد متصدی استفاده می گردد تا کامل ترین نتیجه را در اختیار افراد قرار دهد. 

فیشیال صورت با پاکسازی چه تفاوتی دارندفیشیال صورت با پاکسازی چه تفاوتی دارند

افزایش سلامتی با فیشیال صورت

از دیگر تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست می توان به افزایش خون رسانی به دلیل ایجاد گردش خون سالم اشاره نمود. به طور کلی لازم است بدانید که فیشیال صورت نتایج سریعتر و موثرتری برای افراد به ارمغان خواهد آورد.

پاکسازی پوست هم بی تاثیر نیست اما لازم است به طور پیگیر مورد توجه قرار گیرد تا فرد را در رسیدن به رضایت خاطر کامل همراهی نماید. به طور کلی از یاد نبرید که هر دو عملکرد یک روش کمکی برای رسیدن نتیجه دلخواه هستند و شما می توانید از سایر روش های تهاجمی و غیر تهاجمی برای درمان مشکل خود بهره مند شوید. 

انجام فیشیال صورت و پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی آفتاب تهران

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی پوست پرداخته شود. اکنون شما اطلاعات کامل و جامعی از هر دو عملکرد در اختیار دارید و می توانید با شرایط خود تصمیم بگیرید بهترین گزینه برای شما کدام مورد خواهد بود.

متقاضیان زیبایی می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی آفتابتهران از انجام هر کدام از خدمات گفته با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا به خوبی بهره مند شوند. البته از یاد نبرید که در این مجموعه می توانید از خدمات دیگر همچون مزوتراپی، میکرونیدلینگ، هایفوتراپی، تزریق ژل و بوتاکس، لیزر موهای زائد و ... نیز بهره مند شده و رضایت خاطر کاملی از مشاهده نتیجه دریافت نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB