کاربرد لیزر برای دور چشم چیست

26 خرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

لیزر برای دور چشم این روزها به مراجعه کنندگان کمک می کند تا بتوانند مشکلات ایجاد شده در ناحیه مورد نظر را صیقل داده و درمان موثری برای زیبایی از دست رفته آن قسمت داشته باشند. این درمان که به صورت سرپایی انجام می شود، از بهترین اثرات آن می توان به رفع سیاهی و گودی زیر چشم، از بین بردن چین و چروک ها، مشکلات پوستی قدیمی و ... اشاره کرد.

به همین منظور در این مقاله با کلینیک زیبایی غرب همراه باشید تا جامع ترین اطلاعات را از این سبک درمان بدست آورید. از یاد نبرید که با رشد تکنولوژی، درمان در حوزه زیبایی تبدیل به یک عملکرد روتین و کاربردی شده است. شما هم می توانید با دانستن مزایا و کاربرد های این سبک لیزر دور چشم اقدام نمایید. با ما همراه باشید تا جوان شوید.

مزایا و کاربردهای لیزر دور چشممزایا و کاربردهای لیزر دور چشم

لیزر برای دور چشم

همه ما می دانیم که پوست اطراف دور چشم بسیار نازک و حساس است. به همین منظور اگر اقدام اشتباهی در آن قسمت انجام دهیم ممکن است با عوارض ناگواری همراه باشد. اما فرآیند لیزر می تواند با تابش به سطح زیرین پوست حاشیه چشم سبب تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین شود. به همین علت می تواند بهترین انتخاب برای درمان آن ناحیه باشد. البته از یاد نبرید با تولید کلاژن سازی، جوانسازی پوست نیز به وقوع می پیوندد. در نهایت شما با یک تیر دو نشان زده اید.

کاربرد لیزر برای دور چشم

برای آن که بیشتر از این عملکرد درمانی بدانید تا بتوانید درمان را آغاز کنید، بهتر است در ابتدا بیشتر از کاربردهای لیزر دور چشم اطلاعات کافی داشته باشید. این اشعه معجزه بخش قادر است تا مشکلات و مواردی که در ذیل آمده است را به درستی درمان نموده و سبب رفع مشکل شود. همچون:

  • درمان چروک های پوستی ناحیه مورد نظر
  • بهبود چین ها و خطوط ایجاد شده همچون پنجه کلاغی و ...
  • درمان سیاهی دور چشم
  • رفع گودی ایجاد شده در زیر چشم
  • حداقل رساندن پف پلک
  • سفت کردن پلک های بالا و پایین
  • لایه برداری پوست اطراف چشم ( این مورد که توسط یک دستگاه لیزر دستی انجام می شود، سلول های مرده را توسط گرما از بین برده و سلول های زیرین که جوان هستند و از رشته کلاژن های بیشتری بهره مند هستند روی کار می آیند. به همین علت جوانسازی رخ می دهد.)

پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

آموزش انواع تراپی های پوست و مو

رفع سیاهی و گودی زیر چشم با کربوکسی تراپی

نحوه زاویه سازی صورت گرد و چاق چگونه است؟

لیزر دور چشم چگونه انجام می شود؟

اکنون اگر شما هم تمایل پیدا کردید تا برای درمان مشکلاتی که در بالاتر ذکر شد از اثر جادویی لیزر برای دور چشم استفاده کنید وقت آن است تا از نحوه انجام این عملکرد نیز مطلع باشید. مراحل ذیل برای شما ترتیب رخ می دهد.

  • در ابتدا با مراجعه به یک کلینیک پوستی و مرکز درمانی با پزشک معالج زیبایی خود ملاقات خواهید داشت. سپس در این جلسه تمام وضعیت خود را شرح دهید.
  • اگر دارویی خاص مصرف می کنید یا از مشکلی رنج می برید حتما به پزشک اطلاع داده و طبق نظر او پیش بروید.
  • در روز موعود قبل از حاضر شدن در مطب استحمام نموده و صورت کاملا تمیز به آنجا مراجعه کنید.
  • هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.
  • اگر در نزدیکی جلسه لیزر از روش های لایه برداری استفاده نموده اید یا عملکرد زیبایی خاصی را انجام دادید به پزشک خود اطلاع دهید. ممکن است اقدام انجام شده با عملکرد لیزر درمانی ممانعت داشته باشد.
  • در جلسه مورد نظر، صورت شما پاکسازی می شود.
  • در ابتدا از کرم های بی حسی موضعی برای شما استعمال می شود. این کرم ها به منظور عدم درد برای آستانه های تحمل کمتر می باشد. برخی از افراد درد آن را ناچیز دانسته و این مرحله را انجام نمی دهند.
  • دستگاه لیزر فرکشنال بر روی ناحیه مورد نظر حرکت کرده و آغاز به کار می کند.
  • کارکرد این دستگاه به این گونه است که لیزر co2 به صورت چند پیکسل شده و با ایجاد حداقل آسیب به لایه سطح زیرین پوست تابیده می شود.
  • در نهایت پروسه ترمیم پوست ناحیه مورد نظر انجام شده و کلاژن سازی با تولید الاستین های بیشتر سبب درمان مشکلات و نواقص ظاهری دور چشم شما می شود.

نحوه انجام لیزر برای دور چشمنحوه انجام لیزر برای دور چشم

هزینه لیزر برای دور چشم

این اقدام درمانی با توجه به چند فاکتور مهم دارای قیمت متفاوت است. از یاد نبرید که انتخاب یک مرکز درمانی خوب به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. در نقطه مقابل ممکن است اگر جایی که به آن مراجعه می کنید دارای استاندارد های لازم نباشد سبب بروز عوارض متعددی برای شما بشود.

به طور کلی درگیر تخفیفات جادویی نشوید و تحقیقات لازم را انجام دهید. در این میان موقعیت جغرافیایی، تعداد جلسات، اجرت کار پزشک، حجم کار و ... می تواند سبب افزایش قیمت یا کاهش هزینه شما شود.

مزایای بهترین لیزر برای دور چشم

لیزر دور چشم به شما کمک می کند تا از مزیت های بسیاری بهره مند شوید. سریع و آسان بودن این جلسه درمانی یکی از بهترین مزیت های آن است. افراد می توانند پس از انجام آن به انجام فعالیت روزمره خود بپردازند. غیر تهاجمی و بدون بیهوشی صورت گرفته و تقریبا هیچ خونریزی و دردی مراجعه کننده را تهدید نمی کند. درمان در دوره نقاهت خاصی نداشته و سبب جوانسازی پوست و رفع مشکلات گفته شده می شود.

عوارض لیزر برای دور چشم

انجام این اقدام زیبایی با توجه به تمام کاربرد ها و مزایای گفته شده تقریبا عارضه خاصی را برای فرد به دنبال ندارد. فقط ممکن است پس از انجام آن کمی تورم و قرمزی مشاهده شود. اما متاسفانه اگر اپراتور مورد نظر از تبحر کافی برخوردار نباشد ممکن است، سوختگی، درد و ... در شما ایجاد شود. به همین منظور لازم است تا به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید.

اقدامات ضروری قبل و بعد از انجام لیزر دور چشم

اکنون اطلاعات کامل و مناسبی از این اقدام زیبایی در اختیار دارید. اما لازم است با رعایت تمام نکاتی که در ادامه گفته می شود بهترین نتیجه را دریافت کنید.

  • دو هفته قبل از انجام لیزر در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • حداقل 14 روز قبل از لیزر دور چشم هیچ روش لایه برداری را انجام ندهید.
  • اگر دارویی خاص و یا محصولی همچون کرم های ضروری برای شما تجویز شد، به درستی آن ها مصرف کنید.
  • پس از انجام عملکرد لیزر درمانی در برابر آفتاب حاضر نشوید. در صورت ضرورت از ضد آفتاب های قوی استفاده کنید.
  • می توانید برای درمان التهاب و قرمزی ایجاد شده از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • هرگز محل مورد نظر را وارسی نکرده و از ماساژ، خارش آن قسمت به شدت دوری کنید.
  • در صورت مشاهده هر گونه عارضه غیر طبیعی با پزشک خود ارتباط برقرار کنید.

مزایای لیزر دور چشممزایای لیزر دور چشم

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از کاربرد لیزر برای دور چشم پرداخته شود. اکنون شما از مزایا و نکات ضروری این اقدام با خبر هستید. به همین منظور لازم است تا برای انجام آن به مرکزی معتبر با کادری متعهد و آموزش دیده مراجعه کنید.

کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مفتخر است تا این اقدام زیبایی را با دارا بودن استاندارد های بروز برای شما انجام دهد. همچنین در این مجموعه می توانید از اقدامات دیگر همچون؛ هایفوتراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، زاویه سازی صورت و فک، تزریق بوتاکس و ژل، لیزر موهای زائد و ... بهره مند شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB