تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس در چیست

28 خرداد ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس سبب شده تا مراجعه کنندگان محترم پس از آگاهی کامل از نحوه درمان آن بهترین را انتخاب کنند. در حقیقت هر دوی این روش ها به افراد کمک می کند تا مشکلات پوستی از قبیل؛ لکه های پوستی، جای جوش و آکنه، لیفت منطقه مورد نظر و درمان های مهم زیبایی را انجام دهند.

در این مقاله با کلینیک زیبایی غرب همراه باشید تا به طور کامل با تفاوت این دو دستگاه آشنا شوید. شما می توانید بعد از دانستن بهترین راه حل برای درمان خود انتخاب کنید که پلاسما جت مناسب شماست یا ترجیح بر آن است تا از دستگاه پلکسر برای بهبودی مشکل خود استفاده کنید. با ما همراه باشید.

پلاسما جت و پلکسر پلاس و تفاوت هر یکپلاسما جت و پلکسر پلاس و تفاوت هر یک

پلاسما جت چیست؟

قبل از آن که از تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس بدانید لازم است تا با هر کدام به طور کامل آشنا شوید و از عملکرد مثبت آن با خبر باشید. با استفاده از دستگاه پلاسما جت، گاز یونیزه شده بین پوست و اپلیکاتور مخصوص دستگاه و اعمال بار الکترونی بر روی غشا آن باعث تحریک سلول ها و تولید کلاژن سازی می شود.

این دستگاه که از ایمنی کافی برخوردار است در یک جلسه 30 دقیقه ای می تواند عملکرد مثبتی برای متقاضی داشته باشد و درمان مشکل مورد نظر را به نحو احسن انجام دهد. همچنین از یاد نبرید که با توجه به مشکل درمان شما در یک تا سه جلسه انجام می شود.

کاربردهای پلاسما جت چیست؟

اکنون بهتر است از کاربرد های این دستگاه در درمان های متفاوت نیز اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید که در صورت داشتن چه مشکلاتی می توانید از پلاسما جت استفاده کنید. مزایا و کاربردهای دستگاه پلاسما جت عبارت است از:

  • درمان جای جوش
  • بهبودی رد بخیه و ترک های پوستی
  • لیفت صورت، بینی و ...
  • جوانسازی پوست
  • حذف خط اخم، خط خنده، خطوط پیشانی و ...
  • از بین بردن زگیل تناسلی
  • درمان جای زخم و التهابات پوستی
  • حذف خالکوبی های قدیمی

پلاسما جت کاربردها و مزایای آنپلاسما جت کاربردها و مزایای آن

پلکسر پلاس چیست؟

اکنون بهتر است کمی از این دستگاه نیز بدانید تا بیشتر متوجه تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس بشوید. یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست، استفاده از متد درمانی پلکسر پلاس است. زیرا علاوه بر جوانسازی سبب رفع خطوط چهره و حذف چین و چروک های پوست می شود. همچنین استفاده از این عملکرد درمانی و زیبایی، قیمت مناسبی داشته و به درستی نتیجه کامل را برای افراد به ارمغان خواهد آورد.

در حقیقت پلکسر یک روش غیر تهاجمی برای درمان پوست های چروکیده و ترمیم آن است. به همین علت از این روش تحت عنوان جراحی نرم یاد می شود و بهترین جایگزین به نسبت جراحی پلک، لیفت گردن و صورت، بهبود جای زخم و ... است و دوره درمان و مشاهده نهایی نتیجه آن 2 تا 4 هفته می باشد.

مزایای پلکسر پلاس

این جراحی نرم که امروزه توسط علاقه مندان بسیاری مورد توجه قرار گرفته است از مزایای بسیاری نیز برخوردار است. به همین علت این مزایا سبب تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس شده است. از جمله کاربرد های پلکسر پلاس می توان به موارد ذیل اشاره کرد. همچون:

  • قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن همچون: صورت، گردن، دست، پا، بازو، غبغب و ...
  • از بین بردن خال های گوشتی
  • بهبود چین و چروک ها
  • رفع خطوط پیشانی، خط اخم، پنجه کلاغی و ...
  • درمان ترک های پوستی
  • رفع لکه های افزایش سن و بارداری
  • درمان 15 بیماری چشمی
  • رفع آکنه و اسکار
  • کاهش تیرگی لابیا
  • لابیاپلاستی
  • کوچک نمودن بینی گوشتی
  • درمان کیست های پلاک
  • حذف پوست های اضافی
  • جایگزین مناسب بلفاروپلاستی
  • برطرف نمودن ضایعات پوستی
  • جوانسازی پوست

پلکسر پلاس کاربردها و مزایای آنپلکسر پلاس کاربردها و مزایای آن

تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس

به طور کلی اگر بخواهیم یک نتیجه گیری کامل از تفاوت این دو روش داشته باشیم لازم است بدانید به علت نزدیکی دستگاه به پوست در پلاسما جت و عدم کنترل انرژی ساطع شده، آسیب های پوستی بیشتر در آن رخ می دهد. اما حرارت حاضر در پلکسر قابل کنترل بوده و آسیبی برای فرد ندارد.

تا آن جا که کلاژن سازی و تولید الاستین توسط پلکسر پلاس برای مراجعه کننده در ناحیه درمان نیز رخ می دهد که در نهایت منجر به جوانسازی پوست می شود. البته که لازم است بدانید پلاسما جت دارای الکترود بازگشتی نیز می باشد که می تواند جریان وارد شده را از بدن خارج کند.

 همچنین از یاد نبرید که به علت فاصله کمتر نوک دستگاه پلکسر پلاس با پوست، امکان دقت بالا فراهم بوده و قابل کنترل است. که این مورد در پلاسما جت وجود نداشته و گاها در صورت داشتن خطا ممکن است سبب بروز نکروز شود. در نهایت می توان گفت پلاسما جت تهاجمی و دارای دوره نقاهت طولانی تر به نسبت پلکسر پلاس است.

تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس از نظر مزایا

با توجه به این که شما اطلاعات کاملی از پلکسر پلاس و پلاسما جت بدست آوردید وقت آن است تا از تفاوت های این دو روش به طور کاملی مطلع باشید. در حقیقت کاربرد های هر دو روش مشابه است، اما قدرت دستگاه پلاسما جت ممکن است سبب بروز برخی آسیب های پوستی در افراد شود که این مشکل در پلکسر پلاس کمتر دیده می شود.

از دیگر تفاوت های این دو روش می توان به ایمنی بیشتر در پلکسر پلاس به همراه دقت بالا و دوره نقاهت کوتاه تر اشاره کرد. همچنین این روش در درمان های دیگری که در بالاتر ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور مزایای پلکسر پلاس با توجه به کارکرد دستگاه بیشتر از پلاسما جت است.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کربوکسی تراپی بهتر است یا بوتاکس؟

پلاسماجت برای افتادگی پلک چگونه انجام می شود؟

پلاسما جت بینی روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینی

تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس از نظر عوارض

به طور کلی هر درمان زیبایی و عملکرد درمانی دارای عوارض هر چند محدود و اندک است. اما این که شما در چه موقعیتی برای انجام هر یک از روش های گفته شده به مرکز مورد نظر خود مراجعه می کنید خود می تواند سبب بروز عوارض یا عدم آن باشد. برای مثال اگر دستگاه پلاسما جت با خطا برای بیمار کار نماید دچار آسیب های شدید پوستی شده و اتفاقات متفاوتی را برای او به وجود می آورد.

 در مجموع اما از عوارض پلکسر پلاس می توان به بروز اسکار و لکه های پوستی تیره رنگ اشاره کرد که پس از پایان دوره نقاهت و درمان موثر به درستی از بین خواهد رفت. از عارضه های پلاسما جت نیز می توان به قرمزی، نکروز، زخم های عفونی، التهابات پوستی و احساس گرما در پوست اشاره کرد. پس از یاد نبرید که انتخاب یک مرکز موفق با دارا بودن بهترین متد و استاندارد ها می تواند مانع از بروز هر یک از عوارض گفته شده برای شما گردد.

تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس از نظر قیمت

برای آن که بهترین روش را انتخاب کنید لازم است تا پزشک شما پس از معاینه با توجه به التهاب و مشکل مورد نظر مناسب ترین راه حل را به شما پیشنهاد دهد. اما از نظر هزینه ممکن است تفاوت هایی شامل حال شما شود. به همین منظور شما می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با مشاوران مجموعه تماس برقرار نموده و پاسخ سوالات خود را برای هزینه مورد نظر دریافت نمایید.

اما به طور کلی برخی عوامل می تواند سبب افزایش یا کاهش هزینه های شما گردد. از جمله این موارد می توان به؛ موقعیت جغرافیایی مطب و کلینیک درمانی، اجرت کار پزشک و تیم، نوع دستگاه و روش انتخابی، محل تحت درمان ، تعداد جلسات، وسعت مشکل و ... اشاره کرد.

تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاستفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس

کلینیک زیبایی آفتابتهران

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل و جامع تفاوت پلاسما جت با پلکسر پلاس پرداخته شود. اکنون می توانید با دانستن همه این موارد برای خود تصمیم گیری کاملی داشته و پس از معاینه توسط پزشک با بهترین دستگاه های بروز دنیا در کلینیک زیبایی آفتاباین اقدام را انجام دهید.

از یاد نبرید که در این مجموعه خدمات دیگر همچون، هایفوتراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی، لیزر موهای زائد، زاویه سازی صورت و فک، تزریق ژل، بوتاکس و ... برای مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان زیبایی توسط تیم کاربلد و متعهد نیز قابل انجام می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB