لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل

31 اردیبهشت ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

یکی از عملکردهای زیبایی که در چند سال اخیر بسیار زیاد مورد توجه بانوان قرار گرفته است، تزریق ژل لب می باشد. زیرا که داشتن لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل برای همه از زیبایی بسیاری برخوردار است.

در این مقاله با کلینیک پوست غرب تهران همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی از این تزریق جذاب و دوست داشتنی کسب کنید. با دانستن مهم ترین نکات از مزایا و معایب این روش می توانید با آرامش خاطر برای انجام آن اقدام نموده و شاهد بهترین نتیجه باشید. با ما در این مقاله همراه باشید.

تزریق ژل برای داشتن لب هایی خوش فرمتزریق ژل برای داشتن لب هایی خوش فرم

تزریق ژل لب

برای آن که بافت لب تقویت شود و پر کننده مناسبی آن را پوشش دهد، تزریق ژل لب صورت می گیرد. مواد تشکیل دهنده این تزریق که بر پایه هیالورونیک اسید است می تواند این نیاز را به خوبی پوشش داده و شکل ظاهری دلخواه شما را پیاده سازی نماید.

این عمل عمدتا به منظور افزایش حجم لب بالا، پایین و ایجاد تقارن می باشد. این تزریق ژل ماندگی حدود 6 تا 18 ماه دارد و با توجه به برخورد مراجعه کننده با ناحیه مشخص می تواند متغیر باشد.

انواع تزریق ژل لب

برای آن که لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل داشته باشید، می توانید از میان انواع آن یکی را با توجه به شکل دلخواه خود برگزینید. از انواع آن می توان به؛ مدل عروسکی، روسی، گرد، قلوه ای، هالیوودی، کمان، صاف، طبیعی، دکمه ای، صدف و چاک دار اشاره نمود.

برای آن که بهترین مدل را برای خود برگزینید می توانید با توجه به جلسه معاینه و ویزیتی که با پزشک خود دارید تمام آنچه دلخواهتان است را مطرح کنید. پزشک می تواند با ترسیم شکل و توضیح عملی به شما از سبک تغییر و اندازه آن برایتان بگوید.

ضروری است که برای این تزریق به مرکز سلامتی و پزشکی مراجعه کنید که دارای استاندارد های لازم بوده و مانع از بروز عوارض ناگوار برایتان خواهد بود. اما برای انتخاب مدل مورد نظر پیشنهاد ما به شما انتخاب یک طرح زیبا و طبیعی است. برخی از مدل های نام برده شده در بالا ممکن است برای شما زیبایی نداشته و تاثیر بالعکسی داشته باشد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

درمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژل

تفاوت های بین ژل و بوتاکس در چیست؟

زاویه سازی صورت با تزریق ژل یا تزریق چربی

بهترین مدل تزریق فیلر لب

امروزه بیشتر برای آن که چین و چروک لب ها از بین برود و مشکلات ظاهری اعم از کوچکی، کج بودن فرم لب و ... عمدتا مدل تزریق ژل طبیعی انتخاب می شود. با انتخاب این سبک پزشک به خوبی می داند که برای شما باید چه کاری انجام دهد تا مشکلات از بین رفته و ظاهر طبیعی شما با اندک تغییر نامحسوس حفظ گردد.

متاسفانه برخی از افراد سودجو به علت دریافت هزینه بیشتر حجم بیشتری ژل برای مراجعه کنندگان تزریق می کنند که این اتفاق لب هایی زننده و بد فرم به مراجعه کننده تحویل می دهد. در انتخاب فرد کار بلد و متبحر تحقیقات لازم را به خوبی انجام دهید تا از نتیجه کار مایوس نشوید. زیرا که جبران مشکل و از بین بردن ژل تزریق شده بسیار سخت و دردناک خواهد بود.

عوامل موثر برای داشتن لب هایی صاف و بدون خط پس از تزریق ژل

برای آن که ماندگاری ژل و فیلر تزریق شده شما بیشتر شود باید به چند نکته مهم و ضروری توجه کنید. قبل از آن بهتر است بدانید که مدت زمان ماندگاری تزریق شما به برند مورد نظر، حجم ژل مصرف شده، شرایط سنی مراجعه کننده، بیماری و سلامت فرد، میزان عمق تزریق و ... بستگی دارد.

لب هایی خوش فرم با تزریق ژللب هایی خوش فرم با تزریق ژل

مراقبت های ضروری پس از تزریق

برای آن که به لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل دست پیدا کنید باید از چند نکته مهم به خوبی پیروی کرده و مانع از بروز عوارض احتمالی همچون؛ خونریزی، ورم بیش از حد و ... شوید. مراقبت های مهمی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • قبل از آن که بخواهید تزریق ژل و فیلر انجام دهید حتما سابقه پزشکی خود را برای پزشک مطرح کنید.
  • برای آن که از نتیجه موفقی برخوردار شوید قبل از تزریق تمام خواسته خود را به پزشک گفته و به یک نظر نهایی برسید.
  • قبل و بعد از تزریق از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید. زیرا این دارو ها سبب افزایش خونریزی شده و کبودی را برای شما بیشتر می کند. در چنین شرایطی این خونریزی و کبودی سبب ادامه پیدا کردن دوره نقاهت و اذیت شدن دراز مدت شما خواهد شد. برخی از این دارو ها عبارتند از؛ آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن و ...
  • پس از تزریق می توانید از کمپرس آب سرد جهت رفع کبودی و تورم بهره مند شوید. فقط از یاد نبرید ممکن است آن ناحیه تا مدت مشخصی بی حس باشد پس از استفاده بی رویه کمپرس یخ اجتناب کنید.
  • پس از تزریق از مواردی همچون سیر، ویتامین ای و جینسینگ استفاده نکنید.
  • تا مدت زمان 1 روز از مصرف الکل و استعمال سیگار، قلیان جلوگیری نمایید. در صورتی که تورم و قرمزی از بین نرفته بود تا پایان دوره نقاهت از این مواد دوری کنید.
  • از دو روز قبل از تزریق از مواد ضد چروک و محصولات ضد پیری استفاده نکنید.
  • در صورتی که در حال مصرف دارویی خاص برای درمان دیگری هستید قبل از آن که برای تزریق مراجعه کنید نظر پزشک معالج خود را جویا شده و طبق دستور او اقدام نمایید.
  • از لایه برداری و پاکسازی پوست اطراف لب، دو روز قبل از تزریق جلوگیری کرده و پس از آن هم با اتمام دوره نقاهت می توانید اقدام نمایید.
  • در دوران شیردهی و بارداری شما مجاز به تزریق نیستید.
  • اگر سابقه تبخال زدن دارید، ممکن است سوزن ها سبب رخ دادن مجدد تبخال برای شما شود. ضرورت دارد تا قبل از تزریق به پزشک خود این حساسیت را اطلاع دهید.
  • تا زمانی که تورم و مشکل شما به درستی رفع نشده است، ابدا در برابر نور خورشید و اشعه مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  • لازم است تا ابتدا از مواد تشکیل دهنده ژل تزریقی اطلاع کاملی کسب کنید. ممکن است این مواد برای شما حساسیت زا بوده و سبب بروز عوارض شود.
  • انجام ورزش های سنگین را یک روز پس از تزریق در صورت رفع تورم و کبودی می توانید از سر بگیرید.
  • ابدا به محل تزریق شده دست نزنید. ممکن است ژل جا به جا شود. در این صورت فرم ظاهری بهم خواهد ریخت. به یاد داشته باشید که محل تزریق ابدا نیاز به ماساژ دادن نخواهد داشت.
  • بعد از 6 ساعت با یک صابون ملایم و آب می توانید به آرامی شستشو را انجام دهید. و منعی برای استحمام ندارید.

هزینه تزریق ژل لب

برای داشتن لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل لازم است تا هزینه مناسبی را نیز در نظر داشته باشید. در این شرایط با در نظر گرفتن چند نکته قیمت کار انتخابی شما متفاوت خواهد بود. در ابتدا مهم ترین اقدام تحقیقات کافی است. لازم است تا به دنبال یک پزشک و مرکز پوستی مناسب بگردید.

در دومین قدم بررسی کنید که چه عواملی بر روی هزینه شما قابلیت افزایش یا کاهش را پیدا خواهد کرد. به طور معمول هزینه کار پزشک، موقعیت جغرافیایی مطب، برند انتخابی شما، میزان ژل مورد نیاز برای تزریق، تعداد جلسات و ... می تواند قیمت را برایتان با تغییراتی همراه سازد. از یاد نبرید در تمام ایام می توانید با مشاوران مجموعه ما ارتباط برقرار نموده و پاسخ کاملی برای سوالات خود و هزینه این عملکرد زیبایی بدست آورید.

مزایای تزریق ژل لبمزایای تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به اقدامات موثر و مراقبت های لازم برای داشتن لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل پرداخته شود. اکنون شما می دانید که این اتفاق چه مزایا و معایبی داشته و می توانید برای انجام این عملکرد زیبایی اقدام کنید.

شما مراجعه کنندگان محترم می توانید برای داشتن لب هایی زیبا با انجام تزریق ژل و فیلر به کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مراجعه نمایید. همچنین از یاد نبرید که این مجموعه مفتخر است تا خدمات دیگر از قبیل مزوتراپی، هایفوتراپی، زاویه سازی صورت، میکرونیدلینگ و ... را برای شما مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان زیبایی ارائه دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB