کاندیدای مناسب برای انجام فیشیال صورت چه کسانی هستند

28 خرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

آشنایی با کاندیدای مناسب برای انجام فیشیال به شما کمک می کند تا در صورت داشتن مشکلاتی که در ادامه گفته می شود به سلامت پوست خود توجه بیشتری نموده و برای انجام آن اقدام کنید. همچنین انجام برخی عملکرد های پوستی و استفاده از یک روتین سالم بهترین تجربه را با داشتن پوستی سلامت در اختیار شما خواهد گذاشت. از یاد نبرید که برخی افراد در صورت داشتن عمده ای از مشکلات نمی توانند برای انجام آن اقدام کنند.

همچنین برخی دیگر بهترین گزینه برای مراجعه هستند. در این مقاله با کلینیک آفتاب تهران همراه باشید تا اطلاعات کاملی از کاندیدای مناسب فیشیال صورت بدست آورید. پس از آن خواهید دانست که آیا شما مجاز به انجام فیشیال صورت هستید و یا باید تا زمان بهبودی اندکی صبر پیشه کنید. پس با ما همراه باشید.

فیشیال صورت کاربردها و مزایای آنفیشیال صورت کاربردها و مزایای آن

فیشیال صورت چیست؟

آلودگی هوا، مصرف مواد نامتعبر آرایشی و بهداشتی، استفاده از رژیم غذایی نادرست و ... بر روی سلامت پوست ما اثر کاملا منفی به بار آورده است. به همین منظور لازم است برای درمان و بازیابی طراوت مجدد پوست از روش های مناسب بهره مند شویم.

انجام فیشیال صورت با مراحل کامل به صورت ویژه ای پاکسازی پوست ما را به همراه لایه برداری انجام داده و جوانسازی پوست را با تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین برایمان به همراه دارد. این اقدام زیبایی با انجام چند روش موثر همچون؛ پاکسازی، بخاردهی، استخراج جوش های سر سیاه و کومدون ها، ماساژ صورت، ماسک صورت، تونر، کرم و ضد آفتاب انجام می شود.

دیگر مقالات کلینیک زیبایی آفتابرا در این بخش دنبال نمایید

عوامل موثر در قیمت فیشیال پوست کدامند؟

فیشیال پوست چیست و چه کاربردهایی دارد؟

منظور از شیوه درمانی فیشیال پوست چیست؟

کاندیدای مناسب برای فیشال صورت

برای آن که فیشیال پوست را انجام دهید لازم است تا از شرایط مناسبی بهره مند باشید. در آن صورت از مشاهده بهترین نتیجه بهره مند خواهید شد. در ذیل به معرفی افراد و کیس هایی پرداخته می شود که بهترین کاندیدا برای انجام فیشیال پوست هستند. همچون؛

  • مراجعه کنندگان پاکسازی پوست و علاقه مند به جوانسازی آن
  • کیس های علاقه مند به پیشگیری از پیری زودرس با تحریک کلاژن سازی
  • افراد دچار آکنه و اثرات آن
  • متقاضیان سم زدایی پوست و استخراج رادیکال های آزاد
  • افراد علاقه مند به درمان منافذ پوستی
  • مراجعین درمان افتادگی پوست و لایه برداری آن
  • علاقه مندان درمان جوش های سیاه و آکنه ها
  • درمان موثر برای سیاهی دور چشم
  • آبرسانی پوست و افزایش قدرت جذب مواد معدنی و مغذی
  • بهبود موثر برای استرس افراد و دوری از اضطراب های محیطی
  • افراد دارای خشکی پوست

شما می توانید در صورت داشتن هر یک از مشکلات بالا همه روزه از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل نموده و بهترین مشاوره را از کارشناسان ما دریافت نمایید. همچنین تمام سوالات خود را از منظر این که آیا کاندیدای مناسب برای فیشیال صورت هستید پرسیده و پاسخ مناسبی دریافت کنید.

سن مناسب برای فیشیال صورت

اگر شما هم از کاندیدای مناسب برای فیشیال هستید باید به یک مسئله مهم توجه کنید. سن افراد یک نکته ضروری برای انجام این اقدام درمانی می باشد. از 20 سالگی به بعد لازم است تا فیشال را تجربه کنید. از یاد نبرید که انجام این عملکرد درمانی هر دو ماه یک بار تا سن 25 سالگی پیشنهاد می شود.

پس از آن می توانید به صورت یک روتین در برنامه خود آن را هر یک ماه یک بار پیاده سازی کنید. در این صورت رفع مشکلات پوستی و درمان آکنه ها به خوبی انجام می شود. اگر انجام این روتین برای شما امکان پذیر نیست از یاد نبرید که لازم است حداقل 4 بار در سال آن را انجام دهید. در این صورت بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد.

افراد مناسب برای انجام فیشیال پوستافراد مناسب برای انجام فیشیال پوست

کاندیدای نامناسب برای انجام فیشال صورت

فیشال صورت نیز همچون دیگر اقدامات درمانی لازم است تا در صحت و سلامت پوست برای شما انجام شود. در برخی موارد ممکن است انجام این اقدام برای شما منع شده باشد. در ادامه با افراد منع استفاده از فیشیال صورت بیشتر آشنا می شوید. اگر شما هم جزو آن ها هستید لازم است تا زمان کامل بهبودی صبر پیشه کرده و در بهترین زمان ممکن برای انجام آن اقدام کنید. این گروه شامل افراد ذیل هستند. همچون؛

  • در صورت انجام هر یک از روش ها و عملکرد های زیبایی همچون لیزر، مزونیدلینگ و... شما منع استفاده از فیشال تا پایان دوره نقاهت هستید. قبل از انجام آن از پزشک خود مشاوره های لازم را دریافت نمایید.
  • اگر پوست شما از سوختگی پس از سولاریوم، آفتاب و ... رنج می برد شما نمی توانید تا پایان بهبودی فیشیال پوست را تجربه کنید.
  • اگر دارای حساسیت های پوستی به داروهای متفاوت و کرم ها هستید قبل از انجام فیشیال پوست به پزشک خود اطلاع دهید.
  • در صورتی که دچار بیماری هایی همچون صرع و میگرن هستید لازم است تا پزشک خود را با خبر نموده و طبق دستور او پیش بروید.
  • اگر زخم یا عارضه عفونتی بر روی صورت شما هست اول باید آن را بدرستی درمان کنید.
  • اگر تزریق ژل و بوتاکس نموده اید تا پایان دوره نقاهت شما منع استفاده از روش فیشیال را دارید زیرا سبب راه رفتن ژل بر روی صورت می شود.
  • اگر دوره بارداری خود را سپری می کنید لازم است تا پزشک مورد نظر شما از انجام این اقدام با خبر بوده و تاییدیه لازم را برای استفاده از این روش به شما بدهد. ممکن است قید شود از کرم ها و آبرسان های بدون عوارض برای شما لازم است استفاده شود.
  • اگر دارای بیماری پوستی هستید که لازم است تمام داروها و محصولات درمانی شما بررسی شود، حتما قبل از انجام فیشیال، نظر پزشک را جویا شوید.

افراد نامناسب برای انجام فیشیال پوستافراد نامناسب برای انجام فیشیال پوست

انجام فیشیال صورت در کلینیک زیبایی آفتابتهران

در این مقاله سعی شد به طور کامل به معرفی کاندیدای مناسب برای انجام فیشیال صورت پرداخته شود. اکنون شما می دانید برای چه دسته از افراد این عملکرد درمانی موثر است و چه گروهی نمی توانند آن را انجام داده و یا بهتر است نظر پزشک خود را جویا شوند. کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مفتخر است تا انجام این اقدام زیبایی را در کنار دیگر عملکرد های درمانی همچون:

و ... برای شما ارائه دهد. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB