پلاسما جت بینی روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینی

31 فروردین ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

این روزها استفاده از روش پلاسما جت برای رفع مشکلات و نواقص پوستی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این بار با روش پلاسما جت بینی شما می توانید بدون درد و خونریزی، بینی گوشتی خود را کوچک نمایید. با استفاده از روش پلاسما جت مشکلات دیگری همچون؛ رفع ترک های پوستی ناشی از بارداری، چاقی و لاغری، درمان جای بخیه و قرمزی التهاب های پوستی، رفع سلولیت در ناحیه خصوصی بدن، رفع افتادگی پوست و ... با روش پلاسما جت امکان پذیر است. در این مقاله اما با کلینیک زیبایی آفتاب تهران همراه باشید تا بهترین اطلاعات را از روش پلاسما جت برای بینی به همراه مزایا و معایب آن بدست آورید.

پلاسما جت بینی چیست؟

اگر از انجام جراحی بینی هراس دارید و به دنبال راه حلی غیر تهاجمی و بدون خونریزی هستید، پلاسما جت بینی بهترین انتخاب برای شما می باشد. با استفاده از این روش شما می توانید بینی گوشتی خود را بدون هیچ مشکل و اذیتی کوچک نمایید. با انجام این عملکرد زیبایی می توانید فرم دلخواه خود را به بینی خود بدهید و از داشتن آن اعتماد به نفس کاملی کسب نمایید.

پلاسما که در حقیقت یک گاز یونیزه شده با حرارت بالا می باشد، با توجه به دستگاه مورد نظر بر قسمت های مشخص بینی تابیده می شود. این منطقه ها مشخص شده که عمدتا فاصله های خیلی کمی نسبت بهم دارند با نفوذ پلاسما جت به لایه زیر پوست، سوزانده و جمع می شوند. در نهایت این اتفاق سبب افزایش کلاژن سازی در محل مورد نظر می شود و در نهایت فرم مورد نظر بینی شکل گرفته می شود.

پلاسما جت برای کوچک کردن بینیپلاسما جت برای کوچک کردن بینی

چگونگی انجام پلاسما جت بینی

این روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینی با شرایط مشخصی برای افراد انجام می شود. قبل از آن که از شرایط و مزایای این روش آگاه شوید، ضرورت دارد تا با چگونگی انجام این عملکرد زیبایی نیز آشنا شوید. یکی از علت های مهم این روش عدم بیهوشی و خونریزی می باشد. در روز موعود بدون بیهوشی، منطقه مورد نظر بینی شما با کرم های بی حس کننده آغشته می شود.

البته که لازم است بدانید این روش تقریبا هیچ دردی برای مراجعه کنندگان ندارد، اما پزشک به جهت اطمینان خاطر بیشتر از کرم های بی حسی موضعی استفاده می کند. پس از تاثیر کرم، گاز پلاسما توسط دستگاه پلاسما جت از نقاط مشخص شده تابیده می شود. با توجه به انتخاب شما از نوع فرم دهی بینی و آسیب آشکار بر آن، ناحیه نقطه تابیده شده متفاوت خواهد بود. پس از این اقدام که فقط 30 تا 40 دقیقه زمان می برد، شما به راحتی به منزل بازگشته و به فعالیت روزانه خود می پردازید.

مزایای انجام پلاسما جت برای بینی

تا به این جا توضیحات کاملی از پلاسما جت بینی و نحوه انجام آن بدست آوردید. اکنون وقت آن است تا با مزیت های این عملکرد زیبایی نیز بیشتر آشنا شوید. در ذیل به مزایای این روش موثر و غیر تهاجمی اشاره شده است. همچون:

  • روشی کم خطر نسبت به جراحی
  • بدون بیهوشی و خونریزی
  • نقاهت کوتاه مدت
  • هزینه کم و اقتصادی نسبت به عمل جراحی بینی
  • مدت زمان کوتاه انجام این عملکرد زیبایی
  • آبرسانی و لیفت محل همزمان با کوچک کردن بینی
  • روشن شدن پوست منطقه مورد نظر
  • عدم اختلال در تنفس پس از عمل
  • و ...

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

پلاسما جت چیست و چه مزایایی دارد؟

پلاسماجت برای افتادگی پلک چگونه انجام می شود؟

معایب روش پلاسما جت برای بینی

با توجه به این که این روش از مزیت های بسیار شایانی برخورد دار است، اما می تواند در برخی از افراد از عوارض کوتاه مدتی نیز بهره مند باشد. البته که با رعایت نکات ضروری که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، می توانید مانع از بروز این اتفاقات و رفع آن شوید. البته از یاد نبرید با مراجعه به یک مرکز معتبر و شناخته شده می تواند بروز این اتفاقات را برای شما کمتر کرده و مانع از رخداد اتفاقات تلخ برایتان گردد.

از عوارض عمومی این عملکرد زیبایی می توان به بروز قرمزی، التهاب و تورم در محل مورد نظر اشاره کرد. که البته پس از طی کردن دوره نقاهت به آسانی از بین خواهد رفت. ممکن است زخم های کوچکی در محل ایجاد شود، هشدار می دهیم که از دست کاری و کندن آن ها به طور جد پرهیز کنید.

مراقبت های ضروری قبل از انجام پلاسما جت

اکنون اگر انتخاب کردید که از عملکرد زیبایی پلاسما جت برای بینی را بهره مند شوید، وقت آن است تا با نکات و مراقبت های ضروری قبل از این عمل به طور کامل آشنایی داشته باشید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • اگر موعد زمانی عمل پلاسما جت شما با بیماری سرما خوردگی و آنفولانزا تداخل پیدا کرد، وقت خود را تا زمان بهبودی کامل به تعویق بیاندازید.
  • اگر مبتلا به بیماری خاص نظیر؛ سرطان، مشکلات خود ایمنی و ... هستید لازم است قبل از انجام با پزشک خود مشورت نمایید و طبق دستور او اقدام نمایید.
  • انتظارات خود را از نتیجه نهایی با پزشک مورد نظر در میان بگذارید تا به خوبی با مشاهده پایان این اتفاق مواجه شوید.
  • در صورت داشتن ایمپلنت و شکستگی از قبل در بینی ضرورت دارد تا پزشک خود را مطلع سازید.
  • میزان اثر گذاری و نتیجه قابل حاصل شدن را از پزشک پرسیده و برای خود بررسی نمایید.
  • در صورت داشتن پولیپ و انحراف بینی لازم است تا پزشک از آن اطلاع داشته باشد.
  • در صورتی که بینی شما از پوست آفتاب سوخته ای اخیرا شامل شده است، بهتر است تا رفع کامل آن، عملکرد زیبایی خود را به تعویق بیاندازید. البته لازم است در صورت داشتن حساسیت های پوستی نیز پزشک شما اطلاعات کاملی داشته باشد.
  • از دو هفته قبل از عمل پلاسما جت برای بینی مصرف مشروبات الکلی و دخانیات را کنار بگذارید.

کوچک کردن بینی با روش غیر تهاجمی پلاسما جتکوچک کردن بینی با روش غیر تهاجمی پلاسما جت

اقدامات مهم پس از انجام پلاسما جت بینی

پس از آن که این عملکرد غیر تهاجمی را برای بینی خود برگزیدید و انجام دادید، ضرورت دارد تا نکات مهمی را پیش بگیرید. پس از آن می توانید با دیدن نتیجه عمل خود رضایت خاطر کاملی کسب نموده و مشعوف شوید. پاره ای از این اقدامات عبارتند از:

  • یک هفته پس از انجام عمل پلاسما جت از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید پرهیز کنید. در صورتی که ضرورت داشت و نتوانستید این نکته را رعایت کنید، حتما از کرم های ضد آفتاب بهره کافی را ببرید.
  • تا مدت زمان یک هفته پس از پلاسما جت نمی توانید از لوازم آرایشی و لایه بردار استفاده کنید.
  • بهتر است چند روز این منطقه را استحمام نکنید و مواد شوینده ای برای آن قسمت بهره نبرید.
  • تا صرف زمان 7 روز کامل استفاده از استخر، سونا و دوش پر فشار ممنوع می باشد.
  • هرگز محل تحت درمان را فشار نداده و از مالیدن و خاراندن آن به طور کامل پرهیز کنید. البته از یاد نبرید دست کاری و کندن زخم های ایجاد شده ممکن است خطراتی را برای شما در پیش داشته باشد.
  • در صورت داشتن دارویی خاص و تجویز شده توسط پزشک، مصرف آن را در وقت مشخص پیگیری نمایید.
  • بهتر است از قرار گرفتن در محیط های گرد و غبار دار و آلوده دوری کنید. منافذ بینی شما باز است و ممکن است آلودگی را به خود جذب نمایید و باعث بروز عوارضی شود.
  • و ...

هزینه روش پلاسما جت بینی

اکنون با توجه به اطلاعات جامع و کاملی که از روش پلاسما جت برای بینی کسب کردید وقت آن است تا از هزینه های این اقدام زیبایی اطلاعات کاملی کسب کنید. در حقیقت این که شما این عمل زیبایی را در کدام شهر و منطقه انجام می دهید می تواند متفاوت باشد. از یاد نبرید برخی از کلینیک ها با استفاده از آزمایشات ضروری طبق نظر پزشک متخصص ممکن است هزینه شما را افزایش و یا در صورت عدم انجام آن را کاهش دهد.

همچنین این که فرم بینی انتخابی شما و کار کرد پزشک بر روی آن چه میزان دقت و ریز سنجی را بر عهده داشته باشد می تواند سبب تغییر قیمت شود. البته از یاد نبرید نوع دستگاه پلاسما جت نیز می تواند باعث بروز هزینه متفاوت نیز برای شما باشد. پیشنهاد می کنیم تحقیقات لازم را قبل از اقدام برای انجام عمل پلاسما جت بینی به خوبی انجام دهید. پس از آن می توانید با داشتن خیالی آسوده از همه جنبه ها برای این عمل زیبایی اقدام نمایید.

ماندگاری پلاسما جت بینی

سوالی که همیشه مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی از پزشک مورد نظر خود می پرسند، مدت زمان ماندگاری این روش است. پر واضح است که پاسخ این سوال به سبک زندگی شما ارتباط مستقیم داشته و نتیجه مراقبت های بعد از عمل شما را در بر خواهد داشت.

این عملکرد زیبایی تا 2 سال ماندگاری داشته و پس از آن نیاز است تا ترمیم کوچکی طبق صلاحدید پزشک برای شما انجام شود. در صورتی که نکات گفته شده را به خوبی رعایت نموده باشید و از دستگاه بروزی برای پلاسما جت برای بینی خود بهره مند شده باشید ممکن است مذت زمان ماندگاری شما افزایش و یا بالعکس کاهش یابد.

سن مناسب برای انجام پلاسما جت بینی

این روش زیبایی را تقریبا همه افراد به غیر از گزینه های گفته شده در بالاتر، می توانند انجام دهند. اما افراد زیر 18 سال با توجه به شکل نگرفتن فرم اصلی بینی و افراد بالای 80 سال به علت از دست رفتن حالت طبیعی پوست و افتادگی آن، نمی توانند انجام دهند. زیرا که هیچ نتیجه اثر بخشی برای مراجعه کننده محترم وجود نخواهد داشت.

مزایا و معایب کوچک کردن بینی با پلاسما جتمزایا و معایب کوچک کردن بینی با پلاسما جت

پلاسما جت بینی گوشتی موثر تر است یا دماغی استخوانی شکل؟

اکنون ممکن است برای شما نیز سوال باشد که بینی گوشتی نتیجه موثر تری از این اقدام خواهد گرفت و یا سبک استخوانی انتخاب مناسبی برای پلاسما جت است. بینی های گوشتی به علت آن که لایه های زیرین جمع می شوند، فرم دهی بهتر و نتیجه عمل بهتر خواهد بود.

افراد دارای بینی های استخوانی لازم است بدانند فرم استخوان آن ها تغییر نخواهد یافت. اما برای رفع عدم تقارن بینی و فرم نامناسب آن در صورتی که به استخوان ارتباطی نداشته باشد می توانید گام موثری در جهت تغییر آن با انجام پلاسما جت بردارید.

پلاسما جت برای بینی در کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از پلاسما جت بینی پرداخته شود. اکنون شما می توانید با دانستن تمام نکات گفته شده برای انجام این اقدام زیبایی مراجعه نموده و از مشاهده نتیجه آن لذت ببرید. کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مفتخر است تا شما همراهان همیشگی را در این عملکرد زیبایی همراهی نماید.

همچنین مراجعه کنندگان محترم می توانند برای انجام دیگر اقدامات زیبایی از جمله، هایفوتراپی، مزوتراپی، آر اف فرکشنال، تزریق ژل و بوتاکس، پروفایلو تراپی، زاویه سازی فک و صورت، لیزر موهای زائد و ... به این مجموعه مراجعه کنند. از یاد نبرید که متقاضیان محترم می توانند در تمام ایام سال از طریق راه های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان این کلینیک ارتباط برقرار نموده و پاسخ تمامی سوالات خود را به درستی دریافت نمایند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB