محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی

28 اردیبهشت ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

هایفوتراپی یکی از مدرن ترین روش هایی است که افراد بسیاری را برای افزایش طراوت از دست رفته صورت به خود جذب کرده است. دانستن محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی یکی از پیگیرترین مسئله هایی است که همه به دنبال پاسخ صحیح و قاطعی هستند.

در این مقاله با کلینیک زیبایی غرب همراه باشید تا جامع ترین اطلاعات را از این اقدام بدست آورده و بدانید کدام محل ها مناسب ترین برای انجام درمان با هایفوتراپی هستند. پس از آن می توانید با آرامش خاطر برای آن اقدام نموده و شاهد بهترین نتیجه باشید. با ما همراه باشید.

محل های مناسب صورت برای انجام هایفوتراپیمحل های مناسب صورت برای انجام هایفوتراپی

هایفوتراپی چیست؟

قبل از آن که از مهم ترین محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی اطلاعات کاملی کسب کنید، لازم است تا با این اقدام درمانی آشنا شوید. در حقیقت هایفوتراپی یک روش نوین و غیر تهاجمی است. در این روش با متمرکز نمودن امواج اولتراسوند سبب تغییر در شکل ظاهری و سفت شدن محل مورد نظر می شود.

این عملکرد درمانی به دلیل این که نیاز به بیهوشی ندارد و بدون درد بوده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین این اقدام زیبایی بهترین پیشنهاد برای لیفتینگ صورت، پیشانی، غبغب و ... است با سفت شدن و کشیدگی پوست، نواحی شل شده را تغییر می دهد.

عملکرد کلی این اتفاق به این شکل است که ابتدا منطقه مورد نظر شما به خوبی تمیز شده و سپس یک ژل لوبریکانت(در سونوگرافی از آن استفاده می شود). در محل ریخته شده و پس از آن یک متخصص کار آزموده با آغاز روند درمان، امواج فرا صوت را با پالس های کوتاهی به آن قسمت می فرستد. این اقدام زیبایی بدون هیچ آسیبی در محل و عدم تغییر در شرایط فیزیولوژیک سبب درمان می شود. در حقیقت با ارسال امواج فرا صوت سبب تحریک و کلاژن سازی بیشتر شده و در نهایت منجر به جوانسازی می گردد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

هایفوتراپی بهتر است یا مزوتراپی

تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو

برای جوانسازی پوست هایفو بهتر است یا آر اف فرکشنال

محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی

هایفوتراپی با توجه به کاربرد عمیقی که دارد توانسته برای نقاط بسیاری تاثیر موفق داشته باشد. از مهم ترین محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • افتادگی ابرو
  • چین و چروک های ایجاد شده در پیشانی
  • رفع غبغب
  • شل بودن پوست
  • خط خنده
  • خطوط زیر چشم و ریز اطراف آن ( پنجه کلاغی)
  • خطوط آرواره ها و مبهم فک
  • خطوط گردن
  • کشسانی و هموار نمودن پوست
  • بهبود منافذ پوست

در تمام قسمت های نام برده شده هایفوتراپی برای افراد با تاثیرات موفقی قابل انجام است. اگر شما هم در هر یک از محل های گفته شده احساس مشکل می کنید می توانید با دریافت مشاوره و یک جلسه معاینه توسط متخصص برای انجام این اتفاق اقدام نمایید. از یاد نبرید که می توانید هم روزه برای دریافت سوالات خود با مجموعه تماس گرفته و مشاوره های لازم را ضمن دریافت پاسخ به سوالات بدست آورید.

مناسب ترین قسمت های بدن برای انجام هایفومناسب ترین قسمت های بدن برای انجام هایفو

بهترین کاندیداها برای انجام هایفوتراپی در محل مناسب

اکنون شما می دانید که بهترین محل ها برای انجام هایفوتراپی کجاست. اما باید بدانید که کاندیدا های صحیح این کار هستید و یا از انجام آن منع شده اید. در ادامه ما به شما خواهیم گفت تا بتوانید تصمیم درستی اتخاذ نمایید.

معرفی کاندیداهای مناسب

اگر شما هم شامل این گروه هستید می توانید با انتخاب صحیح محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی اقدام کنید. افراد این گروه شامل: افراد دارای رده سن 30 تا 50 سال با شل شدگی خفیف پوست، متقاضیان آسیب دیده از اشعه خورشید و نور آفتاب مستقیم، مراجعین با شل شدگی شدید و دارای نیاز به چند جلسه درمان، کیس های دارای خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک های پیشانی و اطراف چشم، افراد دارای غبغب، دارای منافذ پوست باز و ... می باشند. برای آن که بدانید هایفوتراپی آیا برای شما راهکار درستی است و یا خیر، در جلسه معاینه پزشک به شما خواهد گفت.

افراد منع استفاده از هایفوتراپی

هایفوتراپی نیز همانند دیگر اقدامات زیبایی نیز دارای افراد منع مصرف است. بانوان باردار و شیرده، افراد دارای زخم فعال در محل و یا تبخال، دارندگان پروتز فلزی و یا استنت قلبی و بیماران مبتلا به صرع نمی توانند از هایفوتراپی برای درمان و رفع مشکلات گفته شده بهره مند شوند. این گروه می توانند با در جریان قرار دادن پزشک معالج خود از بهترین راه حل با خبر شده و به آن عمل نمایند.

مزایای بهره مندی از هایفوتراپی

اگر شما هم با دانستن محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی، پیگیری اطلاع از مزایای این امر هستید باید بدانید که این عملکرد از مزایای ویژه ای برخوردار است. همچون:

  • غیرتهاجمی، عدم نیاز به بستری، بدون درد و خونریزی است.
  • ماندگاری آن یک الی دو سال بوده و با توجه به رعایت صحیح متغیر خواهد بود.
  • روند درمان آسان و بدون دوره نقاهت
  • سبب افزایش ماندگاری جراحی های زیبایی می شود.
  • امکان همزمان انجام دادن با روش های دیگر همچون میکرونیدلینگ است. البته پیشنهاد می شود در صورت همزمانی این اتفاق با عملکردی دیگر از پزشک خود تعیین تکلیف نمایید.
  • دارای هزینه مناسب و به صرف است.
  • این روش بدون عوارض شدید است. ممکن است در برخی افراد کمی التهاب و قرمزی مقطعی دیده شود. البته این اتفاق و جلوگیری از بروز حادثه رابطه مستقیم با انتخاب صحیح شما از مرکز پزشکی و پوستی معتبر دارد.
  • با توجه به میزان کار و محل های مناسب برای انجام عملکرد هایفوتراپی تعداد جلسات مشخص توسط پزشک مورد نظر می شود.
  • و ...

مزایای انجام هایفوتراپیمزایای انجام هایفوتراپی

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به طور کامل و جامع از محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی صحبت شود. این روش درمانی که هیچ مراقبت خاصی نداشته و همچون گذشته، روتین پوستی عادی شما را در پیش می گیرد یکی از بهترین اقدامات این روزها به حساب می آید.

شما نیز می توانید با مراجعه به کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب  واقع در تهران برای انجام آن اقدام نمایید. همچنین از یاد نبرید در این مجموعه می توانید با در نظر داشتن شرایط جسمانی خود از دیگر خدمات همچون؛ مزوتراپی، میکرونیدلینگ، زاویه سازی صورت و فک، تزریق ژل و چربی، تزریق ژل پروفایلو، لیزر موهای زائد و ... استفاده نمایید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB