تاثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو

31 فروردین ، 1401
کلینیک زیبایی آفتاب

با پیشرفت صنعت زیبایی حل برخی از مشکلات با اقدامات کوچک و عملکرد های مثبت در این حوزه امکان پذیر می باشد. افزایش سن، پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و موجب افتادگی ابرو می‌شود. از آن جایی که تاثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو بسیار زیاد است و موجب رفع افتادگی می‌گردد؛ از این روش می توان به عنوان یک اتفاق ویژه و کار آمد یاد کرد.

در این مقاله با کلینیک تهران غرب همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از لیفت ابرو با تزریق فیلر بدست آورید. پس از آن می توانید با آرامش خاطر برای این عملکرد زیبایی اقدام نموده و از مشاهده نتیجه کار، رضایت کاملی را کسب نمایید. با ما همراه باشید.

تزریق فیلر یک راه کار موفق برای لیفت ابرو

عمدتا برای اتفاقات بسیاری این روز ها از فیلر و ژل های پر کننده مصنوعی و طبیعی استفاده می شود. از جمله تزریق ژل و فیلر می توان به رفع خطوط، چین و چروک ها، افزایش جوان سازی، بهبودی سیاهی دور چشم، از بین بردن خطوط پنجه کلاغی، رفع پف چشم و ... اشاره نمود.

اما این روز ها صحبت از تزریق فیلر در لیفت ابرو و کارایی آن برای مدت زمان مشخص است. این پر کننده ها که عمدتا از مواد معدنی، ویتامین ها، اسید هیالورونیک و ... تشکیل شده اند، می توانند با رفع مشکل و افزایش ساخت کلاژن، جوان سازی بیشتری را نصیبتان کنند. به همین منظور یکی از راه کار های پر بازده ای که امروزه از آن استقبال می شود، تزریق فیلر می باشد.

تزریق فیلر برای لیفت ابروتزریق فیلر برای لیفت ابرو

تاثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو

به مرور و با افزایش سن، پوست کلاژن مورد نیاز خود را از دست می دهد. این امر موجب بروز چین و چروک در بین ابرو و همچنین افتادگی پوست زیر ابرو می گردد. علاوه بر این، خطوط اخم نیز با گذشت زمان عمیق تر می شوند. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن این خطوط، تزریق فیلر است.

تزریق فیلر بهترین راه کار می باشد؛ این محصول جزء پرکننده های پوستی است که حجم از دست رفته کلاژن پوست را بر می گرداند و از افتادگی ابرو جلوگیری می‌کند. استفاده از فیلر ابرو، موجب بالا رفتن آن قسمت می شود. اگر روند تزریق فیلر حدود ۶ تا ۱۲ ماه انجام گردد، قطعاً ماندگاری آن بیشتر خواهد شد. میزان تاثیرگذاری تزریق فیلر برای لیفت ابرو بسیار زیاد است، به همین دلیل هم افرادی که به دنبال زیبایی بیشتر هستند از این روش استفاده می کنند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

درمان نامتقارن بودن فک با تزریق ژل

زاویه سازی صورت با تزریق ژل یا تزریق چربی

میکرودرم ابریژن چیست و چه فایده ای برای پوست دارد؟

چند نکته ضروری در تزریق فیلر برای لیفت ابرو

تا به این جا اطلاعات جامع و کاملی از لیفت ابرو با تزریق فیلر بدست آوردید. ضرورت دارد تا با دانستن چند نکته برای این عملکرد زیبایی قدم مثبتی بردارید و با رعایت اقداماتی مهم از مشاهده نتیجه این اتفاق رضایت خاطر کاملی کسب کنید. از جمله:

  • برای اینکه میزان ماندگاری این روش افزایش پیدا کند، حتما باید توسط متخصص پوست انجام شود. در صورتی که فردی آموزش ندیده در مرکزی غیر بهداشتی این اتفاق را برای شما رقم بزند، ممکن است عوارض و اتفاقات ناخوشایندی برایتان پیش بیاید. پس ضرورت دارد این عملکرد زیبایی را تحت نظر پزشک متخصص در کلینیک و مرکز معتبر انجام دهید.
  • تزریق فیلر در لیفت ابرو باید دارای دوز مناسب باشد، تا نتایج آن بلافاصله معلوم شود. میزان دوز لازم توسط پزشک پس از معاینات و بررسی آزمایشات احتمالی، تعیین شده و برای شما تزریق صورت می گیرد.
  • این روش که از روش‌های غیر تهاجمی است، دوره نقاهت کوتاهی دارد و تقریبا عوارض زیادی مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی را تهدید نمی کند. عوارض احتمالی در صورت رعایت مراقبت های ضروری پس از تزریق با گذشت زمان کوتاه رفع خواهد شد.
  • به جهت اینکه تاثیر تزریق فیلر برای لیفت کردن ابرو، افزایش پیدا کند قبل از تزریق از هیچ گونه داروهای رقیق کننده استفاده نکنید.
  • ضرورت دارد قبل از انجام این کار، هیچ گونه کرم موبری را استفاده نکنید.
  • از استفاده اقدامات دیگر زیبایی در نزدیکی انجام این عملکرد دوری کنید.
  • لازم است بدانید که تاثیر این روش برای افرادی که دارای خطوط عمیق تر بر روی پوست خود هستند، بیشتر می باشد.

نکات مهم تزریق فیلر برای لیفت ابرونکات مهم تزریق فیلر برای لیفت ابرو

مزایای تزریق فیلر در لیفت ابرو

مزایای این تزریق موفق سبب شده است تا روزانه افراد بسیار زیادی برای این عملکرد زیبایی مراجعه نموده و مشکل خود را بر طرف کنند. از جمله این مزایا می توان به مواردی که در ذیل گفته شده است اشاره نمود:

  • اولین و مهم ترین مزیت این روش، افزایش اعتماد به نفس در فرد مورد نظر است. زیرا بیشتر اشخاصی که دارای پلک های افتاده هستند، اعتماد به نفس کمی دارند؛ با این روش می‌توان اعتماد به نفس این افراد را تقویت نمود.
  • لیفت ابرو باعث می ‌شود تا ابرو ها به سمت بالا کشیده شوند. این امر، از افتادگی پوست زیر ابرو جلوگیری می کند.
  • تزریق فیلر در لیفت ابرو به جوانسازی پوست آن ناحیه نیز کمک می‌کند.
  • این تزریق همچنین به ابرو فرم می دهد و قوس مناسبی را در انتهای آن ایجاد می کند.
  • لازم به ذکر است که تزریق فیلر در کاهش چین و چروک های اطراف چشم و ناحیه پیشانی نیز موثر است.
  • با استفاده از فیلر، می توان خطوط عمودی که بین دو ابرو و ناشی از اخم کردن زیاد هستند را از بین برد.
  • با تزریق کردن فیلر برای بالا بردن ابرو، می توان افتادگی پوست صورت را از بین برد و ظاهری جوان تر را در فرد مورد نظر ایجاد کرد.
  • این روش برای افرادی که نمی خواهند از روش های جراحی برای جوان سازی استفاده کنند، مناسب است.
  • این روش نیاز به استراحت زیادی ندارد و از روش های کم خطر است.
  • از مزیت های مهم تزریق فیلر، باید به نتایج سریع آنها اشاره نمود. بلافاصله بعد از تزریق فیلر، نتیجه نمایان می شود و در صورت اینکه شخص نارضایتی داشته باشد می توان آن را اصلاح نمود.
  • و ...

معایب و موارد منع در تزریق فیلر برای لیفت ابرو

تمام اقدامات زیبایی علاوه بر مزایای مناسب ممکن است از عوارض هر چند کم و کوتاه مدت نیز بر خوردار باشد. این تزریق برای لیفت ابرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به توضیح کاملی از عوارض این عملکرد زیبایی پرداخته شده است. همچنین در این قسمت با کاندید های منع تزریق فیلر در لیفت ابرو نیز آشنا خواهید شد و تصمیم گیری برای شما آسوده تر خواهد بود. به موارد اشاره شده در ذیل به خوبی توجه کنید.

  • در تزریق فیلر، گاهی اوقات ورم و درد در ناحیه تزریق ایجاد می شود. پس نگران نشوید در مدت زمان نقاهت این اتفاق یک امر عادی تلقی می شود.
  • احتمال عفونت کردن در محل تزریق فیلر بالا می باشد، بنابراین باید پس از تزریق به قسمت تزریق شده دست نزد. دستکاری نمودن محل تزریق تا حدود ۲ هفته ممنوع است، به این خاطر است که جا افتادن مواد تزریق حدود دو هفته طول می کشد.
  • افرادی که علاقه مند به ورزش کردن هستند، باید بدانند که با تزریق فیلر حدود سه الی چهار روز از ورزش کردن منع خواهند شد.
  • تاثیر اشعه ماوراء بنفش خورشید بر روی فیلر، بسیار زیاد است؛ بنابراین باید از این اشعه دوری کرد.
  • افرادی که دارای بیماری های مختلف مانند دیابت و بیماری قلبی هستند، نمی توانند تزریق فیلر را انجام دهند.
  • در صورتی که در حال مصرف دارویی خاص هستید و طول درمان بیماری را سپری می کنید، ضرورت دارد تا ابتدا با پزشک خود ارتباط برقرار نموده و طبق دستور ایشان برای لیفت ابرو توسط فیلر اقدام نمایید. هرگز خود سرانه برای این اتفاق قدم بر ندارید. زیرا برخی مواقع ممکن است ژل های تزریقی با داروی مصرفی شما تداخل داشته و سبب عوارض متفاوتی شود. لذا با پزشک خود مشورت نموده و پس از آن با آسودگی خاطر به این اقدام تن دهید.
  • ماده تزریق فیلر اگر بیش از اندازه در پوست تزریق شود، ممکن است باعث ورم دائمی صورت گردد.
  • برای اینکه این روش تاثیر درست و اصولی داشته باشد، حتما به مراکز معتبر  و مشخص مورد تایید نظام پزشکی و سازمان بهداشت مراجعه کنید.
  • برخی از عوارض جانبی تزریق فیلر شامل التهابات پوستی می باشد.
  • بعضی از افراد به ماده تزریق شده حساسیت دارند و در ناحیه تزریق، دچار خارش می شوند. در صورت بروز درد و یا خارش خفیف در ناحیه تزریق شده، حتماً باید با دکتر خود مشورت کنید و طبق دستور او پیش بروید.
  • یکی از معایب تزریق فیلر این است که اگر جلسات آن به صورت مداوم و پشت هم انجام نشود، تاثیر این روش از بین می رود. پس در به یاد داشتن جلسات یاد آور تزریق خود کوشا باشید.

لیفت ابرو با تزریق فیلر در کلینیک زیبایی آفتاب تهرانلیفت ابرو با تزریق فیلر در کلینیک زیبایی آفتاب تهران

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از تاثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو پرداخته شود. اکنون شما با دانستن تمام نکات گفته شده شامل مزایا، معایب، تاثیرات و ... در این اتفاق می توانید تصمیم گیری مناسبی برای انجام این عملکرد زیبایی داشته باشید.

کلینیک زیبایی آفتابواقع در تهران مفتخر است که می تواند این اقدام زیبایی را تحت نظر پزشک متخصص با دارا بودن بروز ترین مواد و اقلام مصرفی برای شما مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان زیبایی انجام دهد.

همچنین در این مجموعه می توانید موارد دیگر زیبایی از جمله هایفوتراپی، مزوتراپی، ابریژن، میکرونیدلینگ، تزریق ژل و فیلر، لیزر موهای زائد، پروفایلو، آر اف فرکشنال، زاویه سازی صورت و فک، پلاسما جت، میکرو درم و ... انجام داده و از خدمات ویژه این کلینیک بهره مند شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdzUigaAAAAAHVZfs8WpP0pNqDIgZjTbNXz6TkB