بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

29 تیر ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را می شناسید؟ می دانید هر کدام چه مزایا و معایبی برای شما به همراه دارند؟ پاسخ به این سوال ها به شما کمک می کند تا برای لیزر موهای زائد خود بهترین دستگاه را با توجه به عملکرد آن انتخاب نمایید. لیزر موهای زائد امروزه در جهان یک امر ضروری و مهم است. همه روزه مراجعه کنندگان بسیاری برای انجام این اقدام زیبایی به کلینیک ها و مراکز سلامتی مراجعه می کنند.

همه آن ها یک نظر به دنبال بهترین دستگاه برای استفاده با توجه به نوع پوست خود و رنگدانه های آن هستند. به همین منظور در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این موضوع بدست آورید. پس از آن می توانید تصمیم بگیرید چه دستگاهی برای تایپ پوستی شما مناسب است و می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد.

آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائدآشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

قبل از آن که از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بیشتر بدانید بهتر است کمی از ماهیت این اتفاق نیز آگاه شوید. در لیزر موهای زائد افراد می توانند با استفاده از طول موج مشخص مانع از رشد موهای خود شده و در دراز مدت سبب از بین رفتن تقریبا دائمی رشد آن شوند. به همین منظور دستگاه های بسیاری در کلینیک ها و مراکز زیبایی امروزه مورد کاربرد قرار گرفته است که می تواند با توجه به رنگدانه های پوستی افراد بهترین تاثیر را داشته باشد.

برای مثال؛ اگر فرد دارای رنگ پوستی روشن با موهایی مشکی باشد به مراتب نوع دستگاه مصرفی برای او با دیگر مراجعه کننده ای که رنگدانه های پوستی اش تیره است، دارد. به همین  علت بهتر است فرد قبل از اقدام برای رفع موهای زائد هر قسمت از بدن خود در جلسه مشاوره حاضر شده و اطلاعات کاملی دریافت نماید. همچنین بهتر است بدانید که جلسات در ابتدا هر 40 روز یکبار تمدید شده و پس از گذشت 8 تا 12 جلسه، جلسات یادآور هر 6 ماه و در نهایت هر سال یکبار انجام می شود. در نهایت به مرور زمان رشد مو تقریبا متوقف می شود.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

همه چیز درباره لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

برای آن که بتوانید بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را شناسایی کنید باید فناوری آن را به خوبی بشناسید. در حقیقت فناوری هر دستگاه لیزر همان طول موجی است که آن دستگاه می تواند پشتیبانی کند و دارای مزایای متفاوت است. برای مثال دستگاه الکساندریت می تواند با ساطع کردن طول موج 755 نانومتری ویژگی های متعددی را برای رنگدانه های پوستی روشن به همراه داشته باشد.

به طور کلی برای آن که نتایج پایانی یک دستگاه با موفقیت همراه باشد لازم است به چند مورد مهم توجه کنید. برای مثال؛ طول موج، تعداد شات و شلیک لیزری، وقفه زمانی بین شات ها، قطر پرتو لیزر، بهره مندی از سیستم خنک کننده و ... می تواند نتایج یک لیزر موفق یا غیر موفق را در برگیرد. هر کدام از موارد گفته شده اگر کم یا زیاد شوند ممکن است سبب بروز مشکلات متعددی برای افراد شود.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائدبهترین دستگاه لیزر موهای زائد

برای مثال اگر وقفه زمانی بین شات ها بسیار کوتاه باشد ممکن است سبب سوختگی برای افراد شود و یا اگر دستگاه مورد نظر دارای سیستم خنک سازی نباشد ممکن است در هنگام لیزر سوزش و سوختگی برای افراد به ارمغان آورد. به همین علت است که دستگاه های لیزر بر اساس فناوری های خود مورد تست و سنجش قرار می گیرند. به طور کلی امروزه 4 فناوری برای رفع لیزر موهای زائد مورد بررسی قرار می گیرد که شامل؛ دیود، ان دی یاگ، الکساندریت و ... است که لازم است در مراکز کلینیکی توسط اپراتور های کارآزموده و متبحر برای مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار گیرد. در گذشته فناوری های دیگری همچون IPL و روبی نیز وجود داشته است که امروزه به علت عدم عملکرد مناسب منسوخ شده است.

اگر قرار باشد بهترین فناوری لیزری را برای خود برگزینید لازم است به میزان سازگاری آن با رنگ پوست خود توجه نموده و دستگاه هایی را انتخاب کنید که با قطر تابش مناسب می توانند از وقفه های تابشی ایمن بهره مند شده و دارای سیستم خنک کننده ی مناسب باشد. در ادامه به معرفی تمامی دستگاه های مناسب و مبتنی بر فناوری های یاد شده خواهیم پرداخت.

الکساندریت یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

با توجه به اطلاعاتی که تا به این جا کسب کردید بهتر است بدانید که لیزر الکس از سریع ترین تکنولوژی لیزری بهره مند می باشد. این دستگاه لیزری با توجه به طول موجی که دارد می تواند بر رنگدانه های روشن پوست تاثیر بگذارد. در حقیقت بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت، کندلا جنتل پرو می باشد.

برند کندلا که از قدیمی ترین های این عرصه است ساخت کشور آمریکا بوده و دارای مزایای ویژه ای همچون؛ قطر تابش قابل تغییر، دارای سیستم خنک کننده، دارای پیشینه مورد تایید جهانی و .. می باشد. این دستگاه که دارای عمق نفوذ بالایی بوده و جلسات درمانی کمتری برای مراجعه کنندگان خود فراهم می کند.

به طور کلی این دستگاه، علاوه بر رفع لیزر موهای زائد در درمان لکه های پیری، رگ های عنکبوتی، لکه های عروقی مادرزادی، پاک کردن تتو ها و ... نیز موثر است و در حقیقت شما می توانید با استفاده از آن با یک تیر چند نشان بزنید.

فناوری دایود؛ بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

در حقیقت طول موج دایود برای افرادی با پوست های سبزه بسیار مناسب است. دایود نیز همچون الکس جلسات درمانی کوتاهی دارد اما میزان اثرگذاری اش کمتر است. اما در دایود وقفه های تابشی اش تقریبا کمتر است. همین مسئله ممکن است سبب بروز دردهای اندک در افراد شود. به طور کلی فناوری دایود در بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد همچون دیود وکتوز وجود دارد.

فناوری الکساندرایت؛ بهترین دستگاه لیزر موهای زائددستگاه الکسنادرایت؛ بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

این دستگاه از شاخصه سرعت بسیار بالا بهره مند شده که می تواند دردناک بودن خود را تا حد بسیار زیادی پوشش دهد. افرادی که دارای آستانه تحمل کمی هستند نیز می توانند از کرم های بی حس کننده قبل از لیزر استفاده کنند تا درمان آن ها بدون ذره ای درد انجام شود.

از مزایای ویژه این دستگاه نیز می توان به؛ قطر تابش بالا، افزایش سرعت در لیزر، دارای سیستم خنک کننده، بازیافت فوتون ها، خوانش ملانین و ... نیز اشاره کرد. این دستگاه خطر پالس یکنواخت را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و انتخاب بسیار مناسبی برای مراجعه کنندگان می باشد. از دیگر مزایای این دستگاه علاوه بر لیزر موهای زائد نیز می توان به قابلیت کیوسوئیچ که موثر در از بین بردن تاتو ها می باشد نیز اشاره نمود.

لازم است بدانید که یکی از دیگر دستگاه هایی که از فناوری دایود بهره مند است و می تواند برای موهای کرکی نیز بهترین تاثیر را بگذارد، دستگاه مدیو استار اسکلپیون آلمانی است. این دستگاه برای تمامی افراد با رنگدانه های متفاوت نیز مناسب می باشد.

تکنولوژی ان دی یاگ در دستگاه های لیزر موهای زائد

تکنولوژی ان دی یاگ که در دستگاه لیزر دکا وجود دارد، مناسب افراد با پوست های تیره است. برای این دسته از افراد دستگاه های دارای فناوری دایود و الکساندریت تاثیر چندان مناسبی نداشته و دارای خطرات بسیار است. به همین منظور برای مراجعه کنندگانی که رنگدانه های پوستی تیره ای دارد این دستگاه با داشتن مزایای بسیار زیادی که دارد می تواند موثرترین حالت واقع شود.

این دستگاه منحصر به فرد که ساخت آمریکاست می تواند از دو تکنولوژی الکس و ان دی یاگ همزمان استفاده کند. این اتفاق سبب افزایش انعطاف پذیری دستگاه شده است. از مزایای ویژه آن می توان به ایمن بودن برای مراجعه کنندگان، مناسب برای موهای نازک، مجهز به سیستم کاهش انرژی پرتوها، بروز کمتر خطرات احتمالی و ... اشاره کرد.

این دستگاه علاوه بر افراد با رنگ پوست تیره، می تواند برای دیگر رنگدانه های پوستی نیز مناسب و ایمن باشد. طول موج 1064 نانومتری که در این دستگاه وجود دارد توانسته به نحو احسن برای متقاضیان زیبایی عمل کرده و رضایت خاطر آن ها را به همراه داشته باشد.

دستگاه های لیزر موهای زائد  ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM

اگر بخواهیم از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان صحبت کنیم، باید به این تکنولوژی اشاره کرد. این فناوری که که در رقابت با دیگر نمونه ها توانسته موفق تر ظاهر شود باعث بروز یک انقلاب در این صنعت شده است. این دستگاه به علت ترکیب 3 طول موج می تواند همه جامعه آماری را تقریبا پاسخ داده و به عمق پوست افراد نفوذ کند. یعنی اگر شما دارای هر رنگدانه پوستی هستید و از هر مدل ضخامت مو بهره مند هستید این دستگاه می تواند بهترین پاسخ برای شما باشد.

از مزایای ویژه آن می توان به؛ عدم نیاز به مصرف بی حسی موضعی قبل از لیزر، کاهش زمان و جلسات درمان، عدم داشتن عوارض جانبی درد و سوختگی و ... اشاره کرد. این دستگاه با توجه به مزایای گفته شده می تواند سبب رضایت کامل افراد بدون هیچ عوارضی پس از لیزر درمانی شود.

ویژگی های بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

اکنون که اطلاعات مناسبی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدست آوردید، وقت آن است که از ویژگی های مهمی که باید دستگاه مورد نظر شما داشته باشد با خبر شوید. در حقیقت این ویژگی ها به شما کمک می کند تا در تصمیم گیری خود با آرامش خاطر و امنیت بیشتری عمل کنید. اگر بخواهیم از ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد صحبت کنیم باید به مواردی همچون؛

  • دارای قدرت نفوذ بالا
  • ارائه خدمات بدون ایجاد درد و سوختگی
  • سرعت بالای دستگاه
  • عدم نیاز به پماد و ژل های بی حسی
  • یکنواختی لیزر بر روی پوست فرد
  • جوانسازی پوست و عدم ایجاد خشکی آن

قیمت بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

اکنون که از بهترین دستگاه های لیزر آشنایی کاملی پیدا کردید لازم است به هزینه و بودجه مورد نظر خود نیز توجه کافی را داشته باشید. به طور کلی، قیمت بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد می تواند در شرایط متفاوت برای افراد متفاوت باشد.

برای مثال، ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، نوع دستگاه انتخابی، اجرت کار پزشک، موقعیت جغرافیایی و ... همه می تواند سبب افزایش یا کاهش قیمت جلسات شما شود. شما می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما تماس حاصل نموده و ضمن دریافت مشاوره های بیشتر برای انتخاب از هزینه آن نیز بیشتر مطلع شوید.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد پرداخته شود. اکنون شما می توانید با یک انتخاب مناسب بهترین دستگاه را برای خود انتخاب کنید. بهتر است تمام ویژگی های گفته شده را در هنگام انتخاب مدنظر قرار دهید.

کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مفتخر است علاوه بر همراهی شما مراجعه کنندگان محترم در انجام لیزر موهای زائد، خدمات زیبایی و درمانی دیگری همچون؛ هایفوتراپی، مزوتراپی، پلاسماجت، تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدلینگ و ... برای شما با بهره مندی از جدیدترین متد روز دنیا به خوبی ارائه دهد. خرسندیم که می توانیم در کسب زیبایی شما سهم بزرگی داشته باشیم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB