تاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشم

31 اردیبهشت ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

یکی از مهم ترین قسمت های صورت چشم ها هستند. زیرا با داشتن چشم هایی جذاب می توانید تسلط بیشتری بر روی مخاطب داشته و تاثیرات مفیدی بر او با کلامتان بگذارید. این روز ها با استفاده از آر اف برای اطراف چشم می توانید به سیاهی، گودی بیش از حد، چین و چروک های اطراف چشم پایان داده و برای سلامتی پوست اطراف آن قدم مثبتی بردارید.

در این مقاله با کلینیک تهران غرب همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از تاثیر و مزایای استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال برای اطراف چشم بدست آورید. پس از آن می دانید که با رعایت چه نکاتی می توانید به بهترین نتیجه دست پیدا نمایید. با ما همراه باشید.

چرا انجام آر اف تراپی پیشنهاد می شود؟

عمدتا افزایش سن، بروز چین و چروک ها، خستگی بیش از حد، بروز برخی از بیماری ها و ... سبب می شود تا زیر چشم هایمان رنگی تیره و سیاه پیدا کند. این مشکل در خانم ها به علت بروز کم خونی بیشتر قابل مشاهده است. آقایان نیز تا حدودی در این مسیر همراه هستند.

به طور کلی با رشد صنعت زیبایی و پزشکی روش های متعددی برای رفع سیاهی دور چشم به وجود آمد اما یکی از بهترین و موثرترین آن، استفاده از آر اف برای اطراف چشم است. این عملکرد زیبایی به سرعت مورد استقبال متقاضیان زیبایی قرار گرفت.

زیرا توانایی جادویی در حذف پف زیر چشو . سیاهی آن داشت. از طرفی با انجام این عملکرد پوست اطراف چشم لیفتینگ شده و مواد مغذی، کرم های دور چشم بیشتر جذب می شوند. به همین دلیل این موارد خود کاملترین سند برای استقبال بیش از حد برای انجام آر اف تراپی قرار گرفت.

انجام آر اف تراپی برای اطراف چشمانجام آر اف تراپی برای اطراف چشم

چگونگی عملکرد استفاده از آر اف برای دور چشم

با توجه به آن که این دستگاه با طول موج مادون قرمز و ماوراء بنفش سر کار داشته اما بهتر است از چگونگی عملکرد آن برای اطراف چشم بیشتر بدانیم. در مرحله اول در روز انجام آر اف ابتدا محل به خوبی مملوء از کرم های بی حسی شده سپس پس از تاثیر، پاک شده و فاز درمان آغاز می شود.

این کار با پرتوهای نوری که قابل جذب هستند انجام می شود. این پرتو ها با تولید طول موج های مشخص شروع به حرکت بر روی پوست می کنند. در نهایت انرژی که از برخورد نور با پوست بدست می آید بر رنگدانه تاثیر گذاشته و سبب درمان تیرگی و مشکلات اطراف چشم می شود. انجام این عملکرد از 10 تا 25 دقیقه متغیر بوده و به محض پایان کار شما تاثیر اولیه را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

تاثیر استفاده از دستگاه آر اف برای چشم

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا برای شما شرح داده شد، مطلع از عملکرد کلی این دستگاه شدید. تاثیر استفاده از آر اف برای اطراف چشم به طور کلی شامل موارد ذیل است:

  • رفع سیاهی زیر چشم
  • از بین بردن پف اطراف چشم
  • از بین بردن خطوط اطراف چشم ها
  • رفع خستگی حاصل شده و مشهود بر آن قسمت
  • سفت شدن اطراف چشم ها و مانع از بروز چین و چروک
  • کمک بیشتر به جذب مواد مغذی
  • نمایش تاثیر پذیری بیشتر با استفاده از ویتامین ها، لوسیون و ماسک ها در اطراف چشم
  • غیر تهاجمی و مشاهده عینی تغییرات
  • موثر در از بین بردن گودی زیر چشم
  • تاثیر ویژه در محو کردن جای زخم، اسکار و بخیه در اطراف چشم

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

آر اف برای چه سنی مناسب است؟

منظور از آر اف (RF) تراپی چیست؟

نحوه تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

مزایای استفاده از آر اف تراپی

این عملکرد جادویی که توانایی حذف سیاهی دور چشم، از مهم ترین عملکرد های آن شناخته شده است با داشتن مزایای ویژه نیز توانسته همگام با تاثیراتی که در بالاتر آشنا شدید، به عنوان یکی از موفق ترین اقدامات زیبایی مورد انتخاب مراجعه کنندگان زیبایی قرار گیرد.

از مزایای خوب این عملکرد می توان به؛ غیر تهاجمی بودن، عدم نیاز به بستری، امکان از سرگیری فعالیت ها روزمره پس از انجام، عدم نیاز به بیهوشی و بستری موقت، افزایش تولید کلاژن و الاستین، بهبود جریان خون و ... است. در نهایت تمام مزایای گفته شده سبب تغییر و جوانسازی پوست اطراف چشم می شود.

مراقبت ها و نکات ضروری

اکنون که از تاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشم ها اطلاعات کاملی کسب کردید بهتر است با دانستن مراقبت های مهم و ضروری و رعایت اصولی این موارد تاثیر ویژه ای بر نتیجه کار بگذارید و بهترین نتایج را دست پیدا کنید. اگر شما هم مجاب شده اید تا آر اف را امتحان کنید تمام نکاتی که در ذیل به آن اشاره شده است را به یاد داشته باشید:

  • جلسه درمانی شما در بیشترین حالت 25 دقیقه طول خواهد کشید. قبل از جلسه استحمام نموده و از پاکیزگی اطراف چشم خود اطمینان خاطر کامل داشته باشید.
  • ابدا قبل از انجام آر اف آرایش نکنید و در نزدیکی زمان این عملکرد درمانی خود از انجام دیگر اقدامات زیبایی نیز پرهیز کنید.
  • پس از انجام درمان مصرف ضد آفتاب را به سرعت آغاز کنید. در صورت قرار گیری در برابر نور مستقیم خورشید بهتر است از یک کلاه آفتابی لبه دار نیز استفاده کنید.
  • پس از آن که آر اف تراپی انجام دادید صورت خود را به آرامی شستشو دهید اما از یاد نبرید که مصرف شوینده های قوی و شیمیایی خطر ساز است لذا از مصرف آن در این دوره اجتناب بورزید.
  • پیشنهاد می شود که از استخر و سونا تا 24 ساعت اول استفاده نکنید. همچنین حمام نیز بهتر است یک روز بعد صورت بگیرد.
  • مصرف کرم های لایه بردار، کرم های مخصوص شب و روز، ماسک ها و ... تا زمانی که به بهبودی کامل دست پیدا نکرده اید برای شما مضر می باشد.
  • پیشنهاد می شود به مدت یک هفته در هنگام شب از یک کرم ترمیم کننده استفاده کنید.
  • در صورتی که پزشک کرم و یا دارویی برایتان تجویز نموده از مصرف آن در زمان مقرر غافل نشوید. این مواد دارویی می تواند روند بهبودی را برایتان سرعت ببخشد.
  • عمدتا این اقدام زیبایی دارای عوارض خاصی نیست اما اگر از تغییرات ظاهری غیر معقولی با خبر شدید و یا تورم و قرمزی روند صعودی داشت با پزشک خود ارتباط گرفته و طبق دستور او پیش بروید. از یاد نبرید که انتخاب یک مرکز معتبر تحت نظر پزشک متخصص می تواند به طور کاملی شما را از بروز هر گونه عوارض و علی الخصوص سوختگی به علت انرژی دستگاه دور نگه دارد. مهم است که برای سلامت خود اهمیت ویژه ای قائل شوید.
  • پیشنهاد می شود به شما در روزی که آر اف تراپی نموده اید از انجام ورزش های سنگین و فعالیت های شدید بدنی که سبب تعریق می شود نیز دوری کنید.
  • برای آن که سیاهی و گودی زیر چشم شما به خوبی از بین برود لازم است تا تعداد جلساتی که توسط پزشک پس از معاینه برایتان تصمیم گیری می شود را به درستی ادامه داده و در میان راه آن را به پایان نرسانید. زیرا پس از اتمام کامل جلسات شما شاهد بهترین نتیجه خواهید بود. عمدتا تعداد جلسات از 8 تا 10 دفعه متفاوت است. که در هر هفته یک یا دو بار قابل انجام خواهد بود.

مراقبت های آر اف تراپی دور چشممراقبت های آر اف تراپی دور چشم

افراد منع استفاده از آر اف برای اطراف چشم

در صورتی که شما هم شامل مواردی هستید که در ادامه برایتان می گوییم متاسفانه نمی توانید از دستگاه آر اف فرکشنال برای بهبود مشکل ایجاد شده استفاده کنید. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل نموده و ضمن مطرح کردن مشکل بهترین راه حل را از مشاوران و متخصصان ما دریافت نمایید. افرادی که از انجام آر اف برای درمان خود منع هستند شامل؛ زنان باردار و شیرده، مبتلایان به بیماری های خود ایمنی و دیابت شدید و دارای عفونت های پوستی می باشند.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل و جامعی از یک راه حل ویژه برای درمان سیاهی دور چشم پرداخته شود. اکنون شما می دانید که تاثیر و مزایای استفاده از آر اف برای اطراف چشم چه کمکی به شما می کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران برای انجام این اقدام زیبایی و درمانی از بهترین نتیجه بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه با دارا بودن بهترین متد روز می توانید اقدامات دیگر زیبایی نظیر زاویه سازی صورت، هایفوتراپی، مزوتراپی، تزریق ژل و بوتاکس، حذف موهای زائد با لیزر و ... را انجام دهید. 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB