فواید انجام میکرودرم ابریژن برای پوست

28 خرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

فواید میکرودرم ابریژن به شما کمک می کند تا درمان خوبی برای داشتن یک پوست سالم را تجربه کنید. اگر شما هم از داشتن لکه های پوستی، آکنه ها، خطوط ریز و درشت، چین و چروک های صورت خود خسته شده اید و روش های درمانی دیگر برایتان کارساز نبوده؛ پیشنهاد ما به شما انجام میکرودرم ابریژن است.

در این میان با کلینیک تهران غرب همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این درمان بدست آورید. از یاد نبرید که با انجام چند جلسه میکرودرم ابریژن می توانید شفافیت پوست خود را بدست آورده و با اعتماد بنفس کامل به زیبایی خود افتخار کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر از مزایا، معایب و نکات مهم میکرودرم ابریژن بدانید.

میکرودرم ابریژن کاربردها و مزایای آنمیکرودرم ابریژن کاربردها و مزایای آن

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن که نسخه پیشرفته همان میکرودرم سابق است به صورت تخصصی تر توسط یک پزشک متخصص و جراح پلاستیک، لایه اول پوست را کنار زده و سبب تحریک کلاژن سازی و ساخت الاستین می شود. در حقیقت در این روش درمانی که به صورت متوالی در چند هفته انجام می شود؛ خراش ها و آسیب های کمی به پوست وارد می شود تا سلول های مرده لایه برداری شده پوست جدید به مرور زمان به وجود آید.

به همین منظور در نهایت با شفافیت پوست جوانسازی شده مواجه خواهید شد. این روش درمانی با توجه به مزایای ویژه خود امروزه می تواند درمان بسیار موفقی برای التهابات و مشکلات پوستی شما باشد. همچنین از یاد نبرید این روش ایمن است اما لازم است توسط یک فرد متخصص و کارآزموده برایتان انجام شود.

عملکرد کلی فواید میکرودرم ابریژن

اکنون که با این اقدام زیبایی آشنا شدید بهتر است از عملکرد ویژه آن که سبب فواید موثری در درمان شما می شود کمی صحبت کرد. این روش درمانی ابدا نیازی به بیهوشی و تزریق نداشته و حدودا با سپری کردن یک ساعت زمان در مطب پزشک مورد نظر شما انجام می شود. این اقدام زیبایی با روش های متنوعی همچون؛ نوک الماس، ابریژن کریستالی و ... صورت می گیرد. در نهایت برای آن که فواید کار بیشتر اثر کند از یک کرم مرطوب کننده برای شما استفاده می شود.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

پلکسر بهتر است یا بوتاکس؟

تفاوت میکرودرم ابریژن با میکرونیدلینگ

تفاوت میکرودرم با میکرودرم ابریژن در چیست؟

فواید میکرودرم ابریژن

این روش غیر تهاجمی که سبب جوانسازی و بهبود پوست می شود امروزه متقاضیان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. زیرا که این عملکرد درمانی مقرون به صرفه بود و در نهایت عمل لایه برداری و لیفتینگ را برای شما انجام می دهد. از یاد نبرید که مکش دستگاه می تواند سبب افزایش خون رسانی و ساخت کلاژن برای شما شود.

این اتفاق به مرور زمان سبب سفت شده پوست شما و بالا کشیده شدن آن یا به اصطلاح همان لیفتینگ صورت می شود. به همین منظور بسیاری از افراد این روش را انتخاب می کنند تا چروک های پوست خود را درمان نموده و از داشتن یک نتیجه دائمی بهره مند شوند.

در ادامه به معرفی مهم ترین فواید میکرودرم ابریژن خواهیم پرداخت تا شما بتوانید یک نتیجه گیری کامل برای درمان پوست خود داشته باشید. البته که از یاد نبرید شما می توانید با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار نموده و پاسخ تمام سوالات خود را به درستی دریافت کنید.

فواید میکرودرم ابریژنفواید میکرودرم ابریژن

از بین بردن منافذ باز پوست

یکی از مهم ترین فواید میکرودرم ابریژن می توان به بسته شدن منافذ باز پوست که سبب تولید چربی می شوند اشاره کرد. این منافذ عمدتا پس از پایان حضور یک جوش بر روی صورت شما به وجود آمده و سبب بروز مشکلات متفاوت می شوند. به همین منظور پزشکان استفاده از روش میکرودرم ابریژن را برای بسته شدن صحیح و اصولی آن پیشنهاد می کنند. در نهایت یک پوست شاداب به شما تحویل داده خواهد شد.

میکرودرم ابریژن برای لک صورت

اگر روش های متفاوت را برای از بین بردن لکه های قدیمی پوستی خود امتحان کرده اید اما نتیجه دلخواهی دریافت نکردید؛ قطعا استفاده از روش میکرودرم ابریژن برای شما بهترین انتخاب است. همچنین اگر صورت شما به دلیل قرار گرفتن در برابر آفتاب و عدم استفاده صحیح از کرم مناسب و ملزومات مصرفی دچار مشکل شده است، می توانید این درمان را برای خود پیاده سازی کنید.

البته که پس از انجام این روش بهتر است از ویتامین C در قالب قرص یا محصولات بهداشتی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در درمان لکه های حاملگی، افزایش سن و ... برای شما به ارمغان آورد. این اتفاق سبب روشن شدن پوست صورت شما نیز خواهد شد.

بهبودی کامل جوش های سر سیاه و سفید

همه ما به علت عدم داشتن یک روتین پوستی صحیح و استفاده از برخی محصولات نامرغوب به همراه تغذیه نادرست عمدتا دارای جوش های سرسیاه و یا سر سفید هستیم. اما خوش خبری آن جاست که میکرودرم ابریژن به شما کمک می کند تا به طور کلی آن ها را نابود کرده و یک درمان موثر را پیش بگیرید. به همین منظور یکی دیگر از فواید میکرودرم ابریژن را می توان نابودی کامل این جوش های اذیت کننده دانست.

جوانسازی پوست

تقریبا مهم ترین دلیلی که همه افراد برای بدست آوردن آن از میکرودرم ابریژن استفاده می کنند دستیابی به جوانسازی پوست است. زیرا که هر یک از مشکلات گفته شده را اگر با این روش درمان کنید در نهایت با پوست شاداب و جوانسازی شده مواجه خواهید شد. به همین منظور، جوانسازی پوست یکی دیگر از فواید میکرودرم ابریژن بوده و با یک تیر چند نشان برای شما می زند.

مزایای انجام میکرودرم ابریژن

علاوه بر موارد بالا که ذکر شد بهتر است از دیگر فواید میکرودرم ابریژن که در افراد مختلف با توجه به مشکل درمان می شود نیز اشاره کرد. همچون:

  • رفع چین و چروک های سطحی و ظریف
  • بهبود جای زخم و اسکار
  • رفع خال ها و ضایعه های قهوه ای رنگی ک بر اثر سن به وجود آمده اند.
  • رفع ناهماهنگی در رنگ و بافت پوست
  • بهبود ملاسما
  • درمان شل شدگی پوست
  • ایجاد لطافت و نرمی پوست

مزایا و کاربردهای میکرودرم ابریژنمزایا و کاربردهای میکرودرم ابریژن

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل فواید میکرودرم ابریژن پرداخته شود. اکنون شما می دانید که این روش درمانی چه مزایا و اهمیت هایی می تواند برای شما داشته باشد. به همین منظور می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آفتابتهران برای انجام آن اقدام نمایید. همچنین این مجموعه مفتخر است عملکرد های دیگر زیبایی همچون؛ کربوکسی تراپی، میکرونیدلینگ، آر اف تراپی، هایفوتراپی، پلاسما جت، تزریق ژل و بوتاکس، لیزر موهای زائد، تزریق ژل پروفایلو و ... را در اختیار شما قرار دهد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB