مزایای تزریق ژل به زیر چشم

28 خرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

مزایای تزریق ژل به زیر چشم به افراد کمک می کند تا زیبایی از دست رفته شان به درستی باز گردد. چشم ها مهم ترین نقطه بر روی صورت هستند. به همین منظور لازم است تا با داشتن زیبایی و سلامت کامل در حفظ آن ها کوشا باشید.

گودی زیر چشم، سیاهی اطراف آن به همراه چین و چروک های ریز و درشت مانع از داشتن یک زیبایی منحصر بفرد در افراد می شود. در این مقاله با کلینیک پوست غرب تهران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از مزایای این تزریق ژل بدست آورید. با دانستن مزایا و معایب می توانید شما هم از کاربرد های ویژه این عملکرد زیبایی بهره مند شده و اعتماد به نفس بیشتری بدست آورید. با ما همراه باشید.

تزریق ژل و فیلر به زیر چشمتزریق ژل و فیلر به زیر چشم

تزریق ژل به زیر چشم چیست؟

با پیشرفت صنعت پزشکی و زیبایی عملکرد های بسیاری برای درمان مشکلات پوستی پدید آمد. تا آن جا که با تزریق انواع ژل افراد توانستند درمان های متفاوتی را تجربه و چهره دلخواه خود را بدست آورند. اثرات مثبت مزایای تزریق ژل به زیر چشم سبب شد تا مراجعه کنندگان بسیاری، روزانه به کلینیک های پوستی و مراکز سلامتی مراجعه کرده و این اقدام را انجام دهند. زیرا که ژل ها توانستند به طور جادویی سبب رفع خطوط ایجاد شده، چین و چروک ها، گودی و سیاهی چشم شوند.

علاوه بر آن این ژل ها با افزایش خون رسانی توانستند سبب تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین نیز شوند. پس از آن جوانسازی پوست به طور ویژه ای رقم زده شد. به همین علت عمدتا افراد بسیار زیادی ترجیح می دهند به جای روش های طاقت فرسا و پر هزینه این عملکرد زیبایی را تجربه و از مشاهده نتیجه آن لذت ببرند.

مزایای تزریق ژل به زیر چشم

اکنون که از نوع این عملکرد با خبر هستید لازم است تا با مزایای ویژه آن نیز بیشتر آشنا شده و شما هم در صورت تمایل برای انجام این روش درمانی اقدام کنید. این مزایا به شرح ذیل خدمت شما ارائه شده است.

رفع گودی زیر چشم

عمدتا در اولین مرحله افراد برای رفع گودی زیر چشم از درمان ژل و بوتاکس استفاده می کنند. ژل ها به علت آن که از مواد طبیعی و معدنی هم راستا با سلامت بدن، تهیه شده اند می توانند بهترین انتخاب برای رفع گودی زیر چشم شما باشند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کاربرد تزریق مزوژل در لاغری

لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل

زاویه سازی صورت با تزریق ژل یا تزریق چربی

رفع خط اشک و خطوط ایجاد شده

خط اشک معمولا از خارجی ترین نقطه چشم تا زیر گونه ها شکل می گیرد. به همین منظور پس از گذر زمان در برخی از افراد رد جای آن به طور کاملی قابل مشاهده است. مزایای تزریق ژل به زیر چشم در این شرایط نیز به کمک افراد آمده و سبب رفع آن می شود. علاوه بر آن شما می توانید با این تزریق سایر خطوط ایجاد شده همچون پنجه کلاغی و... را نیز  به خوبی درمان کنید.

درمان چین و چروک های اطراف چشم

امروزه بانوان و آقایان به دنبال درمان چین و چروک های اطراف چشم هستند. برای رفع آن معمولا روش های متعددی در مراکز پوستی به افراد پیشنهاد می شود. یکی از بهترین درمان ها همین تزریق ژل می باشد. زیرا با کمترین تهاجم و تقریبا بدون خونریزی می تواند درمان موثری را برای فرد رقم بزند.

بهبود سیاهی زیر چشم

یکی از مهم ترین مزایای تزریق ژل به زیر چشم برای رفع سیاهی آن است. البته که قبل از آن باید به طور کامل متوجه علت این سیاهی بشوید. برای مثال معمولا در خانم ها به علت کم خونی و مشکلاتی از این قبیل این مشکل رخ می دهد. به همین منظور می توانید علاوه بر تزریق ژل از درمان دارویی نیز همزمان بهره مند شوید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

مزایای تزریق ژل زیر چشممزایای تزریق ژل زیر چشم

جوانسازی پوست

در تمام عملکرد های زیبایی یکی از مهم ترین گزینه هایی که برای متقاضیان رخ می دهد، جوانسازی پوست است. از یاد نبرید که امکان جوانسازی پوست در کنار درمان مشکل شما رقم زده می شود و در حقیقت شما با یک تیر چند نشان می زنید.

حجیم شدن اطراف چشم و ایجاد شادابی

از مزایای تزریق ژل به زیر چشم می توان به حجم گرفتن اطراف آن و ایجاد شادابی و نشاط اشاره کرد. از یاد نبرید که چشم ها مهم ترین گزینه ارتباطی شما با مخاطبانتان است. پس زیبایی آن ها از اهمیت ویژه ای برای شما برخوردار می باشد.

عدم داشتن دوره نقاهت

یکی از بهترین مزیت های تزریق ژل برای متقاضیان، عدم داشتن دوره نقاهت و مصرف دارویی خاص است. فقط ممکن است توسط پزشک کرم یا شوینده خاصی به شما داده شود تا در مشاهده نتیجه برایتان موثر باشد.

مشاهده نتیجه آنی

در صورتی که تزریق ژل به زیر چشم را انجام دادید منتظر مشاهده نتیجه آن به صورت آنی باشید. زیرا این ماده جادویی با قدرت بالا در لحظه اثر کرده و زیبایی شما را مجدد به ارمغان می آورد.

از بین بردن پف دور چشم

اگر شما هم از داشتن پف دور چشم رنج می برید و این مشکل سبب کوچک نشان داده شدن چشم هایتان شده است، می توانید از مزایای تزریق ژل زیر چشم پلک بهره مند شده و یک درمان قطعی و ماندگار را تجربه کنید.

ماندگاری تزریق ژل زیر چشم

یکی از مهم ترین مزایای تزریق ژل به زیر چشم را می توان ماندگاری مناسب آن دانست. زیرا این عملکرد درمانی در صورت رعایت اقدامات صحیح و عدم استفاده از شرایط نادرست می تواند 6 تا 9 ماه برای فرد ماندگاری داشته و پس از آن با تمدید تزریق خود مدت زمان ماندگاری را به طور طبیعی افزایش دهد.

بهبود طبیعی صورت

انواع ژل هایی که این روزها برای افراد تزریق می شود عمدتا از مواد طبیعی، معدنی، هیالورونیک اسید و ... می باشد. از یاد نبرید که اسید هیالورونیک به علت آن که در بدن فرد وجود دارد سبب افزایش آب رسانی به پوست شده و در نهایت به طور طبیعی نتیجه نهایی را در اختیار مراجعه کنندگان می گذارد.

کاربردها و مزایای تزریق ژل زیر چشمکاربردها و مزایای تزریق ژل زیر چشم

قیمت مزایای تزریق ژل به زیر چشم

اکنون شما اطلاعات کاملی از مزایای تزریق ژل زیر چشم بدست آوردید و می دانید که فواید بسیاری برای افراد دارد. حال شما می توانید با مراجعه به یک کلینیک پوستی معتبر برای انجام آن اقدام کنید. از یاد نبرید که قیمت مزایای تزریق ژل به زیر چشم به عوامل متعددی همچون؛ جلسات متعدد مورد نیاز، تعداد ناحیه انتخابی، اجرت کار پزشک، ژل انتخابی و برند آن، موقعیت جغرافیایی و ... می تواند تاثیرات متفاوتی در افزایش یا کاهش قیمت شما دارد.

عوارض تزریق ژل به زیر چشم

بهتر است اکنون که به توضیح جامع و کاملی از مزایای تزریق ژل به زیر چشم پرداخته ایم اندکی از عوارض آن نیز بدانید. در حقیقت این تزریق اگر در مرکز مناسب و با دارا بودن شرایط استاندارد انجام شود، هیچ عارضه ای شما را تهدید نمی کند.

اما اگر در انتخاب مرکز مورد نظر خود تعلل کنید ممکن است معایب متعددی دامن گیر شما شود. از یاد نبرید که شما می توانید با مجموعه ما از طریق راه های ارتباطی تماس برقرار نموده و مشاوره های لازم را در کنار پاسخ کامل به سوالات خود دریافت نمایید. از عوارض کوتاه مدت این اتفاق می توان به کمی قرمزی، تورم و التهاب اشاره کرد که پس از گذر زمان کوتاه به خوبی از بین خواهد رفت.

کلینیک زیبایی آفتابتهران

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل مزایای تزریق ژل به زیر چشم پرداخته شود. اکنون شما از تمام مزیت های ویژه این اتفاق با خبر هستید و می توانید درمان خود را در کلینیک زیبایی آفتابتهران آغاز کنید.

از یاد نبرید که این مجموعه مفتخر است تا اقدامات زیبایی دیگر همچون؛ مزوتراپی، هایفوتراپی، تزریق ژل پروفایلو، لیزر موهای زائد، کربوکسی تراپی، میکرونیدلینگ، زاویه سازی صورت، فک و ... را در اختیار شما قرار دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB