آشنایی با بهترین برندهای بوتاکس

29 تیر ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

آشنایی با بهترین برندهای بوتاکس به شما کمک می کند تا در انتخاب مناسب ترین مارک برای تزریق خود تصمیم گیری صحیحی انجام دهید. تزریق بوتاکس به افراد این امکان را می دهد تا از چین و چروک های خود راحت شده و جوانسازی پوست خود را مجدد بازیابند. به همین منظور اهمیت دارد تا با انواع برندهای این محصول آشنا شده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در برخی مواقع افراد با تزریق بوتاکس مشکلی ندارند بلکه برند انتخابی سبب حساسیت و بروز عفونت در آن ها می شود. به همین منظور در این مقاله با کلینیک پوست غرب تهران همراه شوید تا اطلاعات جامع و کاملی را بدست آورید. پس از آن می  توانید برای تزریق بوتاکس در محل مورد نظر خود و درمان آن ناحیه، برند تحقیق شده خود را استفاده نموده و با رضایت خاطر کاملی مواجه شوید. با ما همراه باشید...

بهترین برند بوتاکس

بوتاکس و مزایای آن

قبل از آن که با بهترین برندهای بوتاکس آشنا شوید لازم است اندکی در مورد این ماده جادویی و مزایای آن بدانید. در حقیقت سم بوتولینوم حاضر در ماده بوتاکس با تزریق به عضله مورد نظر سبب فلج شدن آن ناحیه شده و سبب بهبود و درمان آن منطقه می شود.

ابدا فکر نکنید که عضلات مورد نظر تا پایان عمر دچار فلج شدن استاتیک می شوند. خیر، پس از تزریق این ماده با تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین در صدد احیای آن عضله یا عضلات می شود. نکته حائز اهمیت آن جاست که کلاژن سازی سبب جوانسازی پوست می شود.

از مزایای ویژه تزریق بوتاکس می توان به؛ درمان چین و چروک ها، رفع خط اخم، خنده، پنجه کلاغی، رفع افتادگی شل شدگی پوست، درمان میگرن و تعریق کف دست، بهبود گودی زیر چشم و ... اشاره کرد. این ماده جادویی تقریبا بدون عارضه است مگر این که برند انتخابی شما سبب حساسیت پوستی، تورم، قرمزی، التهاب و ... شود. به طور کلی اگر از بهترین برندهای بوتاکس برای درمان خود استفاده کنید نتایج ماندگار تری را دریافت خواهید نمود که سبب رضایت خاطر شما می شود.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

پلکسر بهتر است یا بوتاکس

خوابیدن بعد از بوتاکس

بوتاکس چیست و چگونه انجام می شود

بهترین برندهای بوتاکس

حال که با تزریق بوتاکس و مزایای آن آشنا شدید وقت آن است تا از بهترین برندهای بوتاکس و مارک های مناسب حاضر در بازار امروز بیشتر بدانید. در واقع برند بوتاکس نام اولین محصول از سم بوتولینوم بود که امروزه این محصول عمدتا با همان نام، برند اول در میان افراد شناخته شده است.

در حال حاضر برندهای بوتاکسی که در ایران وجود دارد و در رده بهترین ها قرار گرفته است شامل، دیسپورت، مصپورت، زئومین، نورونوکس، آزالور، کنیتوکس، درماتوکس و ... می باشد. به همین منظور در این بخش سعی داریم به معرفی کامل هر کدام به همراه مزایا و میزان ماندگاری آن ها بپردازیم.

برند دیسپورت dysport

یکی از بهترین برندهای بوتاکس که امروزه در ایران علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است، دیسپورت است. این محصول که ساخت کشور انگلستان می باشد مناسب ترین انتخاب برای درمان خط اخم بین دو ابرو می باشد. زیرا به خوبی می تواند اثر بخشی ویژه ای داشته و در درمان موثر واقع شود.

از ماندگاری برند بوتاکس دیسپورت می توان به 3 تا 6 ماه کامل با توجه به رعایت نکات و مراقبت های مهم فرد اشاره کرد. ارائه ظاهر طبیعی برای افرادی که این برند را انتخاب کرده اند به علت کوچک بودن مولکول های بوتولینوم موثرتر واقع شده است. این محصول سرعت پاسخ سریعی داشته و به نظر بسیاری از افراد یکی از بهترین مارک های بوتاکس می باشد.

برند دسپورت بوتاکسبرند دسپورت بوتاکس

برند مصپورت

اتفاق ویژه ای در این صنعت رخ داده است، حضور یک برند ایرانی و موفق به نام مصپورت است. این محصول ه در حال رقابت با نمونه های خارجی می باشد می تواند برای درمان خطوط چهره علی الخصوص خط اخم میان دو ابرو بهترین تاثیر را داشته باشد. این محصول علاوه بر دریافت تاییدیه های لازم از سازمان غذا و دارو در حال صادر شدن به دیگر کشورهای آسیایی می باشد. موفقیت ویژه این ماده به علت وجود بوتولینوم نوع A و پروتئین هماگلوتین می باشد. این برند نیز ماندگاری بین 3 تا 6 ماه با توجه به برخوردهای مراقبتی افراد مورد استفاده دارد.

برند مصپورت بوتاکسبرند مصپورت بوتاکس

برند زئومین

یکی از مطرح ترین و بهترین برندهای بوتاکس که در ایران نیز یافت می شود، زئومین است. این محصول که ساخت کشور آلمان است از هیچ پروتئینی تشکیل نشده است به همین منظور بدن پذیرش آسان تری برای مقابله با آن را دارد. این محصول اما برای جوانسازی پوست یک انتخاب موثر است و در کنار آن می تواند خطوط چهره، خط اخم و ... را به خوبی بهبود دهد.

یک علتی که پزشکان بسیار برای استفاده از آن علاقه مند هستند، عدم نیاز به استفاده از این محصول در شرایط دمایی و نگهداری خاص است. زیرا که دو برند قبلی باید در یک شرایط مشخص دمایی حفظ شود تا سالم باقی بماند. به همین منظور زئومین مورد توجه قرار گرفته است.  ماندگاری آن اما برای متقاضیان زیبایی مانند بقیه تا همان 6 ماه است و پس از آن می توانید برای حفظ اثر، تزریق آن را تمدید کنید.

برند کره ای نورونوکس neuronox

این برند بیشتر از آن که با نام خود شناخته شود در بازار به نام کشور خود شناسایی شده است. نورونوکس یکی دیگر بهترین برندهای بوتاکس است که افراد برای درمان از آن بهره مند می شوند. این محصول همانند دیگر برند ها از ماندگاری 6 ماهه برخوردار است.  همچنین از آن می توان برای رفع چین و چروک ها به صورت گسترده بهره مند شد. لازم است بدانید که این برند نیز دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو می باشد.

برند کره ای بوتاکس نورونوکس neuronoxبرند کره ای بوتاکس نورونوکس neuronox

برند آزالور

جالب است بدانید که شرکت تولید کننده دیسپورت اقدام به تولید یکی دیگر از بهترین برندهای بوتاکس نموده است. برند آزالور با مزیت هایی همچون؛ حجم تزریق پایین تر، باقی ماندن در عضلات و ... توانست رقیب سرسختی برای برند بوتاکس باشد. این محصول ماندگاری حدود 4 تا 6 ماه داشته و افراد می توانند در از آن به علت عوارض کمتری که دارد به خوبی بهره مند شوند.

برند کنیتوکس

قطعا در بستری که تمام دنیا در حال رقابت برای محصولات خود هستند نام کشورهای کانادایی نیز باید زبانزد خاص و عام می شد. تولید برند کنیتوکس با مزایای ویژه ای که در بر دارد توانست صحبت تازه ای در این عرصه باشد. این محصول می تواند در درمان چین و چروک های وسیع پیشانی موثر واقع شده و بهترین نتایج را برای افراد به ارمغان آورد. ماندگاری آن نیز با توجه به برخورد صحیح مصرف کنندگان همچون دیگر برند ها می تواند افزایش یا کاهش پیدا کند.

برند درماتوکس

برند درماتوکس نیز یکی دیگر از بهترین برندهای بوتاکس حاضر در بازار جهانی می باشد. این محصول که اصالت فرانسوی دارد می تواند در درمان چین و چروک ها و خطوط صورت اثربخشی مناسبی داشته باشد. این محصول نیز مانند سایر موارد از ماندگاری مشابه ای برخوردار است. به طور کلی عوارض زیادی نداشته و در شرایط نادر می توان به تورم، قرمزی و ... اشاره کرد. البته که همه ما می دانیم انتخاب یک کلینیک و مرکز معتبر پوستی می تواند مهم ترین اثرا را در مشاهده نتیجه برای افراد به ارمغان آورد.

شناسایی بهترین برندهای بوتاکس از موارد تقلبی

اکنون که اطلاعات کاملی از بهترین برندهای بوتاکس بدست آوردید، وقت آن است تا با با دانستن چند نکته مهم برای شناسایی اصل و تقلبی بیشتر آشنا شوید. به طور کلی اگر بخواهیم به چند نکته مهم جهت شناسایی توجه کنیم می توان به مواردی که ذیل گفته شده است اشاره نمود. همچون؛

  • دانستن نام های انواع برندهای موفق بوتاکس و تحقیق در مورد آن
  • هزینه مشخص آن
  • داشتن هولوگرام معتبر بر روی بطری و شیشه های ماده بوتاکس برند مورد نظر
  • مراجعه به کلینیک معتبر و دارای شرایط استاندارد

در صورتی که موارد بالا همه به درستی رعایت شود شما می توانید با امنیت خاطر تزریق بوتاکس را در مرکز مورد نظر خود انجام داده و از بروز هرگونه عوارض احتمالی ناگوار جلوگیری کنید.

قیمت بهترین مارک بوتاکس

در حالی که از بهترین برندهای بوتاکس با خبر هستید ممکن است تمایل به دانستن هزینه مورد نظر آن نیز داشته باشید. لازم است بدانید که قیمت بهترین مارک بوتاکس معمولا به عوامل متعددی بستگی دارد. زیرا که علاوه بر هزینه بوتاکس و برند انتخابی شما، اجرت کار پزشک، موقعیت جغرافیایی، حجم مصرفی و تعداد جلسات تزریق می تواند سبب کاهش یا افزایش قیمت برای افراد شود.

از یاد نبرید که مراجعه به یک مرکز معتبر و دریافت خدمات استاندارد مهم ترین گزینه برای حفظ سلامتی شماست. پس هرگز خود را درگیر تبلیغات و شایعات بی پایه و اساس نکنید. از یاد نبرید که همه روزه می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم را از کارشناسان متبحر و متعهد این مرکز به خوبی دریافت نمایید. قطعا بعد از آن می توانید بهترین مارک را برای تزریق بوتاکس انتخاب نموده و از رضایت خاطر کاملی برخوردار شوید.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل بهترین برندهای بوتاکس پرداخته شود. اکنون شما اطلاعات کامل و جامعی از این موضوع در اختیار دارید. کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران نیز مفتخر است تزریق بوتاکس را با ارائه بهترین متد روز دنیا برای شما انجام داده و سبب رضایتمندی مراجعه کنندگان محترم شود.

از یاد نبرید که در این مجموعه می توانید از خدمات دیگری همچون؛ زاویه سازی صورت، هایفوتراپی، مزوتراپی، کربوکسی تراپی، لیزر موهای زائد، پلاسما جت، تزریق ژل و فیلر، پروفایلو، میکرونیدلینگ و ... به خوبی بهره مند شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB