تفاوت مزوتراپی و پروفایلو در چیست؟

30 تیر ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

دانستن تفاوت مزوتراپی و پروفایلو به افراد امکان این را می دهد در صورت تمایل برای استفاده از هر کدام با توجه به مشکل خود بهترین روش را برگزینند. به همین منظور لازم است اطلاعات کاملی از هر کدام را در اختیار داشته باشید. دانستن مزایا و معایب هر روش به شما کمک شایانی می کند تا بهترین راه را انتخاب کنید.

در برخی موارد انجام مزوتراپی به افراد پیشنهاد می شود و در سایر موارد انجام پروفایلو یک اقدام موثر برای مراجعه کنندگان می باشد. در این مقاله با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را از تفاوت های این دو روش بدست آورید.

تفاوت مزوتراپی و پروفایلو چیستتفاوت مزوتراپی و پروفایلو چیست

مزوتراپی چیست؟

با رشد صنعت پزشکی و روی کار آمدن اقدامات زیبایی افراد امکان انجام درمان های متفاوت و رفع بسیاری از مشکلات را پیدا نمودند. مزوتراپی نیز یکی از بهترین اقداماتی بود که به سرعت جایگاه خود را صنعت زیبایی و درمان بدست آورد.

مواد تشکیل دهنده مزوتراپی که شامل کوکتل هایی از ویتامین ها، مواد مغذی، هیالورونیک اسید و ... بود به افراد این امکان را داد تا بتوانند برای درمان خود از این روش استفاده کند. در حقیقت این عملکرد زیبایی با ساخت کلاژن و تولید الاستین سبب کلاژن سازی در قسمت مورد نظر برای فرد می شود. به همین منظور می تواند بهترین انتخاب برای رفع مشکلات و نواقص ظاهری باشد.

ژل پروفایلو چیست؟

یک محصول جادویی که توانست بازار را در دستان خود بگیرد، ژل پروفایلو بود. با روی کار آمدن این ژل موثر در صنعت زیبایی افراد بسیار زیادی برای رفع چین چروک ها و دستیابی به زیبایی و جوانی برای استفاده از آن پیش قدم شدند. این ژل که سبب آبرسانی و سفت شدن پوست می شد در نهایت جوانسازی را برای افراد به ارمغان آورد.

در نهایت با مشاهده نتایج موثر آن متقاضیان بسیار زیادی برای استفاده از این تجربه اقدام نمودند. این ژل که با هیدراته کردن پوست توانسته بود نواقص ظاهری را در مصرف کنندگان خود تا حد بسیار زیادی بهبود دهد امروزه یکی از معتبرترین روش هایی است که توسط پزشکان زیبایی به مراجعه کنندگان پیشنهاد می شود.

آخرین اخبار و مطالب تکمیلی را در این بخش دنبال نمایید

هیر فیلر

ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو

تفاوت ژل پروفایلو با ژل های فیلر

تفاوت مزوتراپی و پروفایلو از نظر کاربرد و مزایا

اگر قرار باشد این دو عملکرد زیبایی را از منظر کاربرد هایشان بررسی کنید باید به توانایی هر دو توجه کنید. به طور کلی لازم است بدانید که اگر به دنبال جوانسازی قطعی پوست به همراه لیفت صورت هستید، تزریق ژل پروفایلو مناسب شما می باشد.

زیرا با یک ترکیب کاملا طبیعی مواجه هستید که اثرات مفید بسیاری برای بدن متقاضی در بر دارد. اما اگر قرار است برای درمان چین چروک ها، رفع آکنه و جوش، بهبود آسیب های پوستی، ترک های ناشی از چاقی و حاملگی، رفع تیرگی و پف زیر چشم، از بین بردن غبغب و ... اقدام کنید بدون شک استفاده از مزوتراپی به شما پیشنهاد می شود. زیرا این عملکرد زیبایی با توجه به آمار دقیقی که در اختیار دارد می تواند به نحو احسن بهترین درمان را برای فرد انجام داده و سبب رضایت خاطر مراجعه کنندگان خود شود.

کاربردهای مزوتراپی و ژل پروفایلوکاربردهای مزوتراپی و ژل پروفایلو

تفاوت مزوتراپی و پروفایلو از نظر ماندگاری

اگر بخواهید از بستر ماندگاری این دو روش را با هم مقایسه کنید لازم است ابتدا به یک نکته مهم توجه کنید. هر اقدام زیبایی نیازمند مراقبت و برخورد صحیح است تا بهترین ماندگاری را برای فرد به ارمغان آورد. به طور کلی اما ماندگاری مزوتراپی بیشتر از ژل پروفایلو می باشد.

ژل پروفایلو تنها 6 ماه مدت زمان ماندگاری دارد اما مزوتراپی در صورتی که با رعایت اصول صحیح روتین پوستی مناسب در قسمت مشخص با آن برخورد شود می تواند به مدت 1 سال کامل برای فرد نتیجه بخش باشد. بعد از آن نیز افراد با انتخاب هر یک از روش های فوق می توانند اثر کار خود را مجدد تمدید نموده و برای ماندگاری دائمی آن بکوشند.

تفاوت مزوتراپی و پروفایلو از نظر سن

یک مسئله مهم که سبب می شود افراد انتخاب درستی داشته باشند بررسی کاندیدای صحیح استفاده از مزوتراپی و پروفایلو می باشد؛ مسئله سن مراجعه کنندگان است. افرادی که می خواهند جوانسازی و لیفت صورت خود را با استفاده از تزریق ژل پروفایلو انجام دهند لازم است حتما بالای 30 سال کامل سن داشته باشند.

برای انجام مزوتراپی اما می توانند از سنین 25 سالگی به بعد برای استفاده از این عملکرد زیبایی و درمانی موثر اقدام کنند. در نظر داشتن سن مناسب برای روش انتخابی موثر می تواند سبب بروز مزایا و معایب خاص خود باشد. پس توجه به این نکته برای مراجعه کنندگان حائز اهمیت است.

تفاوت ژل پروفایلو با مزوتراپیتفاوت ژل پروفایلو با مزوتراپی

عوارض مزوتراپی و پروفایلو

برای آن که این دو روش را از بستر عوارض مقایسه کنید لازم است به یک مسئله مهم نیز توجه کنید. این که شما تصمیم می گیرید اقدامات مورد نظر خود را در کدام مرکز و کلینیک زیبایی و سلامتی انجام دهید خود می تواند سبب بروز عوارض یا عدم رخداد آن می شود.

به طور کلی عوارض اصلی که می تواند مزوتراپی را برای فرد دستخوش تغییرات قرار دهد، بروز خارش، قرمزی، التهاب، حساسیت به مواد تزریقی و ... می باشد. اما برای ژل پروفایلو می توان به عدم داشتن عوارض و یا موارد نادری همچون؛ بروز قرمزی، سوزن سوزن شدن پوست و ... اشاره کرد.

در حقیقت لازم است بدانید که پروفایلو چون عینا هیالورونیک اسید است که به فرد تزریق می شود تقریبا فاقد عوارض است. اما در مزوتراپی اسید هیالورونیک را به همراه سایر مواد به ناحیه مورد نظر تزریق می شود که ممکن است عارضه هایی ناچیز برای افراد و مراجعه کنندگان خود در بر داشته باشد. به همین منظور انتخاب دقیق یک مرکز معتبر می تواند مانع از بروز هرگونه اتفاق ناگواری برای شما شود. گ

قیمت مزوتراپی و پروفایلو

اگر قرار است بین مزوتراپی و پروفایلو یک گزینه را برگزینید باید به هزینه انجام آن نیز توجه داشته باشید. از یاد نبرید که در شرایط متفاوت بروز اتفاقات متعدد سبب افزایش یا کاهش هزینه برای شما خواهد شد. برای مثال؛ اجرت کار پزشک، برند محصول انتخابی، موقعیت جغرافیایی مطب و ... می تواند سبب بروز نتایج متفاوت برای فرد شود.

به طور کلی تفاوت مزوتراپی و پروفایلو از نظر اختلاف قیمت بسیار مشهود است. تا جایی که ژل پروفایلو با هزینه های بسیار بالاتری بر خلاف مزوتراپی برای مراجعه کنندگان تجویز و تزریق می شود. شما می توانید در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی از این موضوع بدست آورده و با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را برگزینید.

البته که لازم به ذکر است متقاضیان محترم می توانند همه روزه از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم را از کارشناسان متبحر ما دریافت نمایند.

قیمت مزوتراپی و پروفایلوقیمت مزوتراپی و پروفایلو

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل تفاوت مزوتراپی و پروفایلو پرداخته شود. اکنون شما هدف خود را می شناسید و می دانید کدام روش می تواند یک درمان موثر برای شما باشد. کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مفتخر است شما را در انجام هر یک از روش های درمانی فوق با استفاده جدید ترین متد روز دنیا همراهی نماید.

علاوه بر آن از یاد نبرید که در این مرکز سلامتی می توانید از خدمات دیگر همچون؛ هایفوتراپی، تزریق ژل و بوتاکس، لیزر موهای زائد، میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت و فک، پلاسما جت و ... نیز به خوبی بهره مند گردید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB