آشنایی با تزریق ژل لب مدل روسی

29 تیر ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

آشنایی با تزریق ژل لب مدل روسی به افراد این امکان را می دهد تا در صورت تمایل برای انجام آن از مزایا و معایب این عملکرد اطلاعات کامل و مناسبی داشته باشند تا بتوانند به خوبی برای مدل ژل لب خود بهترین حالت را انتخاب کنند. روزانه افراد بسیار زیادی برای تزریق ژل و فیلر برای لب های خود به مراکز زیبایی مراجعه می کنند.

عمدتا اکثرا به دنبال افزایش سایز و تغییر فرم لب های خود هستند. به همین منظور ترجیح می دهند مدل روسی را برای این تزریق برگزینند. البته که مدل های بسیار دیگری برای تغییر شکل لب برای مراجعه کنندگان وجود دارد اما چندی است این مدل جایگاه ویژه ای برای افرادی که لب های کوچکی دارند، پیدا کرده است. به همین منظور در این مقاله با کلینیک زیبایی غرب در تهران همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این مدل بدست آورید.

تزریق ژل لب روسیتزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی

همه روزه افراد بسیاری تمایل به برجسته سازی لب های خود با تزریق ژل دارند. تزریق ژل لب مدل روسی با توجه به الهام از خانم های اصالتا روسی است که امروزه این شکل در جهان توجه خاصی پیدا کرده است. البته که همه افراد باید بدانند اگر دارای لب های بزرگ با چشمانی کوچک هستند این روش به آن ها پیشنهاد نمی شود.

زیرا در این مدل کشیدگی لب ها بسیار می شود و عدم تناقض چهره با چشم های کوچک ایجاد می کند. در حقیقت در این روش فیلر یا همان ژل ها به ناحیه v شکل دهان تزریق می شود. هدف اصلی از تزریق این ژل برای افراد، افزایش نقطه اوج لب های به جهت بهبودی ظرافت و زیبایی آن است.

لازم است بدانید که در این نوع از تزریق بیشتر بر روی تیزی حاشیه لب ها توجه دارد. به همین منظور مقدار مناسبی هیالورونیک در حاشیه خط لب فرد به جهت لیفت و برجسته کردن آن تزریق می شود. پس از آن که نوار دور لب شکل ظاهر اصلی روسی خود را کسب کرد وقت آن است تا کمی به درون لب نیز تزریق شود تا حجم لب نیز بیشتر شود. از یاد نبرید که ضرورت دارد پزشک در هنگام تزریق به هر دو لب توجه کند اما تمرکز اصلی بر روی لب بالایی فرد مراجعه کننده می باشد.

مزایای تزریق ژل لب مدل روسی

اکنون که با تزریق ژل لب مدل روسی آشنا شدید وقت آن است تا بیشتر از مزایای آن بدانید، در این میان افراد بعد از این تزریق از مزایای خوبی همچون؛ زیبایی بیشتر چهره، تغییر کلی فرم لب ها، درمان چین و چروک های لب، ایجاد جوانی بیشتر در چهره و ... بهره مند خواهند شد. البته که توجه به انتخاب مرکز و کلینیک پوستی مناسب برای انجام این تزریق برای رسیدن به یک نتیجه مناسب نیز تاثیرگذار است.

همچنین لازم به ذکر است علاوه بر مزایایی که در این قسمت گفته شد افراد به یک تغییر طبیعی دست پیدا می کنند. به طور کلی اگر تمایل به تغییر دارید ولی می خواهید طبیعی بودن ماجرا حفظ شود و در نهایت سبب افزایش زیبایی برای شما باشد، انتخاب ژل لب مدل روسی بهترین گزینه برای شما می باشد و رضایت خاطر خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت.

مزایای تزریق ژل لب مدل روسیمزایای تزریق ژل لب مدل روسی

عوارض تزریق ژل لب مدل روسی

هر اقدام زیبایی علاوه بر مزایایی که دارد از معایبی هر چند کوچک برخوردار است. در تزریق ژل لب مدل روسی اگر توسط فردی نابلد و با شرایط غیر استاندارد و بهداشتی تزریق انجام شود ممکن است سبب بروز عوارض و حساسیت های بسیار برای افراد شود.

حتی اگر فرد میزان مناسب تزریق را به درستی انجام ندهد ممکن است، دچار مشکلات بسیاری شده و سبب بد فرم شدن لب ها شود. در این صورت فرد مجبور است روند پیچیده و دردناکی را برای خالی نمودن ژل از لب هایش با تزریق آنزیم ها و ... پشت سر بگذارد.

به طور کلی از عوارض این تزریق ژل می توان به تورم، التهاب، کبودی و خون مردگی، حساسیت به برند ژل مورد نظر، خونریزی، درد، عفونت و ... اشاره کرد. همه این موارد را می توانید با انجام مراقبت های ضروری که در ادامه همین مقاله برایتان شرح داده شده است کنترل نموده و مانع از بروز آن ها شوید. علاوه بر آن همانطور که گفته شد با انتخاب یک کلینیک مناسب برای سلامت خود اهمیت ویژه ای قائل شوید.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل لب مدل روسی

همانطور که در بالاتر گفته شد در وهله اول افرادی که دارای لب هایی کوچک هستند و ترجیح می دهند بسیار طبیعی تغییر کنند کاندیدای تزریق ژل لب مدل روسی هستند. علاوه بر آن افرادی که در سنین میانسالی به سر می برند و عوارض اتفاقات جانبی سبب کوچک شدن لب بالایی آن ها شده است نیز می توانند از این مدل تزریق برای بازگشت فرم سابق لب های درشت خود اقدام نمایند.

همچنین لازم است بدانید که اگر از این مدل لب خوشتان آمده است اول باید تحت مشاوره توسط پزشک قرار گیرید. در صورتی که پزشک تایید داد این مدل برای شما مناسب است، قطعا می توانید به درستی از آن بهره مند شوید. زیرا بسیاری از افراد ممکن است مدل دلخواهشان سبک روسی باشد اما هیچ سنخیتی با آن ها نداشته باشد. پس به نظر پزشک خود توجه کنید و طبق آن پیش بروید.

ماندگاری تزریق ژل لب مدل روسی

عده ای از مراجعه کنندگان تمایل دارند از میزان ماندگاری این مدل ژل اطلاعات کاملی نیز در اختیار داشته باشند. لازم است بدانید که در ابتدا جلسه تزریق شما با سپری شدن یک ساعت کامل به علت در برداشتن دقت بالا همراه خواهد بود. زیرا که قرار است طرح لب های شما به شکل قلبی در بیاید. به همین علت تمرکز بر حاشیه لب ها بالا بوده و تزریق به صورت نقطه ای انجام می شود.

ماندگاری تزریق ژل لب مدل روسیماندگاری تزریق ژل لب مدل روسی

به طور کلی میزان ماندگاری تزریق ژل لب مدل روسی در افراد مانند سایر روش های مشابه نهایتا یک سال می باشد. در این میان افراد باید از 6 ماه تا یک سال بعد از تزریق برای تمدید ژل خود به کلینیک مورد نظرشان مراجعه نموده و جلسه ترمیمی خود را انجام دهند. این ژل در افراد با توجه به رعایت صحیح نکات مهم از ماندگاری کمتر یا بیشتری برخوردار خواهد بود.

 به طور کلی شما می توانید با رعایت چند نکته مهم سبب افزایش ماندگاری ژل لب خود شوید. این موارد عبارتند از:

  • بهره مندی از برند مناسب برای تزریق ژل لب مدل روسی
  • انتخاب یک کلینیک معتبر و شناخته شده
  • نوشیدن میزان مناسب آب روزانه
  • رعایت صحیح نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق ژل لب
  • تزریق سی سی مناسب با توجه به نیاز هر فرد طبق بررسی پزشک
  • عدم ماساژ و دستکاری در روزهای ابتدایی پس از تزریق
  • مصرف مواد غذایی مناسب

آیا تزریق ژل لب مدل روسی درد دارد؟

عمدتا تزریق ژل لب مدل روسی برای افراد با درد بسیار ناچیزی همراه است، اما اگر پزشک احساس کند که مراجعه کننده محترم ترس از تزریق دارد و یا آستانه تحمل درد بسیار پایینی دارد، برای وی از بی حسی های مناسب استفاده خواهد کرد که متقاضی متوجه تزریق نشود.

به همین منظور اصلا نگران درد آن نباشید و در صورت تمایل و تصمیم مناسب برای انجام این عملکرد زیبایی مراجعه کنید. از یاد نبرید که زیبایی همیشگی حق مسلم شما می باشد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت

انواع تراپی مو

زاویه سازی صورت گرد

قیمت تزریق ژل لب مدل روسی

اگر تصمیم گرفته اید تزریق ژل لب مدل روسی را انجام دهید باید به هزینه این اتفاق نیز توجه کاملی داشته باشید. این مدل ژل در حال حاضر با برند های متفاوتی همچون؛ الانسه، ژوویدرم و ... در بازار موجود است. به همین منظور انتخاب نوع برند بر هزینه شما تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر آن موارد دیگر همچون؛ میزان سی سی مورد نیاز تزریق، اجرت کار پزشک، موقعیت جغرافیایی، تعداد جلسات مورد نیاز، ترمیم و ... می تواند با کاهش یا افزایش قیمت برای مراجعه کنندگان محترم همراه باشد.

 از یاد نبرید که شما می توانید برای اطلاع از هزینه ژل لب روسی و دریافت مشاوره برای پاسخ مناسب دیگر سوال های خود، همه روزه از طریق راه های ارتباطی با این مجموعه تماس برقرار نموده و از کارشناسان ما جواب مناسبی دریافت نمایید. این مجموعه مفتخر است با ارائه بهترین متد روز دنیا و بهره مندی از کادری مجرب و متعهد همراه شما در این عملکرد زیبایی باشد.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب مدل روسی

اگر قرار است تزریق ژل لب انجام دهید، لازم است نکات مهمی قبل و بعد از این تزریق را برای خود پیاده سازی کنید تا از نتیجه بسیار مناسبی برخوردار شوید. به طور کلی اقدامات ضروری قبل و بعد از تزریق ژل لب مدل روسی عبارتند از:

  • در قدم اول لازم است مصرف داروهای رقیق کننده خون را از دو هفته قبل از تزریق ژل قطع کرده و تا دو هفته بعد از تزریق نیز آغاز نکنید.
  • در صورتی که در حال مصرف دارویی خاص هستید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر برایتان دارو، کرم، بالم لب و ... توسط پزشک تجویز می شود در زمان مقرر مصرف کنید.
  • از مصرف غذاهای داغ، سخت که نیاز به جویدن دارد تا یک هفته پرهیز کنید.
  • پیشنهاد می شود در هفته اول مایعات را با نی و خنک بنوشید.
  • مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات را از دو هفته قبل از تزریق قطع نموده و تا پایان دوره نقاهت آغاز نکنید.
  • از غذاهای فست فودی، پر نمک، چرب و ... در این ایام استفاده نکنید. پیشنهاد می شود یک رژیم غذایی سالم سرشار از سبزیجات، کربوهیدرات ها، پروتئین، ویتامین و ... داشته باشید.
  • هرگز لب های خود را ماساژ ندهید. وارسی و دستکاری سبب از بین رفتن و حرکت کردن ژل بر روی لب های شما می شود.
  • پس از تزریق می توانید از کمپرس آب سرد و یخ به جهت کاهش تورم خود استفاده کنید. فقط مراقب باشید که لب های شما بی حس است و ممکن است متوجه زمان مورد نیاز مصرف نشوید و بروز عوارض جانبی برایتان رخ دهد.
  • در صورت مشاهده هرگونه عوارض متفاوت سریعا با پزشک خود ارتباط گرفته و طبق دستور او پیش بروید.
  • مشاوره ابتدایی قبل از تزریق را جدی گرفته و تمام نکاتی که به شما توسط پزشک گوشزد می شود را به خوبی رعایت نمایید.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل تزریق ژل لب مدل روسی پرداخته شود. اکنون شما با توجه به دانستن مزایا، معایب و ... در این تزریق می توانید برای انجام این عملکرد زیبایی به کلینیک زیبایی آفتابتهران مراجعه نمایید.

همچنین این مرکز مفتخر است خدمات دیگر زیبایی در زمینه؛ هایفوتراپی، میکرونیدلینگ، مزوتراپی، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت، تزریق ژل و بوتاکس، پروفایلو، پلاسما جت و ... را با استفاده از بهترین متد روز دنیا برای شما مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان زیبایی ارائه دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB